pondělí 25. srpna 2014

NEOČEKÁVANÝ BACK TO SCHOOL READ-A-THON

zdroj
25. - 31. SRPNA
Pamatujete si ještě ty články, ve kterých jsem vám ukazovala, co všechno chci v létě přečíst a co všechno chci vidět? Samozřejmě se mi za celé prázdniny nepovedlo všechno splnit a já jsem kvůli tomu na sebe tak trochu naštvaná. Poslední týden mám ale celý volný a tak se chystám alespoň něco dohnat. Rozhodování, zda se do toho mám ponořit naplno, mi ulehčila Trinity, která pořádá Back to School Read-a-Thon. Je to asi hlavně pro ní, ale přišlo mi to jako skvělá příležitost vytyčit si nějaké cíle a pokusit se je za jeden týden splnit.

CO CHCI STIHNOUT:
1. Přečíst: Carrie; Záchranný člun; Leviatan; Volání netvora; Spalovač mrtvol 
2. Dostat se v knize Pod kupolí od S. Kinga alespoň na stranu 300
3. V rámci Dnu nepřečtených knih (31. srpna) přečíst Kdo chytá v žitě
4. Kouknout se aspoň na tři filmy X-Menů!!!
(+ 5. Pokročit v Doctorovi Who.)
*Je mi jasné, že všechno nezvládnu, ale třeba mě ty vysoké cíle budou motivovat :D

DEN PRVNÍ: Den jsem samozřejmě začala z nečtecí stránky – pustila jsem si první díl X-Menů. Kdysi jsem ho viděla a tak jsem už věděla, co se stane, docela mě to ale bavilo i tak. Pak jsem začala číst Spalovače mrtvol, kterého musím zpracovat do školy a chci to udělat dokud jsou ještě prázdniny, nakonec jsem ale přečetla sotva nějakých sedmnáct stran. Pak jsem bohužel narazila na vážně skvělý seriál Outlander, který má zatím jen tři epizody (naštěstí, protože jinak bych se od toho neodtrhla). Večer jsem pokročila v rozečteném Leviatanu.

DEN DRUHÝ: Prakticky celý den jsem věnovala Leviatanu. Přestože se mi kniha čte dobře, moc mě nezaujal námět a je dost možné, že ze série si přečtu pouze tenhle první díl. A protože jsem to já, samozřejmě jsem den zakončila děláním všeho, jen ne čtením (recenze, Skins).

DEN TŘETÍ: Skoro celý den jsem byla pryč, takže jsem stihla pouze dočíst Leviatana. Moje první setkání se steampunkem dopadlo celkem dobře, ale nejsem si jistá, jestli mám chuť v sérii někdy pokračovat. Se čtením jsem hodně pozadu.

DEN ČTVRTÝ: Téměř se mi povedlo přečíst Záchranný člun, ve tři čtvrtě na jednu v noci už mi zbývalo jen šedesát stránek, ale už jsem to téměř nevnímala, jak jsem byla ospalá.

DEN PÁTÝ: Dočetla jsem Záchranný člun a nebýt posledních šedesáti stran, moc by se mi kniha líbila. Nakonec jsem se ještě pustila do knihy Jen jeden den od Gayle Forman. Nemohla jsem se od příběhu odtrhnout a po pěti hodinách čtení jsem jí ve dvě hodiny v noci vracela zpátky do knihovničky.

DEN ŠESTÝ: Mám jeden z těch dnů, kdy jsem roztěkaná a u ničeho nevydržím. Pokusila jsem se podívat na další díl X-Menů, ale nakonec jsem ho vypnula v půlce. Podařilo se mi přečíst e-novelu navazující na Jen jeden den, protože jsem byla zvědavá, jak to dopadne s Allyson a Willemem. V Doctorovi Who jsem mimochodem viděla třetí epizodu, ale pak na konci ukázali, co bude příště, a tak se mi do té čtvrté vůbec nechce.

6 komentářů:

  1. Původně jsem měla v plánu tenhle týden nebo první týden v září také dělat read-a-thon, ale pak se mi toho nahrnulo moc a nějak nestíhám. :D I když je pravda, že nad tím maratonem první týden v září pořád přemýšlím a možná ho nakonec udělám, otázkou ale je, jestli se někdo zapojí. :D No, uvidím.
    Tobě přeji v tomto read-a-thonu hodně štěstí! :) Hlavně Leviatana a Volání netvora v seznamu schvaluji. :D Z X-Menů doporučuji určitě kouknout na První třídu, ta je nejlepší! :D Mimochodem, jak jsi na tom s Doctorem? :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě vím, že jsi ho chtěla dělat ten první týden, ale vůbec nevím, jak bych to zvládla. Podle mě totiž budu mít školu zas od rána do večera už od úterý a hned budeme psát písemky.
      Z X-Menů jsem už dnes viděla první díl a není to špatné, ale doufám, že to bude lepší :D
      V Doctorovi jsem u třetího dílu :DD Druhý díl byl ale mnohem lepší než ten první, takže když to takhle půjde dál, určitě si to oblíbím jako ostatní :))

      Vymazat
  2. Doctora určite doháňaj, tretí diel je skvelý :D A Xmenov mám tiež moc rada.
    A Carrie. Tiež sa musím pohnúť v tom, čo potrebujem. Tak veľa vecí, tak málo času -_-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ta Carrie vůbec nejede, nelíbí se mi styl, jakým je to napsaný :/
      Přesně! Já momentálně potřebuju přečíst asi dvacet knih a na to, že read-a-thon si dávám ode dneška, tak jsem toho zatím moc nepřečetla a jsem pěkně pozadu :D

      Vymazat
  3. Budu držet palce ať to všechno zvládneš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, už teď nestíhám, takže... :D

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)