sobota 2. listopadu 2013

KNIŽNÍ HROMÁDKA NA LISTOPAD

Tenhle skvělý nápad s knižní hromádkou jsem uviděla na blogu Aynarry T. Je to vlastně seznam knih, které chci stihnout přečíst v určitém měsíci. Mělo by mě to nakopnout k tomu, abych si našla čas ke čtení. Autorka mi její nápad dovolila použít, děkuji! :)


Nejvíc se těším na Letní zahradu, která by měla vyjít 19.11., takže si na ní ještě dlouho počkám. Inferno jsem začala číst včera a zatím to vypadá na hodně povedený příběh. Rozečtenou mám i Lolitu, která je podle mého názoru celkem složitá na čtení. Serafínu si přeji přečíst, protože mám ráda celou sérii Eragona. Kniha Střet králů, druhý díl série Písně ledu a ohně, mi leží rozečtená na stolku již od prázdnin. Bohužel jsem vždy dala přednost jiným knihám, takže tenhle měsíc se pokusím dočíst těch zbývajících čtyři sta stran.

Co budete tenhle měsíc číst vy? Co máte rozečteného? Ráda si rozšířím svůj to read list :)

10 komentářů:

  1. Já budu číst určitě věci do školy (Babička, Gulliverovy cesty atd...), ale ráda bych ještě dočetla nějaké recenzáky (Krvavá cesta, Ve znamení štíra, Scarlet atd...). Na Letní zahradu jsem celkem zvědavá, jsem jeden z mála odpůrců, ale samozřejmě si nenechám konec ujít.

    OdpovědětVymazat
  2. Letní zahradu a Serafínu si chci taky přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  3. Letní zahradu a Serafínu mám v plánu také, to rozhodně. Střet králů už mám za sebou a pak tu mám spoustu jiných knih, co na to čekají - Kouzlení, Zakletá, Slepota, Scarlet, Kníže z mlhy, Muži, kteří nenávidí ženy, Dracula, má láska... Uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to držím palce, ať se aspoň něco podaří je toho docela hodně :) Střet králů musím nejdříve pořídit, abych si to přečetla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Serafínu a Inferno mám na seznamu knih k přečtení, ale dostanu se k nim tak v roce 2015:) Zhruba. Držím palce, ať to přečteš, máš v hromádce pěkné bichle:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak na Letní zahradu se teda moc těším :))

    OdpovědětVymazat
  7. To je ale suprový nápad! =) Máš vybrané samé zajímavé knížky, bohužel je znám jen z recenzí a anotací. Ani jednu jsem nečetla.

    OdpovědětVymazat
  8. No to mi povídej :D Já mám tedy seznam, ale nejsem bláhová, vím, že za měsíc bych to nepřečetla. Navíc jsem teď začala na vejšce, takže než se to naučím všechno zkorigovat, tak to asi potrvá, ale teď jsem to úžasně chytře vykoumala a když mám ve škole čas (jakože musím kolikrát čekat hodinu, než mi jede bus), tak si to tam vyhodím na školních počítačích v pdfku a čtu si :D Je kolikrát těžký udržet slzy, ale musím, když na mě lidi koukají :D

    OdpovědětVymazat
  9. Střet králů zrovna čtu, na Inferno a Letní zahradu se také chystám a Lolitu jedině doporučuju. Úžasná knížka, i když je pravda, že se mi také četla hůře. Ale miluju jí. A film s Jeremy Ironsem doporučuju (po přečtení, samozřejmě :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lolita je skvělá, zbývá mi posledních pár stran. Film už mám stažený, takže se na něj ráda podívám :)

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)