čtvrtek 13. března 2014

FILMOVÁ DOPORUČENÍ

HER
V JEDNÉ VĚTĚ: Příběh z budoucnosti, kdy se hlavní postava zamiluje do operačního systému.
Na Her jsem narazila náhodou, ale jsem za to velice vděčná. Joaquin Phoenix se skvěle hodil do role citlivého Theodora. Pokud nebudete mít film s českým dabingem, tak vás určitě potěší i hlas Scarlett Johansson jako operačního systému Samanthy. Co mě zaujalo nejvíc byla vizuální stránka – skvělé prostředí a nádherné oblečení.

12 YEARS A SLAVE
V JEDNÉ VĚTĚ: Příběh černocha Solomona Northupa, kterého unesli a prodali do otroctví.
12 Years a Slave letos vyhrál hned tři Oscary, já se ani nedivím. Smutný příběh, u kterého jsem nejednou hlasitě vzlykala a vodopády slz mi stékaly po obličeji, byl natočen podle pravdivého románu Solomona Northupa z roku 1853. Ráda bych si přečetla i knihu, v češtině jsem se jí bohužel nedopátrala. (Ve filmu hraje Benedict Cumberbatch, což je velké plus!)

BLUE JASMINE
V JEDNÉ VĚTĚ: Jasmine je žena, která má všechno co si zamane, ale když se její idylický život roztříští, jen těžko se s tím dokáže vyrovnat.
Na Blue Jasmine jsem se podívala jen kvůli Cate Blanchett, která je naprosto nádherná. Jediná role, ve které si jí dokážu vybavit, je Galadriel (Pán prstenů), proto mě Cate jako herečka v tomhle snímku mile překvapila – její výkon byl velice věrohodný. Filmy Woody Allena nevyhledávám (viděla jsem snad jen Půlnoc v Paříži a to se mi moc nelíbilo), tenhle příběh mě však dostal.

RUSH
V JEDNÉ VĚTĚ: Dva rivalové Formule 1, kteří jsou pro výhru schopni udělat vše.
Na formuli nekoukám, auta na Playstationu hraje vážně tragicky (ale stejně mě to baví), film Rush byl skvělý od začátku do konce. Je podle pravdivého příběhu a překvapila mě podobnost herců se "skutečnými" hrdiny toho příběhu (jen se podívejte).

Viděli jste nějaký z těchto filmů? Můžete mi klidně i něco doporučit (ale jen dobré filmy :D), budu ráda! 

5 komentářů:

  1. Her jsem si taky zamilovala. Je to úžasný a geniální film! :3

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som z Rivalov videla prvú polhodinu, ale veľmi ma to nechytilo, napriek Chrisovi :D Ostatné nepoznám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se právě Rush docela zalíbilo, což jsem popravdě moc nečekala :D

      Vymazat
  3. Sice vím, že nějaký film Her byl natočen, vůbec jsem ale nevěděla o čem to je. Teď jsem na to poměrně zvědavá, takže se na to asi mrknu, jop. :)
    Na 12 Years a Slave se rozhodně chystám - hlavně v ohledu hereckého obsazení mě to dost zaujalo - mám moc ráda Michaela Fassbendera a Benedicta Cumberbatcha a už jen kvůli nim ten film musím vidět. :) Ale i ten příběh vypadá zajímavě. :)
    Na Blue Jasmine se možná časem podívám, i když zrovna Cate Blanchett nijak zvlášť nemusím. :)
    A film Rivalové jsem viděla! :D Musela jsem se na to podívat, když jsem na ten film slyšela tolik chvály. Já osobně nejsem žádný fanoušek Formule 1, nic mi to neříká, ale ten film se mi fakt líbil. :)
    Já osobně na filmy poslední dobou moc času nemám. Spíše se dívám na seriály, přece jenom jsou kratší a to je pro mě lepší, jop. :)
    Ale viděla jsi třeba film Podfukáři (Now You See Me)? To se mně osobně moc líbilo. :) A ta Enderova hra taky nebyla vůbec špatná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na 12 Years a Slave podívala hlavně kvůli Benovi, ale herecké obsazení se velice povedlo. Příběh je tak strašně přesvědčivý, že už ho nikdy nechci vidět. Hezky jsem si u toho pobrečela :D
      Enderovu hru mám staženou, ale bojím se. Navíc jsem si chtěla nejdřív přečíst knihu, ale možná to tentokrát bude opačně no.

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)