pondělí 2. prosince 2013

KNIŽNÍ HROMÁDKA NA PROSINEC

Po měsíci tu opět máme knižní hromádku. Tentokrát jsem se rozhodla dát na seznam jen čtyři knihy. Můžete si všimnout, že se objevily dvě knihy, které byly již v hromádce na listopad. Letní zahradu jsem začala číst, nemohu se od ní odtrhnout. Na Střet králů jsem v listopadu ani nesáhla, shame on me, musím tu knihu dočíst co nejdřív! Modrá jako safír je druhý díl Rudé jako rubín, která se mi moc líbila. Chci si dát také re-reading Hunger Games, protože mě pobláznil nový film a přijde mi, že si z těch knih nic nepamatuji, achjo.
Jinak za listopad jsem přečetla pouhé tři knihy (trapas): Lolita, Inferno, Serafína.

Co se chystáte číst vy? :)

3 komentáře:

  1. Letní zahradu si chci taky v prosinci přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mi zbývá jen asi 200 stran. Opravdu nevím, co pak budu dělat se svým životem :(

      Vymazat
  2. Taky bych ráda přečetla Hunger gams ale bohužel mám těch knih asi milion :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)