pátek 29. srpna 2014

SERIÁLY, KTERÉ SLEDUJI (A MILUJI) II

Na konci března jsem vám ukázala svých sedm nejoblíbenějších seriálů. A přestože mám teď trochu seriálovou krizi (= plný playlist, ale nechuť se na rozkoukané seriály dívat), chci vám ukázat další oblíbence. 

Britský seriál Skins mě před několika lety hodně potrápil. Tehdy mi stahování ještě nic neříkalo a ani mě nenapadlo doufat, že by snad na netu mohly být české titulky (ale pravděpodobně byly). Každou epizodu jsem viděla na youtube, i když byla rozdělená na pět částí a já rozhodně nerozuměla všemu kvůli britskému přízvuku. Skins jsou skvělý v tom, že každé dvě sezóny se vymění generace a příběh se tak začne odebírat trochu jiným směrem. Všechny série však řeší jednu důležitou věc – dospívání v Británii, což zřejmě obnáší spoustu alkoholu, drog, sexu a nadávek. Říkáte si, proč by se mi tenhle seriál měl vůbec líbit? No možná proto, že já sama jsem tomuhle nikdy nepropadla, ale baví mě dívat se na to. Dřív mi každá generace přišla horší a horší, dnes se na to dívám trochu jinak – každá přináší něco jiného.

Přestože na poslední sérii bych nejraději zapomněla, How I Met Your Mother bude vždycky patřit mezi nejlepší seriály vůbec. Vtipné miniepizody, které postupně vedou k příběhu o tom, jak Ted poznal matku svých dětí, jsou občas hodně dobré a občas nad nimi protočíte oči. Někdo říká, že je to vlastně modernější verze Přátel, já s tím úplně nesouhlasím, protože s Přáteli se nemůže nic rovnat.

Vlkodlačí seriál Bitten má za sebou první sérii. Já se od něho dva dny nemohla odtrhnout, jak moc se mi zalíbil. Bitten sleduje pravděpodobně jediného vlkodlaka ženského pohlaví Elenu, která byla pokousána, ale na rozdíl od ostatních žen nezemřela. Seriál se v hodnocení diváků pohybuje zhruba kolem průměru, podle mě by se ale dal porovnat třeba s The Vampire Diaries, seriálem, který začínal hodně podobně. 

Suits jsou taková klasika, která nikdy nezklame. Příběh z právnického prostředí pro mě možná není vždycky úplně pochopitelný kvůli všem těm výrazům, ale mně docela stačí dívat se na všechny ty pěkný chlapy v oblecích a ženy v pouzdrových sukních. Postavy jsou tak propracované, že je jednu chvíli budete nenávidět, ale přesto se na ně budete těšit.

New Girl je sitcom v hlavní roli se Zoey Deschanel, která hraje trochu potřeštěnou učitelku Jessicu a právě se stěhuje do bytu ke třem neznámým mužům. Jeden díl má dvacet minut a buď je hrozně vtipný, nebo je fakt hloupý. Ale to spíš záleží na vaší náladě – pokud máte chuť dívat se na rozzářené obličeje pěkných herců, kteří se občas chovají hloupě, bude vám to připadat vtipné. Ale na to já nemám vždycky náladu.

Finding Carter se teď nachází zhruba v polovině první série, už je ale jasné, že bude mít i druhou. Carter je šestnáctiletá holka, která se najednou dozvídá, že jako malá byla unesena ze zahrady, kde si hrála. Teď se má vrátit ke své původní rodině, na kterou si vůbec nevzpomíná, a svého únosce-matku má nechat daleko za sebou. Téma tohohle seriálu je více než zajímavé, seriál má navíc takový nádech jako Skins.

Jako poslední vám chci představit nový seriál, který má zatím jen tři epizody, ale už byl obnoven pro druhou sezónu. Jmenuje se Outlander, je natočen podle knižní série Diany Gabaldon a už od prvního dílu ho žeru. Přiznávám se, že u seriálu mě drží hlavně hlavní hrdinka, která je tak nějak nenuceně krásná. Kostýmy v Outlanderu jsou kapitola sama pro sebe. Nemůžu se dočkat dalších dílů.

Chci upozornit ještě na další seriály od MTV. Jedním z nich je právě Finding Carter, ale skvělé jsou i jejich seriály Awkward, Teen Wolf, Girl Code a Faking It. Všechny jsou prostě dělané pro teenagery a i když jsou často přehnané, vždycky jsou vtipné a odpočinkové. Díváte se na nějaké seriály od MTV?

V mém playlistu je momentálně asi třicet rozkoukaných seriálů a já s nimi nemůžu hnout. Přestože každou chvíli nějaký odstraním, protože už na něj koukat nechci, hned se místo něj objeví nějaký jiný, který mě zrovna začíná bavit. Je to prostě hrůza.
Klasická otázka na konec – které seriály vás momentálně baví? :)

12 komentářů:

  1. Z těchto seriálů znám jen jeden a to HIMYM a na ten koukám moc ráda. Každý díl dokáže správně pobavit. Škoda jen toho konce no.. :/ Ostatní seriály nevypadají špatně, ale fakt je vůbec neznám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak HIMYM je hodně známý, takže o tom asi vědí všichni. Ten konec nebyl zas AŽ TAK hrozný. Líbí se mi, že se drželi toho původního nápadu, který prý měli už od první série. Nicméně pro dlouholeté fanoušky, kterým jsem také byla, byl konec zklamáním, pořádně to k němu ani nevedlo. Ostatní seriály rozhodně doporučuji omrknout :)

      Vymazat
  2. Skins jsem jednu dobu taky hodně sledovala, ale přešlo mě to po tom, co vyměnili herce..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou právě ty další generace. Ale když se na to dívám zpětně, tak každá přinesla něco jiného, ale pořád to byl Skins :)

      Vymazat
  3. Já se koukám na Novou holku a na Jak jsem poznal vaší matku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Suits jsou v překladu Kravaťáci ne? :) Zase jsi překvapila, ani jeden (kromě Suits) seriál neznám :D Samozřejmě že znám HIMYM! Barney je nejlepší! ^^) A moje seriály? HIMYM, Simpsonovi, občas Futurama, 90210: Nová generace, 2 SOCKY! :) Určitě jich mám víc, ale už si nevzpomenu. btw- změnil jsem adresu blogu na www.andyzaphir.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suits jsou asi Kravaťáci, nevím, já se vůbec na českou televizi nedívám :) Simpsonovi taky sleduju, ale už jen ty nové řady, určitě jsem neviděla všechny díly! Futurama mě nikdy nebavila, 90210 jsem sledovala před několika lety, ale pak mě to přestalo bavit. 2 Socky jsou naprosto příšerný překlad, ale ne že by mi to vadilo, moc se mi ten seriál nelíbí :)

      Vymazat
  5. Ahoj nominovala jsem tě na svém blogu na tag tak snad ho uděláš http://sisibookhot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Skins je jeden z mojich naj seriálov:) S HIMYM s tebou súhlasím, tá posledná séria vlastne ani nemusela byť, a koniec ? WTF ?!
    Z Bitten som videla pár častí, ale nebavil ma :/ Naopak New girl je tiež mega bombový... ten ich čudný humor a proste všetko :D Suits miluje moja spolubývajúca a musím uznať že je fajn :)
    Na Outlander sa chystám..... prv som rozmýšľala či si skôr prečítať knihu, alebo kašlem na to :D Ak sa mi zapáči seriál siahnem aj po knihe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, mně se Outlander moc líbí, takže si určitě knihu co nejdřív obstarám. Trochu mě ale štve, že je to série a už má asi pět dílů :D

      Vymazat
  7. Skins jsem kdysi zkusila a nemohla jsem se dostat přes prvních pár dílů (několikrát). Přijde mi to moc americky teenagerovský a nedokázala jsem sympatizovat s ani jednou postavou. Téma mi je prostě cizí a trochu přehnaný, moje střední/vysoká byla plná normálních milých lidí a nejhorší problém byl alkohol - ale spolužáci byli většinou veselí opilci.
    Ani HIMYM mi moc nesedlo (pozor, viděla jsem jen první díl) a od dalších pokusů mě odradil fakt, že jsem si někde nechtěně přečetla konec. Což mi jakoukoliv perspektivu pro tenhle seriál naprosto zkazilo.
    Z uvedených koukám/viděla jsem jen Suits. Stále mě to baví, i když poslední dobou nemám potřebu honem stahovat každej novej díl (momentálně jsem asi čtyři díly pozadu). První sezóny mě bavily víc, teď mi přijde, že právnickým případům rozumím míň a vztahy na pracovišti začínají připomínat telenovelu.
    Za prázdniny jsem zkoukla a asi i mě i nejvíc bavilo Breaking Bad (už dlouho jsem hlavní postavu nechtěla něčím umlátit jako tady) nebo Orange is the New Black (kdo by byl řekl, že ve vězení může bejt i sranda?).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A koukala jsi na britský skins? Protože ta americká napodobenina nestojí za nic.
      U HIMYM to chápu. Já to sledovala několik let a jako spousta fanoušků jsem čekala, co se vyklube za konec. Nakonec to bylo zklamání a já raději předstírám, že neexistuje.
      U Suits se mi teď nelíbí, že už dělaj jen velký případy a roztahujou to do několika epizod. Dřív byla každá epizoda nový případ a bylo to lepší. Nicméně pořád mě to dost baví.
      V Breaking Bad jsem se zasekla na začátku druhé série a nejsem si jistá, jestli to ještě někdy budu dokoukávat. Orange is the New Black je naprosto parádní seriál, akorát některé díly mi přijdou naprosto zbytečné.

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)