středa 1. ledna 2014

I'M OBSESSED WITH... #3

Autorkou meme je 
Dnes, po celé věčnosti, začíná nová série Sherlocka. Celkem slušnou kompenzací za něj se prozatím stalo Elementary, které má v jedné sérii víc epizod než Sherlock ve třech řadách, ale přece jen to není tak úplně ono.
Sherlock je srdcovka, oba herci jsou výborní. Martin Freeman mě však ještě dostává v roli Hobita, kam se moc hodí. (Áno, a Cumberbatch má sexy hlas, přesně pasuje na draka Šmaka.)
(TADY se koukněte na superský review druhého dílu Hobita, protože to přesně shrnuje moje myšlenky).
KDO SE TĚŠÍ TAKY?



24 komentářů:

  1. Ani nevíš, jak moc se na to těším! :D Přemýšlím, jestli na to budu dneska koukat online nebo radši počkám do zítra, až to bude ke stažení, asi ještě uvidím, jak mi vyjde čas. Ale fakt jsem na to natěšená, ze všech seriálů se na to těším asi nejvíc. :D
    A na Elementary se taky dívám. Abych byla upřímná, docela mě ten seriál i baví. Jasně, srovnávat se Sherlockem se to nedá, avšak tak hrozné, jak někteří tvrdí, to podle mě není. :)
    Souhlas! Martin je perfektní Bilbo! :D A Benedict má úžasný hlas. ^^ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ááá, po tvém komentáři jsem se do tebe asi zamilovala. Souhlasím naprosto se vším, co jsi řekla!
      Taky se ještě rozmýšlím, ale i pokud se na to kouknu dnes online, tak si to dám zítra znovu :D
      Elementary je výborný. Americké verze britských seriálů obvykle nestojí za moc, ale Elementary prakticky použilo jen stejná jména a jede si podle svého, což je strašně super.
      Ach, poslední řádek ♥

      Vymazat
  2. Bože, ja sa na to tak hrozne teším, už týždeň nehovorím o inom. A dnes je... Ooooch! :D *nadskakuje na stoličke*. Ešte čakať dozajtra, poprípade na piatok na titulky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na zítřek čekat nebudu, to bych už nevydržela, takže to pro jednou zkusím bez titulků. Ale jen tři díly? To mě zabije!

      Vymazat
  3. Ááá, no řekněte, kdo se na to netěší?!? Je to absolutně nejlepší seriál! Akorát myslím, že bych to v angličtině zrovna moc nepochytala, tak mi nezbude než čekat na titulky :P. Jednou bych si chtěla prostě sednout a koukat na všechny série za sebou, to by bylo teprv dokonalé! Měly bychom uspořádat nějaký Sherlockovský sraz :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O nejlepší seriál bych se hádala, protože to je dost možná remíza s Game of Thrones :D
      Já potřebuju Sherlockovský a knižní sraz dohromady, protože nemám komu sdělit svoje pocity ohledně všech báječných věcí :D

      Vymazat
    2. To by taky šlo :D - půl dne koukat na Sherlocka a ve zbytku probrat knížky :D. A máš vlastně pravdu, asi to bude spíš remíza, i když hodně těsná :D.

      Vymazat
    3. Dobře, budu s tím počítat! :D
      (Mimochodem už naprosto blázním, já ty tři hodiny do začátku nevydržim :/)

      Vymazat
  4. PANEBOŽE!!! NEJLEPŠÍ EPIZODA NA SVĚTĚ. #ICAN'T (Upřímně se omlouvám, ale nemám to komu říct!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ehm...nevydržím to...jdu si to stáhnout :D. Co na tom že tomu nebudu rozumět?? :D

      Vymazat
    2. Já na to musím pořád myslet, čekám na titulky, abych se na to mohla podívat znovu :D Já tomu dokonce i rozuměla, ale Benedict mele hrozně rychle :D

      Vymazat
    3. Mně právě před chvílí vypadl internet, takže to musím stahovat znova :/ - už to bylo v půlce, tak vidím, že se na to podívám tak na osmou :D. Titulky by byly fajn. Áchjo, já už to chci vidět :D. Jojo, mele rychle a ten hlas :3

      Vymazat
    4. Myslím, že do osmi už titulky budou, i když nevím jestli to vydržím :D Zavřít oči a nechat si od něho číst pohádku, mňam. (vůbec si nepřipadám jak magor :D)

      Vymazat
  5. Tak jsem právě dokoukala The empty hearse s českýma titulkama (juchů, já tomu rozumím!), a je to absolutně dokonalý :D. Asi si ty hlášky někam vypíšu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokonalost! A cítím se tak jenom já, nebo první epizoda ze série je vždycky nejlepší? :D

      Vymazat
    2. První díl 2. série úplně zbožňuju, takže na tom asi něco bude :D.

      Vymazat
  6. Vááá! Nechápu, proč jsem na tomhle blogu dlouho nebyla! Ale teď se to určitě změní, protože každý, kdo miluje Sherlocka, je mým rádoby přítelem!
    Bylo to dokonalé, absolutně nejvíc moc! Sice je už dost pozdě, ale peču na to a jdu si to pustit s titulkama, protože včera jsem to sice viděla hned jako premiéru, ale houby jsem tomu rozuměla.
    Takže chci konečně zjistit, která z těch tří teorií je ve skutečnosti pravdivá. Je mi jasné, že ta Sheriarty to nebude, což mě hrozně štve! Ale byla to dokonalá scéna. :3
    A děsně mě štve, že si John bere Mary. Ale ještě víc mě štve, že je mi ta ženská sympatická, protože jsem ji chtěla nenávidět. Absolutně totiž zastávám Johnlock. :3
    A četla jsem si ty předešlé komentáře. Mám nápad!
    Pojeď na Svět knihy do Prahy! Je to sice knižní akce, ale můžeme si tam dát takhle my, co máme ještě ke všemu rádi Sherlocka sraz a aspoň na chvíli o tom pokecat. :33 (Miluji fantazírování, které se stejně nesplní).
    A promiň za tak obsáhlý komentář, jenže já jsem ještě pořádně neměla komu říct všechny mé pocity a stále z toho včerejška šílím. A teď Adios, jdu na to s titulkama! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V noci jsem to dokoukala s titulkama!! A je to fantastické!! Ještě víc, než bez nich! Jenom mě štve, že tam neukázali pravdu! To, jak se to doopravdy stalo! Ale to si Sherlock pravděpodobně nechá navždy pro sebe. -.-

      Vymazat
    2. Také si myslím, že pravdu se nikdy nedozvíme, ale na ta poslední verze by mohla obsahovat alespoň část pravdy. Nicméně Sheriarty mě dostal. Přesně jsem si v tý chvíli řikala, že teď by si měli dát pusu a hned na to tyvole :D Jako pro mě tohle nikdy ship nebyl, což se v tom okamžiku strašně změnilo.
      Mary se líbí snad všem. Já jsem z ní nadšená, to mě štve, protože jak říkáš Johnlock to je OTP :D
      Za komentář jsem ráda! Já jsem taky ještě plná pocitů, mám takový tušení, že se na to dnes podívám potřetí a do neděle ještě stokrát. Nicméně nemám moc co říct, protože svoje myšlenky nedokážu vyjádřit a tak se jen blbě usmívám :D

      Na svět knihy bych jela moc ráda, ještě si to rozmyslím a přemluvím někoho, aby se tam o mě staral, protože v Praze já jsem ztracená. Ale bylo to strašně super, konečně bych poznala někoho, kdo je mi v těchto věcech podobný :)

      Vymazat
    3. No, popřípadě by ses mohla dostat na Masaryčku nebo na Hlavák a my bychom tě s kámoškou vyzvedly. :D Ale vzhledem k tomu, že se vůbec neznáme, tak je to pitomá teorie. Takže držím palce, ať někoho najdeš a třeba se uvidíme! :)

      Já jsem na Sheriarty už dřív hledala nějaké FF, protože Moriartyho absolutně zbožňuju a se Sherlym mi vždycky přišli jako fajn pár. :3 Ale Johnlock mám radši, to jo :D

      Vymazat
    4. No, aby to tak nakonec nedopadlo. Jen se budu modlit, že nejsi nějakej psychopat, kterej mě chce zabít :D Ale je to ještě daleko, kdo ví, co se do té doby stane :)

      Vymazat
    5. Jo psychopat, to ke mně jde! :D Ne, dělám si srandu, po případě napiš a dohodneme se. :) (Aspoň bych někoho opravdu MUSELA oslovit a nedopadlo to tak, že se tam budu všech a všeho bát :D)

      Vymazat
    6. Já jsem taková vždycky, protože už ani nikam nechodím :D Určitě ti napíšu, děkuju! :)

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)