neděle 13. července 2014

KNIŽNÍ MAZLÍČCI | TOP 5 SUNDAY


1. TESÁK (Harry Potter)
Tesák pravděpodobně není ten nejodvážnější pes na světě, je ale strašně roztomilý. Já jsem po něm dokonce pojmenovala jednu svou kočičku, ta bohužel byla odvážná až moc, takže to podle toho dopadlo.


2. DUCH (Píseň ledu a ohně)
Zlovlci z Písně ledu a ohně jsou naprosto skvělá záležitost, bylo by naprosto dokonalé, kdyby mě na každém kroku doprovázal obří vlk, který by mě ochraňoval.  Já osobně mám nejraději Ducha, ale obrečela jsem například i Lady.

3. KŘIVONOŽKA (Harry Potter)
Moje nejoblíbenější zvíře je kočka. Dlouhou dobu jsem vzpomínala, v jaké knize by se dala najít nějaká pěkná chlupatá kočička. A pak jsem si vzpomněla. V HP je jich hned několik! McGonagallovou a Paní Norrisovou tedy v lásce příliš nemám, zato Křivonožka přímo vybízí, abych si na jeho nádhernou srst sáhla. Asi není ničím speciální, ale komu to vadí.

4SAFIRA (Odkaz dračích jezdců)
Pořád doufám v dopis do Bradavic a v to, že mé první dítě bude drak. Nicméně vlastnit draky z ASOIAF je docela namáhavé a nepříliš bezpečné, proto bych raději draka z Odkazu dračích jezdců. S nádhernou modrou dračicí Safirou se poprvé setkáváme ještě když je to krásné dračí vejce. Jako mít draka je samo o sobě dost dobrý, ale slyšet jeho myšlenky? Hell yes! 

5. KLOFAN (Harry Potter)
Tahle Hagridova přerostlá šedá potvora se poprvé objevuje ve třetím díle Harryho Pottera. Je to nádherný hipogryf, na kterém se můžete proletět, pokud si vás oblíbí. Podle Draca je to jen pitomá slepice, ve skutečnosti je Klofan docela inteligentní tvor.

Opět bych mohla sestavit seznam jen z Harryho Pottera. Možná vás zaráží, že v mém výběru není Harryho Hedvika. To se tedy musím přiznat, že tahle sova mi k srdci nikdy nepřirostla, bohužel. 

Napište mi do komentářů, jakého mazlíčka z knih byste si vybrali vy! :)

15 komentářů:

  1. Duch je super, ale radši bych jako mazlíka jeho pánečka :D Tesák mi k srdci nepřirostl, protože pořád slintal...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych se radši pomazlila s Jonem ;D

      Vymazat
  2. Všechny zvířátka, co jsi tu napsala jsou super.. Tak Klofan, Duch, Safira.. Jsou prostě božští :)

    OdpovědětVymazat
  3. Neznášam Jona Snowa. Z hĺbky svojej duše. Mám naňho proste averziu. Ale ten jeho zlovlk je rozkošný, hneď by som si ho zobrala domov :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, ale chápu to. Něco podobného totiž cítím ke Catelyn a kdykoliv mám číst něco z jejího pohledu, je mi z toho zle.

      Vymazat
  4. Já jsem si slintajícího Tesáka naprosto zamilovala, i když doma bych ho teda nechtěla - kdo by to pořád uklízel:) Mým ideálním "mazlíčkem" je ochočený medvěd z jednoho dílu Příběhů z Kačerova - má ho tam Zlatka a jezdí na něm jako na koni, což mi vždycky přišlo hrozně cool:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je pravda, že by to byl asi spíš pejsek na zahradu :D Ochočený medvěd zní naprosto skvěle!

      Vymazat
  5. Jestli je ten druhý obrázek malej zlovlčík, tak toho teda potřebuju snad ještě víc než bígla (Snoopyho)!

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný seznam! :D Tesák je úžasný, ve filmech jsem ho vždycky zbožňovala. :D A Klofana mám ještě radši než Tesáka. :) Safira je také skvělá, co se týče toho filmového zpracování Eragona, tak byla Safira to jediné, co se mi na tom opravdu líbilo. :) Mým oblíbeným drakem je i Temeraire ze stejnojmenné série od Naomi Novik. Sice nevím, jestli se Xemerius z Drahokamů dá označit za mazlíčka, ale ten také neměl chybu. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Xemerius mě vůbec nenapadl, ten je dokonalý :)
      Jinak filmové zpracování Eragona je něco strašného, mně se na tom bohužel nelíbilo vůbec nic :/

      Vymazat
  7. Tesák je prostě nejlepší :) Možná mi tu chybí Hedvika. A asi i Lassie, ano tu jsem měl hodně rád ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Duch <3 ( a tajně doufám, že se třeba jednou setká Nymeria a Arya :) ) a Safira je taktéž skvělá :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)