pátek 11. října 2013

THIS OR THAT BOOK TAG

Strašně moc mě to mrzí, ale momentálně mi všechen volný čas bere škola, která mě dokáže tak unavit, že mám náladu jen na spaní. Recenze bude snad brzy, nemám totiž čas ani na čtení, což mě neskutečně štve. Rozhodla jsem se sepsat nějaké odpovědi na otázky z This or that tagu, který jsem již viděla na několika stránkách. Je to takový mix otázek především o knihách, ale máte možnost mě o trochu víc poznat. 


1. Hardback nebo paperback?
Rozhodně hardback, protože kniha se ihned neponičí a obal nezůstane ohnutý.

2. Fantasy nebo kniha podle skutečných událostí?
Já mám radši fantasy, ale je opravdu zajímavé číst o něčem, co se skutečně stalo. V poslední době jsem si hodně oblíbila druhou světovou válku, je zajímavé se dozvídat nové informace. Nicméně fikce více zaměstná můj mozek, většinou se objevují nové věci a já si ráda představuji, že by se to skutečně mohlo stát.


3. Šťastné nebo smutné konce?
Hodně záleží na příběhu. Je ale zaručeno, že příběh se smutným koncem si jistě zapamatuji.

4. Půjčovat si knihy nebo kupovat?
Už od malička chodím do knihovny, takže jsem zvyklá si knihy často půjčovat. Ovšem nevyrovná se to koupené knize, se kterou se můžu ňuchňat jak chci a kdy chci, otevřít ji, když na ní mám náladu.

5. Samostatná kniha nebo série?
Tohle je mi popravdě celkem jedno. Často pro mě série končí hned prvním dílem, který mě třeba nebaví a tak se nechci zahazovat s dalším dílem. Je to ale moc hezký pocit, když vím, že kniha, která se mi moc líbila, má nebo bude mít pokračování. Znamená to, že se s ní nemusím loučit, ale můžu jí milovat dál.

6. Harry Potter nebo Pán prstenů?
Tohle je pro mě jasná volba, protože Pán prstenů mě moc nebaví. Uznávám, že celá trilogie a Hobbit je geniální dílo, ale pro mě šíleně složité a nudné. Zatím jsem přečetla Hobbita a Společenstvo prstenu a do dalších dílů se nehrnu, ale přísahám, že jednou to všechno dočtu!
Harry Potter je láska, na kterou nikdy nezapomenu a je mi jedno, jestli to zní trapně. 

7. Záložka nebo ohýbaní rohů?
Zákaz ohýbání rohů na nových knihách!! Pokud je to ale opravdu stará kniha, taková, že stránky jsou už zažloutlé a rohy jsou stejně dávno ohnuté, tak mi to nevadí. Já sama mám všude tunu lepících papírků a obrázků, které slouží jako záložky, válí se mi to všude.

8. Zombie nebo jednorožci?
Jednorožec je nádherný zvíře, není to jen kůň s rohem. (Věřím, že koně jsou mimozemšťané.) Zombie miluju, je to téma, o kterém bych dokázala mluvit hodiny. Klidně vám řeknu, že bych si přála zombie apokalypsu, ale byla bych nejspíš první, koho by zombie dostaly. 

9. Čtení s hudbou nebo potichu? 
Opět záleží na typu příběhu, ale většinou nedokážu číst u písniček, ke kterým znám slova. Nejlepší jsou ke čtení různé soundtracky, já ráda ten z Game of Thrones. 

2 komentáře:

  1. Ja mám radšej série, ale je pekné dostať pod ruku 1-dielnu vec. Niekedy zase strašne túžim, aby to malo pokračovanie. U sérii zase niekedy stačí aj 1. diel 8D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,

    Nominovala jse, tě do Liebster Award budu ráda když se zůčastníš, více se dozvíš na tomto odkaze:

    http://sobikova-knihovna.blogspot.cz/2013/10/liebster-award.html

    Melissa

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)