pátek 1. srpna 2014

ZOMBIE APOCALYPSE BOOK TAG


Už jsem se několikrát zmínila, že naprosto zbožňuju zombie a různé verze apokalyps s nimi. Na tenhle tag jsem narazila u Katy a ihned se mi moc zalíbil, takže vám přináším svou verzi :)

O CO JDE?
*Máme 10 otázek.
*Vyberete 5 knížek (nejoblíbenějších, nejpopulárnějších, totálně náhodných, jak chcete), jejichž názvy napíšete na papírky.
*Poté losujete první knížku.
*První knížkou listujete, až zastavíte na určitě stránce.
*První jméno, které na té stránce uvidíte je odpovědí na otázku.
*Každá knížka vám dá dvě jména.

1. vylosovaná kniha: VAMPÝRSKÁ AKADEMIE
Kdo by při zombie apokalypse umřel jako první?
DIMITRIJ. Tak tohle je velká škoda. Do Dimitrije jsem byla vždycky zamilovaná a jeho schopnosti by mi určitě zaručily přežití. Svým neustávajícím pláčem nad jeho smrtí pravděpodobně přivolám velkou kupu zombie, ale snad nebudu zoufalá a nevrhnu se jim pod ruce, aby si mě sežraly.

Koho by jsem strčila zombíkům do náruče, aby jsem se zachránila?
LISSA. Nad tímhle bych popravdě asi dvakrát nezaváhala. Bylo by mi jí líto, to jo, ale mnohem radši bych zachránila sebe, než neschopnou Lissu. Navíc by asi pořád brečela kvůli Rose, kterou už zombie dávno sežraly a to bych dlouho nesnesla.

2. vylosovaná kniha: ZLODĚJKA KNIH
Kdo se jako první promění v zombie?
RUDY. Děti jako zombie představují docela děsivou věc, ale moje lítost nad jejich přeměnou by zastřela fakt, že ve skutečnosti to jsou nebezpečné potvory. Rudyho prostě nikdy nečeká nic dobrého.

zdroj
Kdo mě strčí do náruče zombíkovi, aby se zachránil?
LIESEL. Do Liesel bych to tedy nikdy neřekla, ale rozumím, že dá radši mě, než aby zahodila pár svých knih, které si celou dobu táhne. Navíc je to malé dítě, ještě jí to příliš nemyslí a až pozdě by jí došlo, že se beze mě vlastně neobejde, jsem nepostradatelná.

3. vylosovaná kniha: HVĚZDY NÁM NEPŘÁLY
Idiot týmu...?
AUGUSTUS. Přestože má Augustus amputovanou nohu a dlouhé pochody by mu moc nešly, pořád by svůj stav bral na lehkou váhu. Neskončilo by to dobře pro celou skupinu a třeba takový Dimitrij by to s ním určitě dlouho nevydržel a v noci bychom Augustovi utekli.

Mozek týmu...?
IZÁK. Jelikož je slepý, tak si nejsem jistá, jak moc by tohle bylo dobré. Na jednu stranu se mu vytříbí sluch, takže uslyší každé zašustění, také se určitě zombie nebude bát, protože je nikdy neuvidí na vlastní oči, ale možná právě to nebude dobré. Izák je chytrý kluk, ale kvůli jeho neschopnosti vidět bude asi kapku na obtíž.

4. vylosovaná kniha: HUNGER GAMES
Ošetřovatel týmu...?
CAESAR FLICKERMAN. Tak to jsme prakticky bez ošetřovatele, protože Caesar bude pouze kňučet nad tím, že jeho vlasy ztrácejí barvu a jeho kostým je potrhaný. Místo lékárničky u sebe bude nosit spoustu zbytečného oblečení na převlečení, protože chce vždycky vypadat dokonale, i za apokalypsy, nehledě na to, že ten asi ani neví, jak používat náplast.

Expert na zbraně...?
zdroj
KATNISS. Katniss už si ve hrách něco prožila, na zbraně možná není přímo expert, ale určitě se v nich vyzná. Navíc jí to skvěle jde s lukem a šípy, takže bude výborně zabíjet zombie aniž bychom se k nim museli hodně přibližovat.

5. vylosovaná kniha: MĚDĚNÝ JEZDEC
Bitkař týmu...?
ALEXANDR. Alexandr je bývalý voják, takže se nebojí jít do přední linie a svůj život položí nejenom za Taťánu. Navíc se na něj dobře kouká zrovna jako na Dimitrije.

Kapitán týmu...?
TAŤÁNA. Taťána je tvrdohlavá a obětavá, to může být dobře i špatně. V knihách působí jako drobná víla, lidé jí využívají, ale Táňa by svým ukecáváním pravděpodobně dokázala přemluvit zombie, aby nás nechala. Za sladkou Taťánu se postupně postaví celý tým a budou jí poslouchat. Problém ovšem nastane ve chvíli, kdy nebude schopná přestat sahat na Alexandra, takže je tam oba nakonec budu muset nechat.

Mám takový pocit, že z celého týmu bych se nejdéle držela s Katniss, která má v něčem podobném cvik, zbytku lidí bych se postupně zbavila. Jenže nevím, jak dlouho bude Katniss ochotná se mnou zůstat, když bych nezvládla chodit tiše.

4 komentáře:

  1. Tenhle TAG mě vážně baví. :D Viděla jsem ho myslím už u zahraničních booktuberů, ale je hrozně fajn, že se dostal i k nám. Mám v plánu se do něj zapojit a jsem velice zvědavá, jak mi to vyjde, jop. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se zapoj, mě hrozně baví číst si odpovědi :D

      Vymazat
  2. Tak tohle je dobré! Mě by naopak Dimitrije líto nebylo, já ho nikdy neměla moc ráda. To kdyby to byl Adrian, tak brečím. :D A Lissu bych s radostí zombíkům hodila taky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cože?! Já Dimitrije vždycky milovala, ale ten z filmu mi ho pěkně zhnusil. Nad Adrianem bych asi taky kapku zaplakala :D

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)