středa 21. května 2014

I'M OBSESSED WITH... #5

Autorkou meme je 

THE 100
Lidstvo bylo zničeno nukleární válkou, která vyhubila téměř vše živé na planetě. Nyní skoro po sto letech je vyslána expedice čítající stovku mladistvých delikventů, aby zjistili jestli je Země znovu obyvatelná. (csfd)

The 100 je seriál, o kterém už nejspíš všichni knižní blogeři dávno slyšeli, protože je to zároveň i kniha. I já jsem se kvůli pozitivním ohlasům na seriál podívala a dlouhou dobu se mi nestalo, že by mě nějaký seriál takhle moc bavil. Zamilovala jsem si většinu postav, i když jsou protikladné a občas mě svým chováním a myšlením pořádně štvou. Dokonce se tady tvoří hned několik párů a trojúhelníků, takže přežití není jediná věc, která se řeší. Nemusíte váhat, zda je dobré věnovat váš drahocenný čas do tohohle post-apolalyptického příběhu, protože za to rozhodně stojí. Seriál je napěchovaný akcí, neustále skáče z jednoho k druhému, ale o to víc je to zábavné. Potvrzená je i druhá série! :)




10 komentářů:

  1. Na seriál som videla pár ukážok, ale ešte som nevidela ani jeden diel :) Asi kuknem, vyzerá to megaa...
    Ten posledný gif :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si na to někdy čas udělej! Já miluju různý verze apokalyps a života po nich :)

      Vymazat
  2. Tak mne sa to celkom páči, ale nejako zvlášť paf z toho nie som. Vlastne som pozeranie pozastavila, videla som zatiaľ osem dielov :D Mňa to toľko nechytilo, tak dám prednosť radšej tomu, čo sa mi páči viac :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chápu :) Já mám teď celkově docela seriálovou krizi, kdy se mi nechce dívat na žádnej z těch padesáti seriálů, co mám rozkoukáno (jsem ve všem brutálně pozadu a nevim, kdy to doženu), proto začínám seriály nové a tenhle mě vážně baví. Akorát bych si radši dala maratón než čekat celý týden na nový díl.

      Vymazat
  3. Já jsem viděla první díl a dost se mi to líbilo :)), ale nejdřív bych si chtěla přečíst knihu :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihu si chci taky jednou přečíst, ale trochu se obávám, že tam nebude tolik akce jako v seriálu :/

      Vymazat
  4. Teda! Tohle vypadá vážně dobře :). Já jsem slyšela akorát o knize, že existuje nějaký seriál, to jsem vůbec netušila! Ale děkuju za rozšíření obzorů, na tohle se určitě někdy podívám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se určitě podívej, je to vážně skvělé! :)

      Vymazat
  5. Už když se tenhle seriál chystal a byla pak k němu vypuštěna první ukázka, byla jsem ohledně něho hrozně skeptická. :D A vlastně i pořád jsem. I když čím víc to všichni okolo chválí, tím víc mě to nahlodává a tím víc přemýšlím nad tím, že se na to mrknu, jop. :D Vzhledem k tomu, že mám poslední dobou chuť hledat nové seriály, než koukat na ty své rozkoukané, tak je možné, že se do toho pustím opravdu brzo. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky poslední dobou jen vyhledávám nové a u těch rozkoukaných jsem mezitím neuvěřitelně pozadu. Snad ale o prázdninách všechno doženu, jak se znám, tak stejně nebudu mít nic jiného na práci. Ale jako určitě se na to někdy podívej. Netvrdím, že všechno v seriálu dává smysl, ale je to tak správně nabité akcí, že si některých nesmyslů ani nevšimneš :D

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)