pátek 28. února 2014

KNIŽNÍ HROMÁDKA NA BŘEZEN

Do březnové knižní hromádky se mi toho sešlo docela dost. Kdo sleduje můj blog pravidelně, jistě si všiml, že Střet králů byl nahrazen Bouří mečů. Juchů! Nedělám si žádné naděje, že bych tuhle knihu o tisíci stránkách zvládla za jeden měsíc. Nicméně bych se chtěla dočíst k části, kde skončila třetí série seriálu.
Na seznamu se již podruhé objevil příběh 7 dní hříchů. Knihu jsem dostala na recenzi od nakladatelství Fragment a snad co nejdříve se do ní už skutečně pustím.
Volání kukačky a Posel na mě čekají na poště, na obě knihy se těším z celého seznamu asi nejvíc. Na západní frontě klid je povinnost, kterou ale ráda splním. Vampýrskou akademii (a Město padlých andělů) jsem dostala na recenzi pro web Děti noci. Akademii jsem četla před dlouhou dobou, těším se, až si to zopakuji, akorát mě trochu odrazuje ten jedovatý obal. Viděl někdo film? Já se bojím, aby to nebylo trapné jako Město z kostí. (Nehledě na to, že s výběrem herců jsem hodně nespokojená.)
V hromádce jsou znovu také Petrolejové lampy, které potřebuji do školy, ale mám pocit, že se k nim dohrabu až v dubnu. (Četl to někdo? Řekněte mi, že to není taková hrůza, jak myslím!). Jinak mám ještě rozečteného Draculu, kterého bych ráda dokončila.

Co teď čtete? Četli jste některou z knih z mého seznamu? Podělte se o svůj názor v komentářích :)

7 komentářů:

  1. Já si zrovna dávám re-reading celé Vampýrské akademii. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si možná dám re-reading, ještě uvidím :)

      Vymazat
  2. Hezká hromádka. Volání kukačky ti vážně závidím. A Vampýrská akademie je skvělá oddechovka, akorát ta filmová obálka je prostě divná. Film jsem neviděla, ale "prý to není až tak hrozné", jak mi bylo řečeno. Mě odradily už jenom ukázky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě viděla pouze trailer a měla jsem dost, asi se na to nepovídám, akorát by mě to naštvalo :D

      Vymazat
  3. Rozhodně dobrý výběr! Posla moc doporučuji, ten se mi vážně líbil a snad i více než Zlodějka knih. Prostě si mě tím příběhem získal víc, jop. :) A Na západní frontě klid je vážně dobrá knížka, takže tu ti určitě taky doporučuji - rozhodně jedna z nejlepších knih z povinné četby, kterou jsem četla. :) Na Volání kukačky jsem hodně zvědavá - dokonce jsem ji teď i s Prázdným místem vyhrála v soutěži od nakladatelství Plus, juch! :D Doufám, že mi knížky přijdou co nejdřív. :D
    Ještě jsem zvědavá i na pokračování Nástrojů smrti - původní trilogii mám docela ráda, takže jsem na ty další knížky zvědavá. :)
    A k Vampýrské - tuhle sérii bych mohla konečně dočíst. :D Už je to nějaká doba, co jsem četla první dva díly, teď mám doma všechny a stejně jsem se k nim stále nedostala. A už bych asi fakt měla. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak výhru ti ohromně závidím, i když mám obě knihy doma :D
      I já jsem zvědavá na čtvrtý díl Nástrojů, prostě si nedokážu představit, o čem chce autorka psát.
      Vampýrskou akademii jsem měla vždycky hrozně ráda. Ona autorka má vždycky všechny díly (nejen VA) stejně vystavěné, ale vždy to pro mně byla taková oddechovka, kterou jsem žrala, tak jsem zvědavá, co si o tom budu myslet teď.

      Vymazat
  4. Skvělý výběr! Toho Posla vážně závidím. :3 Já teď dočítám Upír Lestat a potom se vrhnu na Klub mrtvých ze série Pravá krev a na Nesmrtelný příběh. Teď jsem si popůjčovala spoustu knih z knihovny, takže je musím rychle dočíst. :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)