úterý 29. července 2014

I'M OBSESSED WITH... #6

Autorkou meme je 
Francouzský webseriál zabývající se světem homosexuálních žen (lesba mi přijde spíš jako nadávka).

Seriál Féminin/Féminin má pouhých 8 dílů, přitom každý díl nemá víc než deset minut, přesto toho řekne hodně. Každá epizoda se soustředí na jinou postavu, ale všechny charaktery jsou alespoň okrajově spojeny. Na všechny díly se můžete zdarma podívat TADY, mluví francouzsky, ale anglické titulky to jistí. Mně se moc líbí, jakým stylem je seriál udělán, všechno je podáno tak strašně mile, ale opravdově. Postavy jsou příjemné, stejně tak prostředí. Přirovnala bych to k seriálu Girls, který je taktéž skvělý. 





7 komentářů:

  1. To vypadá vážne dobre, to by som si pozrela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívej, já mám chuť si to pustit znovu, tak je to skvělé!

      Vymazat
  2. Ta předposlední fotka mě rozesmála :D Nicméně já koukám na něco podobného - Faking it - to je o tom, že jsou dvě holky a chtěj být na střední slavný tak ze sebe dělaj před ostatníma lesby (taky to slovo nemám moc rád). Vysílá to MTV a je to docela známej seriál :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Faking it je skvělé, já to viděla na jeden zátah, jak moc mě to bavilo :))

      Vymazat
  3. Tvůj blog byl přidán do nové tabulky obsahující knižní blogy a weby. Pokud máš nějaké otázky či reklamaci, tak se ozvy. Jakékoli změny prosím hlas.

    OdpovědětVymazat
  4. Maťa mi o tom práve povedala a už aj pozerám! :D Je to skvelé! :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)