úterý 27. srpna 2013

20 FACTS ABOUT ME

Ráda se dozvídám o lidech maličkosti, protože jsem zvědavá a  podobné články a videa typu random facts about me přímo zbožňuji. Základní informace a kontakt na mě můžete najít v bočním menu, zbytečné detaily v tomto článku.


1. Mám dva mladší bratry a oba mě neskutečně štvou. 
2. Miluju čaj! Za den vypiji několik hrnků a pořád nemám dost. Je to jeden z důvodů, proč nemám ráda léto - v horkém dni si nemůžu dát horký čaj!
3. Zbožňuji Harryho Pottera a při jakékoliv narážce na něj se mi chce plakat. To, že pro něj mám slabost, dokazuje i moje kočka, která se jmenuje Harry Potter. Měla jsem ještě dvě kočičky před ním, které bohužel zahynuly tragickou smrtí. Jedna z nich se jmenovala Tesák.

4. Moje oblíbená barva je černá.
5. Nejraději poslouchám různé druhy metalu a screamo. Mojí nejoblíbenější skupinou jsou Parkway Drive.
6. Několik let jsem hrála na housle.
7. První tetování jsem si nechala udělat několik dní před mými sedmnáctými narozeninami.
8. Mým nejoblíbenějším filmem je Pýcha a předsudek s Keirou Knightley. Dívám se na něj několikrát za rok. Pýcha a předsudek je i moje nejoblíbenější kniha.
9. Miluju filmy jako je Spiderman, Batman, Iron Man a podobně. Mojí nejnovější láskou je Man of Steel.

10. Moc bych si přála, aby Alexandra z Měděného jezdce hrál Henry Cavill. Ale víc bych si přála, aby se film vůbec netočil, protože i kdyby v něm hrál Henry, perfektní Taťánu nikdy nenajdou. 
11. Jednou bych se ráda podívala na Island.
12. Ke knihám mě přivedla moje máma, nebo alespoň tak si to pamatuji. Když mi bylo asi osm, zapsala mě do knihovny v našem městě a od té doby si tam půjčuji knihy a moje láska k nim se stupňuje. Díky mami!
13. Bojím se hadů. Nikdy jsem na žádného v běžném životě nenarazila, a už při té představě se celá třesu.
14. Ráda píšu dopisy a pohledy.
15. Zbožňuji seriál Přátelé. Když jsem byla mladší, dívala jsem se na ně v televizi a nejspíš jsem tomu moc nerozuměla. A protože jsem je dlouho neviděla, na začátku prázdnin jsem se do nich pustila od první série. Teď jsem na konci sedmé série.
16. Už několik let si píšu deník.
17. Nejvíc času trávím doma. Kromě školy vlastně nikam nechodím, vůbec se za to nestydím a nestěžuji si. Určitě bych mohla být víc společenská, ale nechci se do ničeho nutit.
18. Když nechci něco dělat, tak to prostě nedělám. Mám na mysli především společenské akce. Když mě totiž někdo přemluví a já cítím, že se mi moc nechce, tak to pak nedopadá dobře a vznikají tak moje nejhorší zážitky.
19. Hrozně moc mě baví sledovat, co nosí slavní lidé na různé akce. Jsem posedlá TOUHLE stránkou.
20. Ráda bych zůstala malá, mladší než jsem teď. Děsím se toho, že vyrostu, budu muset chodit do práce a platit účty.

12 komentářů:

  1. Tak tá 20tka ma dostala 8DDD Mám rovnaký problém 8D ale zase ja sa teším, že už konečne z tej školy vypadnem, lebo ma to nebaví, ale zase netuším, čo budem v živote robiť a chcela by som vyhrať aspoň lotériu nech si viem aspoň dom kúpiť a slušne si žiť. Desím sa toho, ale doma už s rodinou nevládzem žiť, lenže nemám partnera, ešte mám minimálne rok výšky a nejaké veľké plány do budúcnosti si robiť proste neviem.

    Harryho Pottera zbožňujem 8P

    OdpovědětVymazat
  2. Aké a kde máš tetovanie ? :) (btw. aj ja zbožňujem random fakty o iných ľuďoch/bloggeroch :))
    Harry Potter, Pýcha a predsudok, Iron man, Henry Cavill, Priatelia ... vidím že máme spoločné záujmy :D Film pýcha a predsudok s K. Knightley si aj ja pozriem viackrát za rok :)
    Ja by som taktiež rada zostala mladá.... no postupom času starnem, najhoršie na tom však je, že sa mi zvyšuje iba vek, no stále vyzerám mlado :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tetování mám na noze, jsou to dvě řady čísel.
      S tím stárnutním mám stejný problém - pořád vypadám tak na dvanáct :D

      Vymazat
  3. Ty počúvaš takýto štýl hudby? :o Tak to si moja krvná skupina, moje obľúbené štýly sú posthardcore, metalcore, metal, scream :D Viem, na dievča sa to nepatrí :D :D Aká je tvoja obľúbená skupina?
    Aj ja sa hrozne bojím hadov, ale ja ich, na rozdiel od teba, vždy niekde vidím a je mi jedno, že mi povedia, že nie je jedovatý :D Začnem tak jačať, že si aj had rozmyslí, či ku mne pôjde bližšie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě vždycky lidi čučí jako na blázna, když jim řeknu, co poslouchám za hudbu. Asi vypadám moc "normálně" na to, abych poslouchala něco takovýho. Vždycky jsem ráda, když má někdo rád to co já! Moje oblíbená skupina jsou Parkway Drive :)

      Vymazat
    2. Aj ja vyzerám normálne :D Parkway Drive poznám :) Moje obľúbené kapely sú Escape the Fate, Bring me the horizont, Blessthefall :)

      Vymazat
    3. Escape the Fate jsem měla ráda, když jsem byla mladší, ale Bring me the horizon jsou láska navždy!

      Vymazat
    4. Teraz mi akurát hrá ich nová skladba Can you feel my heart. Poznáš? :)

      Vymazat
    5. Celý to nový album je úžasný!! Ale to poslední album od Escape the Fate taky neni špatný :)

      Vymazat
  4. (y)

    parádní článek, moc ráda jsem se o tobě dozvěděla něco víc!

    Kdybych měla nějaký zvíře, taky by se jmenovalo po někom z Harryho Pottera! Čaj nesnášim, ten Henry je geniální volba, Pýchu a předsudek miluju taktéž a taktéž na to čumim pořád dokola a mám kamarádku, která má úplně stejnou posedlost jako ty. Včera jsem přišla do školy a hned jsem se dozvěděla, že podobnou/ý halenko-tričko měla kate na poslední společenský události :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ja si chcem dať tiež spraviť tetovanie na 18ku :) VO farbe sme rovnaké, aj ja mám rada čiernu :3 A čo sa týka spoločenského života, tiež som na tom podobne. Pokiaľ nemám chuť, tak nikam do spoločnosti nejdem a je mi absolútne jedno, čo si kto o mne myslí :) Miestami som riaden introvert, niekedy extrovert, záleží podľa situácie :) Čo sa týka hadov, pokiaľ nesyčia, nehýbu sa a sú len tak, tak pohodička, žiaľ ak je porušená jedna z týchto vecí, tak začínam nad sebou strácať kontrolu :D

    OdpovědětVymazat
  6. V některých věcech se shodujeme. Jako pití čaje, nechození ven :-D a ve filmech!

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)