čtvrtek 14. srpna 2014

50 FAKTŮ O MNĚ

Moc ráda čtu o ostatních blogerech tyhle drobnosti, takže se také přidávám do party. Dvacet faktů o mně můžete najít TADY (je dost možné, že se některé budou opakovat).

1. Jak už asi víte, jmenuji se Natálie. A dlouhou dobu jsem měla pocit, že to jméno ke mně nepatří, že je to jméno někoho jiného. Až s blogem si uvědomuji, že se tak vlastně jmenuji.
2. Neslavím narozeniny. Nelíbí se mi, když pro mě někdo pořádá oslavu a já mám být v centru pozornosti. Stejně tak mi přijde hloupé, když někdo pořádá velkou oslavu sám pro sebe, ale budiž. Můj narozeninový den většinou stojí za hovno (pardon).
3. Jsem beran a jsem tvrdohlavá. 
4. Mám světle modré oči, skoro šedé.
5. Nosila jsem dlouhou dobu rovnátka, ale pak už jsem se neobtěžovala nosit ty na noc, takže moje zuby jsou teď stejně mírně křivé. 
6. Nevlastním čtečku a zatím po ní vůbec netoužím. Ráda držím v ruce opravdové knihy, ale samozřejmě to tak nemusí zůstat.
7. V mojí knihovně se nachází asi jen kolem 120 knih. Většinu svého života jsem totiž chodila do knihovny, knihy jsem si začala kupovat asi před dvěma lety, kdy mě dostihla touha knihy vlastnit. I tak si ale za rok rozhodně nekoupím tolik knih, kolik bych chtěla, tudíž se moje sbírka rozrůstá hodně pomalu. 
8. Bez brýlí mě asi nepotkáte. Dřív jsem je nosila jen občas, ale pak se mi zrak zhoršil a já jsem bez nich jak slepá. 
9. Strašně ráda spím. A jsem schopná usnout téměř kdekoliv.
10. Filmy, které jsem viděla, si zapisuji každý rok do malého notýsku.
11. Stejně tak knihy, které jsem přečetla, a knihy, které si chci přečíst.
12. Moc ráda bych uměla kreslit. Nejsem úplný antitalent, ale nedělám nic pro to, abych se to skutečně naučila.
13. Dřív jsem hrála na housle a občas lituji, že jsem přestala.
14. Z hudebních nástrojů podle mě nejlépe znějí housle, violoncello a klavír. Kéž bych uměla alespoň na jedno z toho hrát.
15. Vždy jsem chtěla růžové vlasy. A asi na týden se mi to splnilo, jenže mi to vůbec neslušelo.
zdroj
16. Moje přirozená barva vlasů je hodně světle hnědá, já jí říkám vyblitá. Momentálně mám vlasy červené.
17. Nikdy jsem neměla vlasy delší než po ramena. Dlouhé vlasy se mi strašně líbí a občas si přeju, abych je také mohla mít dlouhé, ale lépe se cítím s krátkým.
18. Nemám ráda, když mi někdo radí, jak bych co měla dělat. Na některé věci si prostě musím/chci přijít sama.
19. Mám propíchnuté uši, ale náušnice nikdy nenosím. Nelíbí se mi to a navíc mě ze všech strašně bolí uši.
20. Nerada si lakuji nehty na nohou, vůbec se mi to nelíbí.
21. Miluju zimu.
22. Ale neumím lyžovat. Lyžovala jsem jednou a s rodinou na hory nejezdíme, ani mě to nijak neláká.
23. Celkově sporty moc nemusím.
24. Nerada se dívám na videorecenze. Nebaví mě to v češtině a vlastně ani v angličtině, ale v češtině mi to nevím proč přijde mnohem směšnější. Nicméně to neodsuzuji a nechci tím nikoho urážet, chápu, že některým lidem se to líbí.
25. Spoustu času trávím sledováním právě různých youtuberů. Od essiebutton přes JacksGap až po booksandquills.
26. Ráda se dívám na animované filmy, ale na rozdíl od těch hraných mi stačí se na ně podívat jen jednou, pak už mě moc nebaví. A mám raději ty novější, jako třeba Jak vycvičit draka nebo Frozen. 
27. Nesnáším odběry krve. Vždy se mi udělá zle jen to sestra/lékař navrhne. 
28. Vůbec nevím, co budu dělat po gymplu. Nedokážu si samu sebe představit na vysoké, zatím ani pořádně nevím, kam bych chtěla jít. Na druhou stranu si ani nedokážu představit, že bych sama odjela někam do zahraničí a tam si našla nějakou práci, i když by se mi to moc líbilo.
29. Doufám, že se jednoho dne podívám na Island
30. Jednou bych také ráda podnikla roadtrip po severní Evropě a Americe.
31. Vždycky mě lákal piercing v nose, ale bojím se toho, že pak budu mít nudle úplně všude.
32. Už třetím rokem se vyhýbám tělocviku ve škole. Je to z toho důvodu, že ve třídě máme "veliké sportovce", kteří se rádi hlasitě posmívají těm, kterým to nejde. Já jsem z toho byla vždy psychicky ve stresu, proto už na tělocvik nechodím.
Admont Abbey Library, Austria
33. Nesnáším matiku. Naše učitelka je navíc úplný blázen. Chodí přesně na zvonění a když přijde o dvě minuty později, tak se nám začne omlouvat. Každý den nám zadává asi sto domácích úkolů, které mimochodem nedělám, a myslí si, že matematika je ten nejdůležitější předmět na světě. Ze mě brzy zešílí, protože jsem v matice nejhorší na světě.
34. Závidím druhým lidem a strašně se za to stydím.
35. "Ráda" se také poměřuji s lidmi a pak je mi zle z toho, že nemůžu být někým jiným.
36. Nejvíc času trávím u sebe v pokoji. A možná se vám to zdá divné, ale já se tam mám dobře. Ráda jsem sama se sebou, protože mi to pomáhá ujasnit si spoustu věcí.
37. Víte, jak se říká, že nejtišší lidé mají tu nejhlasitější mysl? S tím naprosto souhlasím. Občas mě rozbolí hlava z toho, jak mi myšlenky hlasitě poletují v hlavě. A nejhorší je, že tenhle vnitřní hlas nejde zeslabit.
38. Nejsem vegetarián, ale maso příliš nemusím.
39. Moc ráda jím, ale samozřejmě radši různé dobrůtky a sladkosti než normální jídlo.
40. Ráda navštěvuji zámky. Čím složitěji vyzdobené vevnitř, tím lepší. Dokážete si představit, jak jsem byla nadšená třeba z Versailles nebo nedávno ze Sychrova.
41. Nemyslím si, že známky ve škole zcela odpovídají inteligenci člověka. 
42. Nerada se fotím a když můžu, tak se tomu s radostí vyhnu.
43. Jsem schopná celý den nedělat absolutně nic. Nečtu, nekoukám na seriály, neuklízím, neučím se, prostě prázdno. 
44. Nejkrásnější a nejlepší herečky jsou podle mě Emma Watson a Keira Knightley.
45. Jsem závislá na instagramu. Několikrát denně si prohlížím všechno, co přidali lidé, které sleduji. Všechno.
46. Už několik let se učím francouzsky. Bohužel se sotva zvládnu představit. 
47. Strašně se mi líbí pihy, jizvy a tetování na lidech. Prostě něco, podle čeho poznáte, že ten člověk žije a není perfektní.
48. Nerada nosím sukně a šaty. Příjdu si v nich hloupě. 
49. Moje nejoblíbenější barva je černá.
50. Sepsat padesát faktů mi dalo pěkně zabrat.

18 komentářů:

  1. Týjo, jsi zajímavá! :D Tak s polovinou se úplně přesně shodneme (např. s francouzštinou, instagramem, Jak vycvičit draka,...) a s tou druhou to mám přesně naopak! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem, vůbec. Jsem ale ráda, že jsme si my knihomolové v tolika věcech podobní (alespoň co jsem tak vypozorovala z komentářů u podobných článků na ostatních knižních blozích) :)

      Vymazat
  2. Hezké odpovědi, s tím spánkem to mám stejně :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sleep is good and books are better :)

      Vymazat
  3. Šmarjá, to není možné, kolik z tvých faktů sedí i na mě! :D A je nenormálně nefér, že se neznáme i v reálu, věřím, že bychom si opravdu dobře rozuměly.
    Hrála jsi na housle? To je úžasný! Mám strašně ráda hru na housle, podle mě je houslová hudba jedna z nejhezčích. :)
    33. - Nemáme to stejnou učitelku? :D Ta naše si také myslí, že matika je všechno a ostatní předměty jsou naprosto k ničemu. :D Jednou jí spolužačka opravdu šikovná na matiku řekla, že chce jít studovat dějiny a ta učitelka to vůbec nemohla pochopit, jop. :D :)
    37. - Souhlasím, naprosto. :)
    40. - Zámky, to já můžu! Smutné je, že tam nikdo se mnou chodit nechce a vždycky mi dá hrozně zabrat rodinu k návštěvě nějakého toho zámku ukecat. Bylas někdy na Hluboké? Tam je to opravdu krásné. :)
    45., 46., 49. - Tak to máme také úplně stejné. :)
    50. - Něco hodně podobného jsem původně chtěla taky do svého článku napsat, ale nakonec jsem si řekla, že radši napíšu ještě něco jiného, jop. :D :)

    Tohle je jen něco málo pro příklad. Jinak toho máme společného mnohem víc. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě mrzí, že se neznáme i v normálu, protože to by bylo určitě hrozně fajn! :)
      Na zámky chodím s mamkou, ta je naštěstí taky zbožňuje. Akorát ona je taková upovídaná a já jsem spíš tichá, nepotřebuju všechno komentovat hlasitě, spíš si věci nechávám pro sebe, takže mě občas dokáže pěkně vytočit :D
      Já jsem už tu padesátku vážně nevěděla, tak jsem napsala tohle. Netušila, jak mi to dá zabrat, sepsat takových padesát faktů!

      Vymazat
  4. Zajímavé, ráda jsem se o tobě dozvěděla něco víc. Taky jsem obrýlená, spáč, nesnáším odběry krve (a injekce a doktory vůbec:), jsem instagramový závislák a miluju animáky, ale já jsem spíš na ty starší.
    Líbí se ti pihy a jizvy? To je hodně zajímavé. Já jich mám na těle poměrně dost, nesnáším je a snažím se jich všemožně zbavit, což je vcelku náročná a ne zrovna bezbolestná metoda:( Ale tetování se mi líbí taky, pořád mám mlhavý plán, že si nějaké pořídím, ale nevím, jestli k tomu někdy nastane ten správný čas:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já celkově nesnáším jehly, kromě tetování, to mi nevadí a vždy se na něj těším. Já bych se jizev nezbavovala, podle mě to vážně svědčí o tom, že ten člověk žije. Ale samozřejmě to je na každém, mně se to ale prostě moc líbí :)
      Tetování je skvělá věc, ale jak jednou začneš, tak možná nikdy neskončíš :)

      Vymazat
  5. obdivuju kazdyho kdo da dohromady celej tenhle tag, 50 bodu je fakt hodne :-D ale ctu to moc rada, dozvedela jsem se zajimavy veci :)

    OdpovědětVymazat
  6. Asi jen 120 knih? :O Co mám říkat já s necelými 30 :D :)) Jinak máš můj obdiv, mě dělalo problém vymyslet těch faktů 11 ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě na počtu nezáleží, ale když mám knihovnu přes celou zeď a ta je z poloviny prázdná, tak mi to prostě přijde málo :D

      Vymazat
  7. Pěkný výcuc :) už se moc těším, až se uvidíme na živo a konečně tě poznám o něco víc :)

    OdpovědětVymazat
  8. Versailles ti dost závidím, Island rozhodně doporučuju, zrovna jsem o něm psala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Island tedy závidím! Jdu si počíst :)

      Vymazat
  9. Jé, tak jsem se o tobě zase něco dozvěděla. :3 Víš, že máme přibližně stejný počet knih v knihovně? :3 Taky totiž chodím do knihovny, nemám na to všechno, co chci přečíst, koupit. -.- Když máš dirky, ale náušnice nenosíš, co kdybychom si vyměnily uši? :D Já dirky nemám, ale náušnice bych nosila, po prázdninách si je chci nechat propíchnout. :) Animáky mám taky děsně ráda, Frozen jsem ještě neviděla, ale furt o tom slyšim, tak musim. :3 Na další body už reagovat nebudu, to bych měla komentář dlouhý jako článek, ale máme toho dost společného, ale i rozdílného. Já třeba naopak šaty a sukně miluji. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nech si je propíchnout, vůbec to nebolí. Já jednu chvíli měla dokonce na jednom uchu tří dírky, ale jak říkám, uši mě z náušnic moc bolí.
      Já popravdě netuším, kde lidi na všechny ty knihy berou peníze :D

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)