neděle 16. února 2014

CO V ROCE 2014 URČITĚ PŘEČTU

Co v roce 2014 určitě přečtu, i když se mi do toho příliš nechce. Nejspíš se budu přemlouvat k otevření každé z těchto knih, budu nadávat než přejdu prvních sto stran, budu brečet až to skončí. Nejhorší je, že i když se mi do toho skutečně příliš nechce, většinu z uvedených knih si pravděpodobně zamiluji.

1. Střet králů
Radši ani nebudu počítat, kolikrát jsem zde na blogu zmínila, že tuhle knihu musím dočíst. Stále jsem nebyla schopná si k tomu sednout a těch posledních tři sta stran zdolat.

2. Bouře mečů
Když už jsme u Písně ledu a ohně, rovnou jsem přidám třetí díl této série. Už na mě čeká doma, je to jen hrozivá připomínka toho, jak jsem neschopná dočíst Střet králů.

3. Moby Dick (Bílá velryba)
Bílou velrybu jsem si už jednou přinesla domu z knihovny. Snad není nutné zdůrazňovat, že jsem knihu vrátila nepřečtenou. Já si jí snad budu muset koupit domu, jinak se k ní nedostanu.

4. Světová válka Z
Tento příběh o zombie se mi doma také válí už pěkně dlouho. Brácha (musím zdůraznit, že příliš vůbec nečte) se nemohl začíst a já se toho od té doby děsím.

5. Tygrovo prokletí
Popravdě ani pořádně nevím, o čem tahle kniha je. Slyšela jsem na ní samou chválu a tak jsem si řekla, že jí také zkusím. Jenže když někdo něco neustále vychvaluje, mě se to jak naschvál nikdy nelíbí.

6. Leviatan
Tuhle knihu jsem si pořídila jen proto, že byla hrozně levná. Zatím jí neustále odkládám

7. Petrolejové lampy
Lampy mám na rozbor do školy, dobrovolně bych si tuhle knihu asi nikdy nepůjčila. Kamarádka už začala číst a tvrdí, že je to hrůza, takže už teď mám chuť s knihou třísknout o zeď.

8. Na cestě
Jednou jsem viděla kousek filmu, kde tedy bohužel hrála K. Stewart. Po pěti minutách vzdychání jsem film vypnula, od té doby se knihy bojím. Dobrá zpráva je, že Bella je opravdu hrozná herečka, která naštěstí v knize neni.

9. Na východ od ráje
Tento příběh od Steinbecka jsem zmiňovala v hromádce na únor. Teď to ale vypadá, že se k ní tento měsíc vůbec nedostanu. 

10. Pod kupolí
Ke knize mě přivedl hlavně skvělý seriál. Už teď ale vím, že kniha jde jiným směrem než jeho televizní adaptace. Navíc to není žádný drobeček.


Co tenhle rok určitě přečtete vy? Četli jste něco z mého seznamu? Prosím utěšte mě někdo, že alespoň jedna z těchto knih bude vážně dobrá.

5 komentářů:

  1. Tygrovo prokletí je úžasná kniha určitě si jí přečti :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tygrovo prokletí - no, není to špatná knížka, vlastně má hodně zajímavý nápad a zpracování je docela dobré. Já osobně měla problém s některými postavami, protože mi přišly neuvěřitelné otravné. Na tvém místě bych od toho moc nečekala, pro jistotu, třeba tě to pak příjemně překvapí. :)
    Leviatan se mně osobně moc líbil. Bylo to originální, zábavné a dobře se to četlo. Plus to obsahuje naprosto úžasné ilustrace! :) Navíc se to zabývá historií, to já ráda. Celkově to byla moc fajn trilogie a já Westerfelda řadím mezi své oblíbené autory. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho Tygra jsi četla jen první díl?
      Leiviatana jsem si prohlížela, ilustrace jsou skutečně dobré. Doufám, že mi tak bude připadat i obsah knihy.

      Vymazat
    2. Četla jsem i druhý, který se mi zdál slabší než první - už mi to nepřišlo tak originální a děj byl poněkud vleklý. Ale v blízké době se chystám na ten třetí, jop. :)
      Snad ano. :)

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)