sobota 1. února 2014

KNIŽNÍ HROMÁDKA NA ÚNOR

Na únor si dávám za cíl přečíst pět knih. Ano, už potřetí je v knižní hromádce Střet králů. Tentokrát ale přísahám, že tu zatracenou knihu přečtu, a do konce března se pokusím přečíst i třetí díl.
Pokusím se také přelouskat Na východ od ráje a 7 dní hříchů. Petrolejové lampy potřebuji rozebrat do školy, Spánek bude snad jen chvilková záležitost, protože má sotva 80 stran.

V lednu jsem přečetla sedm knih. Nejlepší byla rozhodně Zakletá, na paty jí šlape Pýcha a přemlouvání. První knihou v roce 2014 se stala Aljaška, kterou následovala povídka Proměna. Recenze na Sílu vzdoru je již na blogu, o Černobílém světě si přečtete brzy. Poslední lednovou knihou je Studie v šarlatové/Podpis čtyř.

Jaká kniha se vám v lednu nejvíc líbila? Co teď čtete? :)

10 komentářů:

  1. Doufám, že se někdy dohrabu k sérii Píseň ledu a ohně. Všichni o ní mluví. Vážně ráda bych si ji přečetla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po třech letech, co jsem tuhle sérii objevila, jsem stále u druhého dílu, ale je to skvělé :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, omylem jsem komentář smazala :/

      Vymazat
  3. Hru o trůny jsem zkoušela číst, ale po 150 stránkách jsem to vzdala, přestože jsem jinak fanoušek fantasy a podobné knížky mám ráda. Nějak mě to nebavilo a já nebyla ochotná tomu věnovat víc času. Tak jsem si řekla, že se aspoň podívám na seriál. Nakonec jsem zjistila, že ani ten mě moc neláká. :D Prostě jsem divná, no. :D I když se k tomu možná jednou vrátím, kdo ví. :)
    Jé, přečetla jsi si v lednu Sherlocka Holmese? Jak se ti ta knížka líbila? :) Já už hrozně dlouho přemýšlím, že se do toho někdy musím pustit, jen jsem si nějak ještě nenašla čas na to, abych si nějakou tu knížku o Sherlockovi sehnala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to je v pořádku, všichni nemají rádi stejné věci :) Já bych se do knih taky nikdy nepustila, kdybych si předtím neoblíbila seriál. Momentálně se snažím dohnat čtvrtou sérii, ale jsem v knihách dost pozadu.
      Sherlocka jsem začala číst, protože jsem velkej fanoušek seriálu Sherlock. Líbilo se mi to, jen je to takové zvláštní, když jsem zvyklá na toho moderního Sherlocka v seriálu. Ten klasický je ale taky super. Překvapilo mě, že se to dobře četlo, čekala jsem nepochopitelné případy a dedukce, ale vše je opravdu krásně vysvětlené. Určitě si začni od začátku, na Studii v šarlatové je nejlepší to, jak se ti dva potkají! Já určitě zkusím přečíst celou sérii :)

      Vymazat
  4. Hezká hromádka. Líbí se mi, že je tak pestrá. Já mám v té své už potřetí rovnou dvě knihy - Stín noci a Vzpomínky stínů - a taky si říkám, že tenhle měsíc už to musím přečíst:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejhorší je, že místo toho, abych četla to, co jsem dala do hromádky, jsem začala úplně něco jiného. Jsem hrozná :D

      Vymazat
    2. To mi povídej, mám úplně ten samý problém:) Snažím se číst knížky z hromádky, ale hrozně se mi nechce, tak čtu něco jiného:)

      Vymazat
    3. Tak to jsem ráda, že nejsem sama!

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)