čtvrtek 3. října 2013

MY BODY IS READY

V poměrně blízké době nás čeká smršť filmů, které jsou natočeny podle knih. Já osobně se nejvíc těším na Romea a Julii, ale jsem hodně zvědavá i na Zlodějku knih, protože tento příběh jsem si naprosto zamilovala, mám ale trochu obavy, že film nebude mít tu správnou atmosféru. Také se nemůžu dočkat Divergent a The Fault in Our Stars, ale to je ještě hodně daleko.
Na jaký film se těšíte vy? 









6 komentářů:

  1. Zlodejku knih by som si rada najprv prečítala.. tiež sa teším na Romea a Júliu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Zlodějku kníh som zvedavá. Kniha ma rozplakala a ja som revala jednu celú kapitolu. Nový rekord. A keďže ma sklamalo už to dievčatko, ktoré hrá Liesel, asi sa dobre pripravím na to, čo uvidím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi nelíbí výběr herců, nejvíc mě štve Liesel, její táta a Rudy. Achjo.

      Vymazat
  3. Já se dost těším na tu Zlodějku knih, jop. :) Ten trailer se mně osobně moc líbil a s výběrem herců jsem též spokojená. :) Tak uvidíme, jaké to nakonec bude. Nicméně do kina si zajdu i na dvojku Hunger Games a patrně i na Divergenci, to vím jistě. :)
    A teď bych tě ráda informovala, že jsem tě nominovala v Liebester Award tag (http://yours-fantasy.blogspot.cz/2013/10/liebster-award-tag.html). Pokud se rozhodneš zapojit a na otázky odpovědět, budu jedině ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím teda říct, že Carrie mě docela zklamala :/

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem zvědavý na Divergent!! :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)