pondělí 27. ledna 2014

I'M OBSESSED WITH... #4

Autorkou meme je 

O ČEM SERIÁL JE. 
Na seriál Bad Education jsem narazila úplnou náhodou, když jsem viděla nějaké gify na tumblr. Přišlo mi to vtipné, takže jsem si to hned utíkala stáhnout. Už dlouho jsem se takhle hlasitě u seriálu nezasmála.
Pravda je, že britské seriály jsou mnohem vtipnější než ty americké, příkladem je třeba It Crowd, The Inbetweeners nebo Skins, u kterých se nasměju mnohem víc než u The Big Bang Theory nebo HIMYM. 
Pokud nemáte co dělat a chcete se zasmát, tak rozhodně doporučuji. A jestli znáte nějaké vtipné seriály, nezapomeňte se podělit v komentářích :)



3 komentáře:

  1. O tomhle seriálu slyším poprvé. Já spíš koukám na HIMYM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky koukám na HIMYM, ale poslední série mě teda brutálně nebaví a já se ráda zasměju, takže tohle je záruka ;)

      Vymazat
  2. Vypadá opravdu zajímavě. Někdy se na něj mrknu :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)