pondělí 7. července 2014

FILMOVÁ DOPORUČENÍ III

V JEDNÉ VĚTĚ: Příběh o legendě mezi hotelovými zaměstnanci panu Gustavovi, který se svým mladým přítelem Zerem prožívá nejedno dobrodružství v meziválečném období.
Grandhotel Budapešť mě nalákal svým barevným trailerem. Celý film je jako z omalovánek, kde barvy jsou sice pastelové, ale pozadí je šedé a k barvám se nehodí. Přesně tak si představuji meziválečné období. Příběh sám o sobě zajímavý není, jde ale o to provedení, které je podle mě geniální. Překvapilo mě, že ve filmu hraje docela dost slavným herců, přitom jejich scény v samotném filmu by se daly spočítat na prstech jedné ruky. V hlavní roli bezchybný Ralph Fiennes.

V JEDNÉ VĚTĚ: Uznávaný spisovatel, jeho exmanželka a jejich děti se v průběhu jednoho roku setkávají s mnoha podobami lásky.
Nat Wolff, Logan Lerman, Lily Collins a hlas Stephena Kinga (:D), nic víc nepotřebujete vědět. Stuck in Love je roztomilý a především odpočinkový film, u kterého se budete smát a pokud jste citlivky jako já, poteče i nějaká ta slza. Nat Wolff je naprosto dokonalý, moc se těším až uvidím TFIOS, Paper Towns a Palo Alto.

V JEDNÉ VĚTĚ: Daisy byla vyslána na venkov za svými příbuznými, netuší však, že tenhle pobyt změní celý její svět.
Film podle stejnojmenné knihy, kterou si určitě přečtu, protože film byl výborný. První polovina je taková milá, u druhé jsem normálně brečela, jak to bylo smutné. Typově bych to přiřadila ke skvělým snímkům The Perks of Being a Wallflower a Now Is Good. Saoirse Ronan je navíc nádherná.

V JEDNÉ VĚTĚ: Carrie je plachá holka se vzácnou mocí telekineze, díky které se může pomstít lidem ve svém okolí, kteří jí neustále obližují.
Carrie je horror natočený podle stejnojmenné knihy Stephena Kinga. V hlavních rolích uvidíte talentovanou Chloe Grace Moretz a Julianne Moore, která v roli Carriiny matky naháněla pěknou hrůzu. Na horory se normálně nedívám, ale byl pátek třináctého, tak jsem myslela, že je na to vhodná doba. Poté, co jsem film dokoukala, jsem našla osmiletého bratra v kuchyni s nožem, který držel jen tak bez důvodu. Nedělám si srandu, když říkám, že mě to pěkně vyděsilo.

LA VIE D'ADÈLE - CHAPITRES 1 ET 2 (BLUE IS THE WARMEST COLOR)
V JEDNÉ VĚTĚ: Film zachycuje několik fází života dívky Adele, která postupně poznává svět i sama sebe.
Tříhodinový francouzský film o jedné slečně a jejím vývoji. Já osobně mám tyhle filmy "ze života" moc ráda a přestože mám často problém dokoukat dvouhodinový film, tři hodiny mi u tohohle snímku utekly jako voda. Rozhodně nedoporučuji, pokud jste výrazně proti homosexualitě (v tom případě vás nechápu, ale co), protože tenhle film je hodně otevřený a několikrát narazíte na sexuální scény, které jsou docela podrobné. Všechno je naprosto přesvědčivě zahrané, někde jsem dokonce četla, že herečky musely často improvizovat a že byly natáčeny, když byly mimo postavu. Film jsem viděla ve francouzštině, moje úroveň v tomhle jazyce je však hodně nízká, takže jsem koukala s českými titulky.

V JEDNÉ VĚTĚ: Elise a Didier se do sebe i přes své odlišnosti zamilují na první pohled, když jim však onemocní dítě, jejich láska je vystavena složité zkoušce.
Vůbec jsem nevěděla, co mám od tohohle filmu čekat. Rozhodně jsem ale nepočítala s tím, že budu brečet od začátku do konce. Je to naprosto skvělý snímek, ale udělejte si na něj čas, až vám nebude vadit, že budete do konce dne smutní.

Viděli jste některý ze zmíněných filmů? Nebo něco jiného, co byste mi doporučili? :)

9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Myslíš film a/nebo knihu? Mně se film moc líbil, doufám, že to budu mít s knihou stejně :)

      Vymazat
  2. Na STUCK IN LOVE jsem se chtěla podívat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Stuck in love, Carrie a Adéle zbožňujem.... videla som aj How i live now a bol to dosť emotívny film.... len keby tí dvaja neboli rodina !!!! :D A ostatné znejú zaujímavo :) ... hádžem si ich do to-watch listu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přišlo divné, že jsou to příbuzní, ale pak jsem nad tím mávla rukou a dělala, že to nevidím. Pořád to není takový extrém jako GOT :D

      Vymazat
    2. Nooo fakt to nieje taký extrém.... ale v HILN to berú celkom pozitívne a hlavne je to iná doba ! :D proste mám z toho filmu zmiešané pocity :D

      Vymazat
    3. Já jsem moc nepochopila, jestli to má být jakože z budoucnosti nebo přítomnosti, protože vybavení bylo docela moderní na to, aby to byla třeba druhá světová válka. Ale chápu, že válka nutí lidi dělat různý věci ... zamilovat se do bratrance je vlastně pochopitelné :D

      Vymazat
  4. Vie d'Adele se mi vryl do paměti, opravdu dobre natočený film, myslím, že může někomu pomoct vyrovnat se sám se sebou.. Ostatní jsem ještě neviděla, ale jsou to fajn tipy na filmové večery..
    a kde jsi našla ten film ve francouzštině? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Film jsem normálně stáhla na thepiratebay, předem jsem nevěděla, že bude ve fr. A stejně tak The Broken Circle Breakdown, doteď nevím, co to bylo za jazyk :D

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)