úterý 21. ledna 2014

WISHLIST #4

K Vánocům jsem dostala poměrně dost knih, některé stále čekají na přečtení. Přesto si ale nemůžu odpustit menší wishlist knih, které bych teď chtěla držet v ruce.
Fangirl je již na cestě. Jsem zvědavá, jak mi čtení v angličtině půjde. V poslední době mám strašnou chuť si znovu přečíst Zlodějku knih, ale jelikož jsem jí četla v létě, tak mi to přijde jako hloupost. Chtěla bych ale zkusit Posla od stejného autora. Ke knize Spánek mě přivedla kamarádka, která ovšem tvrdí, že konec je "debilní". Od Murakamiho jsem četla pouze Norské dřevo, ale na mém to-read listu čeká ještě spousta jeho knih.
Co je na vašem wishlistu? Četli jste nějakou z uvedených knih?

4 komentáře:

  1. Posla bych si chtěla taky přečíst - Zlodějka se mi moc líbila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fangirl si také chci přečíst.. :D i zmiňovanou Zlodějku knih :) jestli se k tomu dostanu dřív než za rok, budu šťastná osoba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlodějku musíš co nejdřív, ta je vážně skvělá!! :)

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)