středa 27. listopadu 2013

I'M OBSESSED WITH... #2

Autorkou meme je 
Minule jsem psala o Downton Abbey, seriál má teď takovou menší přestávku (poslední díl série je Christmas special, takže (obviously) na Vánoce), jsem z toho zničená :D I tentokrát musím promluvit o dalším seriálu, který mě teď velice baví (a není jediný). Příště snad o něčem jiném :)

První série seriálu Arrow měla premiéru již minulý rok a já jsem si ho téměř okamžitě zamilovala. Druhá série začala tuším v září, nicméně já sledování neustále odkládala, takže jsem se k tomu dostala až někdy na konci října. Musím říct, že na druhou řadu jsem se nijak extra netěšila a teď lituji, že jsem tomu nevěnovala víc svého nadšení, protože druhá série je lepší než první! A to se často nestává.
Stephen Amell, který hraje hlavní postavu, je ve své roli naprosto skvělý. (Představuji si tak Gideona z knižní série Crossfire.) Zamilovala jsem si i jeho "černého řidiče", kterého hraje David Ramsey. Tým Arrowa uzavírá skvělá Emily Bett Rickards, která dostala v druhé sezóně mnohem více prostoru. Ona a Arrow by rozhodně měli být spolu, co myslíte?
Sledujete někdo tento seriál? Musím si o tom s někým promluvit ;)




4 komentáře:

  1. Milujem tento seriál. Videla si už posledný diel? Ak hej, tak už vieš, "kto vstal z mŕtvych". Ja som tomu nemohla uveriť :o V prvej sérii by mi k Olliverovi viac sadla Laurel, ale teraz asi Felicity. Felicity má vždy humorné hlášky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě právě docela zklamalo, protože ve spoustě seriálů vždy někoho zabijí, ale pak ho nakonec nechají "povstat". Musím se tedy přiznat, že Laurel nemusím, vůbec se mi nelíbí a je to taková hloupá husa, stejný názor jsem měla na Tommyho :D

      Vymazat
  2. Já tenhle seriál naprosto miluju! :D Finále první série mě úplně rozsekalo, to jsem fakt nečekala a určitě jsem si díky tomu tvůrců dost vážila. Felicity jsem měla moc ráda už v první sérii, teď je ještě lepší a rozhodně by měli být spolu! :D Laurel mi je protivná už od začátku, no. Arrow pro mě byl velkým překvapením loňské sezóny a já osobně doufám, že minimálně ještě třetí série bude! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, přesně! Já jen doufám, že kvalita (čti inteligentní příběh a dialogy) neklesne, protože to se teď stává u dost seriálů :(

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)