sobota 16. srpna 2014

FILMOVÁ DOPORUČENÍ IV

V JEDNÉ VĚTĚ: Svět je rozdělen do pěti frakcí a každý člověk někam patří, jenže hlavní hrdinka Tris je divergentní a nezapadá do žádné frakce, proto se brzy stává hrozbou, kterou je třeba odstranit. 
Zřejmě jsem mezi posledními fanoušky trilogie, kteří se na film podívali, ale i tak se o tom musím zmínit. Překvapilo mě, jak byl film podařený, tohle jsem skutečně nečekala. Jde určitě o jedno z nejlepších filmových zpracování podle knižní předlohy. Dokonce jsem se asi zamilovala do Thea Jamese, který byl v roli Čtyřky naprosto perfektní. O Ericovi (Jai Courtney) ani nemluvím!! Film doporučuji, ale rozhodně je dobré dát nejdřív přednost knize.

DAYDREAM NATION
V JEDNÉ VĚTĚ: Caroline si s novými spolužáky příliš nerozumí, navíc jí přitahuje její pohledný učitel a brzy se zaplétá do milostného trojúhelníku mezi ní, jejím učitelem panem Andersonem a spolužákem Thurstonem.
Daydream Nation už jsem před lety jednou viděla, náhodou jsem si na to vzpomněla a měla jsem hroznou chuť si to znovu pustit. Vím, že tehdy mi film nic neřekl, teď ale podobné snímky naprosto zbožňuju. Spadá totiž do žánru drama/romantický, s pěknými herci a hlavně jde o příběh "ze života". Kat Dennings jsem přišla na chuť až teď, v tomhle filmu, a hned jsem si šla stáhnout pár dílů  2 Broke Girls.

V JEDNÉ VĚTĚ: Nesmělý Vojta žije s rodinou v době komunismu a zatímco otec by z chlapce chtěl mít plavce a maminka slavného pianistu, Vojta má priority někde jinde – zajímá ho jen krásná rusovlasá spolužačka. 
Filmy Jiřího Vejdělka se mi líbí a vlastně to jsou asi jediné české filmy, na které jsem ochotná se dobrovolně dívat. Na Něžné vlny jsem se těšila, akorát jsem je dlouhou dobu nemohla nikde sehnat. Jde o pěkný letní film, u kterého se zasmějete a nemusíte u něj přemýšlet. 

CA: THE WINTER SOLDIER
V JEDNÉ VĚTĚ: Steve Rogers se stále snaží přizpůsobit modernímu světu a opět musí čelit nebezpečí, které se tentokrát soustředí proti organizaci S.H.I.E.L.D.
Nesnáším, když někdo tvrdí, že Kapitán Amerika není dobrý avenger/superhrdina/whatever, protože to prostě není pravda. V Avengers ho do party brali jen z povinnosti a působil tak trochu navíc, alespoň tak si to pamatuji. Ve svém vlastním filmu je ale vážně dobrý, i když mu pomáhá Falcon a Black Widow. Přestože se mi první díl moc líbil, druhý mi přišel ještě o kousek lepší. A poprvé mám pocit, že Black Widow si svůj vlastní film skutečně zaslouží. Nějaké superhrdinky jsou přece jen trochu potřeba, aby si chlapi nemysleli, že to jsou oni, kdo zachrání celý svět. Film doporučuji, ale asi je lepší se nejdřív podívat na první díl, protože události částečně navazují.

DENÍK BRIDGET JONESOVÉ
V JEDNÉ VĚTĚ: Problémy třicetileté Bridget, která nechce nic jiného než zhubnout pár kil a získat slušného chlapa.
Deník Bridget Jonesové jsem zmiňovala nedávno v top 5 sunday a samozřejmě jsem hned dostala chuť se na film podívat. Patří mezi mé nejoblíbenější a přestože jsem ho viděla už několikrát, tak se u něj vždycky dobře bavím (tzn. řehtám se na celé kolo).

Jaký film se vám v poslední době líbil? 

12 komentářů:

  1. Něžné vlny jsou vážně super, ale tento týden jsem poprvé viděla Hvězdy nám nepřály a ten mě dostal do kolen. I když na konci vždy brečím, ráda se k němu budu vracet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já čekám na Hvězdy v dobré kvalitě :D

      Vymazat
  2. Vůbec jsem netušila, že Divergent je taky film, věděla jsem jen o knize a asi dám na tebe a nejprve si ji přečtu a teprve pak se podívám na film :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je to docela nový film, tuším, že někdy z března. Ale určitě si nejdřív přečti knihu :))

      Vymazat
  3. Divergence mě mile překvapila a těším se na filmové zpracování Rezistence :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si budu muset co nejdřív přečíst všechny díly, včetně toho prvního, protože se mi moc líbil, ale nepamatuju si úplně ty detaily. Nicméně taky se těším na pokračování filmu :)

      Vymazat
  4. Divergenci taky doporučuji, je to úžasný film. Deník B.J. je taky úžasný film a mám ho doma i na CD. Něžné vlny si chci někdy stáhnout a mrknout se na to, protože to vypadá zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na Kapitána sa chystám a moc teším. Kat Dennings je úžasná v Thorovi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thora jsem zatím viděla jen první díl a moc mě tam tehdy neokouzlila, už to ale taky nějaký ten pátek bude :D

      Vymazat
  6. Zrovna včera jsem se dívala na oba díly o Bridget a smála se na celé kolo. :-) A prý bude i třetí díl, ovšem na ten si počkáme ještě asi dva tři roky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude, ale teprve "nedávno" vyšel třetí díl v knižní podobě, pokud se nepletu :)

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)