pondělí 14. dubna 2014

VELIKONOČNÍ KNIŽNÍ HOP

Velikonoční knižní hop pořádá Syki z Knižního doupěte.

Jak už nejspíš všichni víte, cílem hopu je obdarovat čtenáře nějakou (hezkou) knihou. Já jsem pro vás vybrala Zákazanou přitažlivost od Kateřiny Petrusové, protože jsem na knihu četla samou chválu. (Až mi z nočního stolku zmizí hromádka rozečtených knih, tak si příběh také ráda přečtu.) Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí knihy do soutěže.

VÝHERCE: Keči (Spi....ak@seznam.cz) Gratuluji! :)

Pravidla pro účast v soutěži:
* Soutěž trvá od 14.4. do 27.4.2014
* Účastnit se může každý, kdo má doručovací adresu v Česku.
* Každý může formulář vyplnit pouze jednou! Nezkoušejte to na mě, duplicitní vstupy mažu!
* Jednoho výherce vylosuji pomocí random.org
* Výherce kontaktuji na mail. Má tři dny na to, aby mi odpověděl, jinak vylosuji někoho jiného.
* Podmínkou vstupu do soutěže je vyplnění dotazníku. A protože nic není zadarmo, tak mě musíte sledovat přes google friend connect (v bočním menu) nebo na facebooku. (Malé bezvýznamné plus získáte tím, že mi napíšete komentář k jakémukoliv článku, ale nutit vás nebudu :D)
Nezapomeňte zkusit své štěstí i na dalších blozích :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na váš komentář! :)