pátek 30. května 2014

FILMOVÁ DOPORUČENÍ II

V JEDNÉ VĚTĚ: O klukovi milujícím párty, který potká "obyčejnou" hezkou holku a zamiluje se do ní.
Popravdě jsem se na tenhle film podívala z jednoho jediného důvodu. Chtěla jsem totiž vidět výkon Shailene Woodley předtím než uvidím Divergent a The Fault in Our Stars. Zatímco Shailene působila docela obyčejně, skvěle vedle ní zazářil Miles Teller, kterého jsem si hned zamilovala. Herec není nejkrásnější na světě, ale ve své roli je neskutečně přesvědčivý. Příběh je občas dramatický, ale zároveň i odpočinkový.

THAT AWKWARD MOMENT
V JEDNÉ VĚTĚ: Typický romantický film akorát očima chlapů.
Film bych si asi nevybrala nebýt Miles Tellera, o kterém jsem se zmínila výš. Nejsem fanoušek přehnaně romantických filmů se šťastnými konci, tohle však nebylo špatné. Nejvíc se mi líbilo prostředí, ve kterém se příběh odehrává, naprosto nádherné byty a kanceláře. Na druhém místě je oblečení postav. Tím, že je to z pohledu chlapů, jsem se občas pěkně nasmála. 

V JEDNÉ VĚTĚ: Lidstvo cvičí děti na geniální bojovníky, kteří mají zachránit svět před invazí mimozemšťanů.
Tohohle příběhu jsem se hodně dlouho pouze bála. Pochopitelně si chci přečíst knižní předlohu, ale nakonec jsem ráda, že jsem se nejdřív podívala na film. Je mi jasné, že díky filmu si při čtení knihy budu lépe umět představit určité věci. Navíc film byl podle mě hodně povedený, já se od něho nemohla odtrhnout.

THE HUNGER GAMES: CATCHING FIRE
V JEDNÉ VĚTĚ: Pokračování příběhu o Katniss Everdeen a šílených hrách.
Jsem velký fanoušek knižní trilogie Hunger Games, první film jsem musela vidět dvakrát, aby se mi alespoň trochu líbil. Osobně nechápu, jak se na to může dívat někdo, kdo knihy nečetl, já bych film asi z poloviny nepochopila, nic bych z něho neměla. Druhý díl se mi líbil asi jako ten první. Do doporučení ho dávám proto, že jde o jedno z nejlepších filmových zpracování knihy za delší dobu. Naposledy jsem totiž viděla Vampýrskou Akademii a ještě teď se mi z toho chce zvracet. Mám vážné obavy o Divergent a Hvězdy nám nepřály, na poslední zmiňované se i tak  neuvěřitelně těším. 

Viděli jste některý ze zmiňovaných filmů? Nebo jste viděli něco strašně skvělého, co mi prostě nesmí uniknout? Jsem otevřená všem tipům :)

2 komentáře:

  1. Na The Spectacular Now se chystám a jsem na to upřímně zvědavá. :)
    Z tvých vybraných filmů jsem viděla Enderovu hru a samozřejmě dvojku Hunger Games. :D :) Na Enderovu hru jsem koukala až po přečtení knihy a ten film se mi upřímně líbil. Sice nejsem úplně spokojená s koncem, ten byl oproti knize pozměněn, a také s tím, že byly vynechané některé prvky / scény, které se mi v knize líbily, ale jinak to nebylo špatné a jde o jedno z lepších zpracování knihy. :) Co se týče dvojky HG, líbilo se mi to, jop. :)
    A Vampýrskou jsem viděla před pár dny a jako bože co to bylo? :D To jako opravdu pekelně zabili. :D :)
    Jinak jsem asi neviděla žádný zajímavý film, ale na spoustu se chystám, i když to asi bude muset počkat až do léta. :) Nicméně teď v neděli jdu na nové X-meny a nehorázně se na to těším. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vampýrská akademie je prostě děsná, to jsem věděla už podle traileru, ale nakonec jsem se na to stejně podívala. Bylo to stejně slabé jako třeba filmové zpracování Města z kostí, které jsem ale pro jistotu nedokoukala ani do poloviny. U X-menů jsem zatím skončila u prvního dílu, přitom mě to hodně bavilo. V létě se budu muset podívat na všechny. Jinak filmů mám na seznamu to watch docela dost, problém je, že se mi do nich buď nechce, nemám čas nebo je prostě nemůžu najít v dobrý kvalitě. Jsem pirát.

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)