sobota 29. března 2014

SERIÁLY, KTERÉ SLEDUJI (A MILUJI)

Pozorní čtenáře mého blogu si už jistě všimli, že miluji různé televizní seriály. Jde tedy výhradně o zahraniční seriály, u českých mám trochu předsudky, nemyslím si, že by byly nějak kvalitní. Samozřejmě pokud mě chce někdo přesvědčit o opaku, ráda si to vyslechnu :)
V tomhle článku uvedu ty naprosto nejoblíbenější seriály, bez kterých nemůžu přežít, na zbytek se můžu zaměřit příště.
Za absolutně nejlepší seriál považuji Game of Thrones. Jde o dílo naprosto gigantických rozměrů, stejně jako knižní předloha, na které je založené. Jde o velikost v rozpočtu, počtu fanoušků a mrtvých postav. GOT mě dokáže citově vyždímat, při každé epizodě si neodpustím alespoň jednu slzu. Rok čekání na novou sérii je vždy hrozný, čtvrtá série však začíná už 6. dubna.

Na pomyslném druhém místě je u mě Sherlock. Jde o předělávku klasického Sherlocka Holmese, seriál je ale zasazen do současného Londýna a navíc hlavní postavy jsou sakra sexy. Celkem je devět epizod (tři série), to je brutálně málo, takže pokud neznáte a potřebujete si na něčem vypěstovat závislost, Sherlock je tím pravým.

Kdo by neznal Přátelé. Já se na seriál dívala už jako malá, a i když jsem spoustě věcí určitě nerozuměla, vždy jsem se ráda dívala na tyhle smyšlené životy šesti lidí. Seriál skončil přesně před deseti lety, já viděla všechny série nejméně třikrát, ale vždy se dobře bavím. 

Na Downton Abbey jsem začala koukat až na podzim minulého roku, už předtím jsem na to slyšela hodně chvály. Ale znáte to (nebo ne?). Když o něčem lidé hodně mluví, tak mám trochu odpor se tomu taky věnovat. Panství Downton jsem si ihned zamilovala, trochu mi to připomíná knihy mojí oblíbené Austenové, kde lidé neřeší nic jiného, než koho si vezmou. Takové problémy bych chtěla mít.

AMC's The Walking Dead je seriál o lidech, kteří přežívájí ve světě, kde vládne nákaza proměňující lidi v zombie. Já jsem ze toho nadšená, jen málokdy se najde díl, který mě nebaví. I když je pravda, že první série byla zdaleka ta nejlepší, ani teď to není k zahození. Já si ráda představuji, že přesně takhle bude vypadat konec světa. Přestože bych ráda zabíjela zombie, nejspíš bych byla první, koho by dostaly. 

Na Teen Wolf jsem narazila úplnou náhodou, nejdřív jsem měla velký strach, že seriál bude až moc teenagerovský. A i když tomu tak skutečně je, já to miluji. Zobrazení vlkodlaků se mi příliš nelíbí, skvělou kompenzací jsou však sexy kluci, který rádi běhaj bez triček. Navíc s dalšími sériemi kvalita stoupá, to se často nestává. Mým OTP je Sterek.

I když nemám ráda horory, protože se pak šíleně bojím a jsem paranoidní, na American Horror Story nedám dopustit. Každá série se věnuje tak trochu něčemu jinému, někteří herci zůstávají stejní. První série odehrávající se v domě, kde straší, byla nejstrašidelnější a nejlepší, už jsem jí viděla několikrát. Další dvě série také nejsou špatné, ale nevzbuzují ve mě takový pocit strachu, to je škoda.

Momentálně mám v playlistu rozkoukáno 36 seriálů a to jsem nedávno dělala očistku a vyházela ty, které mě už nebavily. Z kola ven šly například The Vampire Diaries, který se neustále dokola opakuje; Once Upon a Time, The White Queen a Witches of East End. 
Pokud vás to zajímá, tak sledováním seriálů jsem zabila 71 dní plus asi 6 hodin. Viděla jsem zhruba 3773 epizod
O další seriály, které miluji, se s vámi podělím zase někdy jindy. Nezapomeňte mi napsat, co sledujete vy, (nemusíte se mi rozepisovat o Doctorovi Who – zatím jsem totiž v té fázi, kdy o tom všichni mluví, já se na to nechci dívat, navíc se mi nelíbil první díl).

16 komentářů:

  1. klasika - Dr. House, ten je super:) pak taky miluju Game of Thrones, strašně se těším na novou sérii! pak PLL a TVD, dobrá odreagovačka. baví mě i HIMYM, mám zkouklé všechny série:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Pretty Little Liars jsem se taky dívala, ale pak to najednou byla hrozná kravina, nic nedávalo smysl, takže pro mě to skončilo. HIMYM zbožňuju, ale poslední dvě série už nejsou tak zábavné.

      Vymazat
  2. Super seriály!!
    Hro o trůny čtu a průběžně sleduju seriál (knížky si chci přečíst jako první :-) ) a jsem z toho taky úplně nadšená!! :-) Je to epické..
    Walking dead jsem viděla pár dílů a taky bych si tak dokázala představit konec světa :) Mám v plánu se na to zase začnout koukat :) Asi o velkých prázdninách, protože se školou si nestíhám ani číst :(
    A na American Horror story se chci taky kouknout :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hra o tróny vyzerá veľmi super a rada by som si aj knihy prečítala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. GOT doporučuji jak knihy, tak seriál, je to láska!

      Vymazat
  4. Přátelé jsou klasika, je to skvělý seriál. :) Já jinak koukám na PLL a The Lying Game. :) A určitě bych se chtěla začít dívat na Game of Thrones. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na The Lying Game jsem se dívala, ale pokud se nepletu, tak seriál zrušili (?), tak to mě trochu mrzelo.

      Vymazat
  5. Myslím, že k Sherlockovi nemusím nic dodávat, s ním jsem na tom stejně jako ty. :D
    Přátelé, to je srdcovka, na kterou se člověk může dívat pořád. Ti nikdy neomrzí. :)
    O Downton Abbey jsem toho už tolik slyšela, jen jsem se k tomu nikdy vážně nedostala. Ale letos v létě se k tomu možná konečně dokopu. :)
    The Walking Dead jsem viděla pár dílů, když se dívala sestra a i když mi to nepřišlo špatné, řekla jsem si, že teď na to prostě nemám čas. :D Někdy jindy. :)
    Takže Teen Wolf se ti líbí? :) Já už dlouho váhám, jestli se do toho pustit nebo ne. Hm... Možná v létě, když nebudu mít na co koukat. :)
    Z American Horror Story jsem viděla třetí sérii, když se na ni dívala sestra. A ta se mi dost líbila. Mám v plánu mrknout i na ty další. :)
    Co se týče OUaT - ještě jsem tomu dala šanci a jsem odhodlaná tu třetí sérii dokoukat. Zatím to nevypadá špatně, i když první sérii stále beru za tu nejlepší. :)
    Letos jsem si pak moc oblíbila seriál Sleepy Hollow. Pokud neznáš, tak určitě doporučuji, i když předem upozorňuji, že konec série je neuvěřitelně otevřený. :D
    Já sama mám moc ráda i seriál Castle, baví mě ten humor a Nathan Fillion je prostě skvělý. :D :)
    A u HIMYM se už fakt těším na ten poslední díl. Konečně bude konec, juch! :D :)
    Ale neodpustím si pár slov k Doctorovi Who. :D Že se ti nelíbil první díl, to naprosto chápu, taky jsem na to koukala dost divně. Mě celkově ta první série moc nebrala. Ale s Davidem je to mnohem lepší. A když je pak s ním ještě Donna, tak je to ještě lepší. :D :) Pokud tomu tedy někdy dáš šanci, budu ráda, když mi dáš vědět, jak se ti to líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sleepy Hollow jsem viděla první díl hned na podzim, když to začali dávat. Od té doby se k tomu nějak nemůžu dohrabat, ale určitě se chci podívat i na zbytek. Popravdě teď zanedbávám víc seriálů, jsem hodně pozadu a koukám jen na ty nejoblíbenější.
      Koukám, že Castle má šest sérií, takže až někdy nebudu mít čas, tak se na to určitě začnu dívat (když mám čas, tak se pro jistotu nedívám na nic :D)
      Once Upon a Time pro mě první sérií skončilo, chtěla jsem dát šanci i Once upon a time in Wonderland, ale pak jsem si uvědomila, že Alenku skutečně moc nemusím.
      K tomu Doctorovi. Naprosto chápu, proč to lidé zbožňují, ale já se prostě nějak nedokážu přenést přes ten první díl. Vždy mě to jednou za rok vezme, zkusím se na to podívat, ale zatím z toho nic nebylo. Možná v létě bych si na to mohla sednou, překonat první sérii a dál se uvidí. Určitě pak dám vědět! :)

      Vymazat
    2. Jinak Teen Wolf se mi líbí moc, akorát ten začátek byl hodně dětinský, jenže to jsem překonala vážně snadno :D

      Vymazat
    3. To Sleepy Hollow určitě dokoukej, myslím, že podle tvých oblíbených seriálů by se ti to mohlo líbit. :) Já naprosto zbožňovala Ichaboda, hlavně ta jeho angličtina se krásně poslouchala. :D :)
      Castle je moc fajn odpočinkový seriál, navíc je jednou z hlavních postav spisovatel a myslím, že jeho si oblíbí snad každý. :D :)
      Já si nad to sedla právě loni v létě, zkoukla jsem pět sérií, ale teď jsem se zasekla a zbytek jsem neviděla. Ale mám v plánu se na to v létě zase podívat. :) Zkus překonat tu první sérii, vážně si myslím, že David by se ti mohl zalíbit. :)
      Takže u Teen Wolf vydržet začátek a pak to bude dobré? Oukej, mrknu se na to. :D :)

      Vymazat
    4. Tak jo, slibuju, že letos toho Doctora zvládnu :D
      Teen Wolf je občas takovej naivní no, jak řikám, pořád tam někdo chodí bez trička :D Ale určitě tomu dej šanci :)
      Místo čtení si jdu stáhnou alespoň první díl Castle, ty tři rozečtené knihy počkají.

      Vymazat
  6. Tak ja z nich pozerám len Sherlocka a Game of Thrones, hoci Sherlocka mám radšej. Vlastne taká "maličká" závislosť. Priateľov som kedysi pozerala, ale to bolo dávno :)
    Zbožňujem napríklad Teóriu veľkého tresku, ale pozerám toho oveľa viac a ešte sa na mnoho chystám.
    Oh, a nezanevri na Doctora po prvom diely, ten sa moc nepáčil ani mne. Taký tretí je už skvelý a ďalej je to čím ďalej, tým lepšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na TBBT jsem úplně zapomněla! Na toho Doctora se asi zaměřím o velkých prázdninách a třeba se mi to zalíbí :)

      Vymazat
  7. Já si teď oblíbila Orange Is The New Black, kdyby někoho zajímalo, můžete kouknout :) Orange Is The New Black

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé tipy na seriály. Všechny sleduji a všechny patří opravdu ke špičce. Tedy vlastně až na The Walking Dead, ale ten mám ostatně v krátkodobém výběru :-)

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)