pátek 7. března 2014

JARNÍ GIVEAWAY


Tentokrát pro vás mám  malinkou giveaway, ve které jeden výherce získá knihu 7 dní hříchů. Musím vám ale říct jednu věc. Knihu jsem dostala před měsícem na recenzi od nakladatelství Fragment, jenže nejsem schopná knihu dočíst, nebaví mě, což se mi skutečně dlouho nestalo. Mohla bych jí za nějaký malý peníz prodat, ale budu mít mnohem lepší pocit, když jí vyhraje nějaký čtenář. Nevím, zda z knihy bude mít někdo radost, neudělala jsem jí zrovna dobrou reklamu, snad i tak získá nový domov.

Pravidla jsou jednoduchá. Buďte z České republiky a do komentářů mi napište, jakou knihu již nikdy v životě nechcete vidět. Nezapomeňte přidat email, na který vám v případě výhry napíšu! Výherce vylosuji 14. března pomocí random.org

8 komentářů:

  1. Hmm..to je celkem těžká otázka. Ale když se zamyslím napadneme mě Dračí zub od Zbyňka Holuby. Byla to knížka na kterou jsem se strašně moc těšila. Anotace vypadala opravdu úžasně. Měl to být horor. Nebo něco podobného. Ale rozhodně nebylo. U knížka jsem se vůbec nebála. Bylo to jedním slovem strašné. Čtení jsem si vůbec neužila. To co slíbila anotace, kniha neměla. Už nikdy víc tuhle knížku nepřečtu! :)
    Lucinda.books@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Natalie, tak to ti řeknu úplně přesně. Knížka, kterou nesnáším je Ptačí zpěv od Meagan Spooner. Objednala jsem si ji proto, že ji všichni vychvalovali a říkali, jak je úžasná. Hned jak jsem začala číst, věděla jsem, že tady bude něco špatně. A tenhle pocit se mi během knihy akorát prohloubil. Takže jestli mám říct knihu, kde nenávidím hlavní hrdinku, nelíbí se mi styl, smysl knihy mi doteď uniká a vůbec celkově je divná, bude to Ptačí zpěv aneb jediná knížka, kterou jsem měla chuť vyhodit z okna. (Ne neudělala jsem to. :) )
    P.S. A to na knihu nemusíš napsat recenzi, když je to recenzní vý
    tisk?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, správně bych měla napsat recenzi, ale napsala jsem upřímný email paní přes recenzní výtisky a ona mi dovolila dát knihu do soutěže :)

      Vymazat
  3. I když jsem si tuhle knížku neměla v plánu nějak přečíst tak zkusím štěstí :).
    Hmm otázka je celkem těžká, protože u mě se skoro vždycky najde něco co se mi na knize aspoň trochu líbí, ale vždycky když někdy vidím tuhle nebo podobnou otázku, tak se mi vybaví knížka Nádherné bytosti, na tu knížku jsem se strašně těšila, už jenom snad proto že to vypráví kluk :) a anotace mě taky zaujala a i vypadalo i na slibnou sérii, ale popravdě jsem byla hodně zklamaná, nejspíš jsem od toho čekala něco jiného a možná něco víc. A knížka mě ani nebavila a často jsem se u ní nudila. Když jsem knížku dočetla byla jsem ráda spíše štěstím bez sebe a konec mi přišel docela uzavřený takže bych ani nemusela číst pokračování, i když je pravda že ten druhý díl bych chtěla ještě zkusit, ale první díl už nikdy číst rozhodně nebudu!! :D Po přečtení jsem si řekla že kouknu aspoň na film a to byla snad ještě pro mě větší katastrofa, to se mi nelíbilo už vůbec a k tomu to nebylo ani podle knihy, možná teda ten začátek a postavy ty zůstali stejné, a celkově mě film dorazil když konec udělali úplně jinak.. akorát jsem pak byla celý den naštvaná a neměla jsem na nic náladu :D :D. Jinak mě ani jiná kniha nenapadla a doufám, a že se taková to kniha už ani nenajde :).
    Email: kleria.amanda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Malý princ! povinná četba, ale větší kravinu jsem nečetla -_-
    karolinka@usmej.se

    OdpovědětVymazat
  5. Knihou, kterou už v životě nechci vidět, je určitě Pod nekonečnou oblohou (Veronica Rossi). Kniha má celkem hezkou obálku, docela pěknou anotaci a všichni ji všude chválí, tak jsem si řekla, že si ji zkusím přečíst a třeba se mi bude také líbit. Bohužel jsem se víc mýlit nemohla, protože horší knihu jsem snad ještě nikdy nečetla (ok, možná bych tu mohla jmenovat ještě Vlčí pramen a Chvíli před koncem, ale pšššt :D). Dokonce jsem Pod nekonečnou oblohou ani nedočetla, kolem strany sto jsem ji zaklapla a šla ji urychleně vrátit do knihovny. :D
    Díky za soutěž a měj se pěkně! :)

    veronika.kubecova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Už nikdy nechci vidět knihu Úvod do evoluční biologie :-D Ale bohužel, neudělala jsem zkoušku, takže mě to ještě minimálně jednou čeká :(

    roo.rachel.1987@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Docela těžká otázka, nemám vyloženě takový titul, na který už bych nikdy nesáhla ani desetimetrovou holí (no dobře, pár učebnic by se našlo), možná bych našla některé, u nichž jsem měla přehnaná očekávání a pak mě zklamaly. V téhle kategorii si vybavím třeba Stoletého staříka, který vylezl z okna a zmizel, tu knihu tolik vychvalovali na různých místech do nebes, že jsem neodolala a ... skončila zhruba na straně 100, přičemž jsem se dál nedostala, ten dědek mě tak šíleně iritoval! :D Hádám, že každá kniha si musí najít své čtenáře sama a holt se nemůže líbit všechno všem. :)
    Každopádně díky za giveaway, už nějakou dobu bych si chtěla 7 dní hříchů přečíst, zkusím tedy štěstí.
    Můj e-mail: rhonnie.kr@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)