čtvrtek 6. února 2014

10 THINGS I LIKE

Pravděpodobně první část z mnoha, jelikož už teď se mi těžce vybíralo. 
Věci, které mám ráda:
1. Velké otevřené prostory se spoustou bílé a denního světla.
2. Když jsem sama. Obrázek přesně vystihuje to, co bych sem jinak napsala.
3. Tetování. Je mi jedno jaké a jedno kde.
4. Když můžu celý den proležet v posteli, dívat se na filmy a seriály, číst knihy. Takhle bych nejraději trávila všechen čas.
5. Svetry. Není nic lepšího, než se ve studeném dni zachumlat do krásného svetru. Jeden z důvodů, proč nenávidím léto – žádné svetry.
6. Jsem posedlá fotkami přírody, všechna ta místa bych ráda viděla.
7. Když přečtu celou knihu během jednoho dne, což se stává bohužel jen málo.
8. Miluju, když sněží a já jsem venku.
9. Černá barva, žádná jiná na ní nemá.
10. Coca Cola. Nechci slyšet nic o tom, jak je nezdravá a je plná cukru. Ticho.

Napište mi pár věcí, které máte rádi*, je to hezký způsob jak poznat člověka :)
* Nechci slyšet, že máte rádi knihy a seriály, chci neobvyklé věci!

2 komentáře:

  1. Má oblíbená věc je Latté na všechny způsoby, tomu prostě nikdy neodolám ^.^

    OdpovědětVymazat
  2. Svetry taky miluju. :) Nejradši mám bílou barvu. Taky mám moc ráda muffiny a cookies. :-)

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)