sobota 19. října 2013

BOOK PHOTO CHALLENGE

Něco, co jsem našla na tumblr a zalíbilo se mi to, proto je to teď tady.
Podobné články mám moc ráda.

LATEST PURCHASE: Inferno, Město ze skla, 
O myších a lidech, Lolita

WATCHA READING: Obraz Doriana Graye 
(který mi dává docela zabrat, vůbec se mi do toho nechce)

I'M READING THIS NEXT: Střet králů, Klub rváčů, 
Rudá jako rubín, Lolita, Moby Dick, Inferno

BOOK TO MOVIE: Pokání

FAVOURITE COVER: Lolita

I CRIED... A LOT: Zlodějka knih

THIS SHOULD BE A MOVIE: Prázdné místo

3 komentáře:

  1. Ahojky :) Nominovala jsem tě do tagu: http://wisdom-book.blogspot.cz/2013/10/liebster-blog-award-tag.html Doufám, že se zapojíš.

    OdpovědětVymazat
  2. Tý jo, krásné knihy, Lolitu bych chtěla, dokonce jsem si ji chtěla pořídit, ale byla vyprodaná. :((

    OdpovědětVymazat
  3. Střet králů ♥ pěkný výběr knížek. Na Doriana Greye se taky chystám.

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)