neděle 7. září 2014

HARRY POTTER: NEJKRÁSNĚJŠÍ OBÁLKY | TOP 5 SUNDAY

Nejen v poslední době se všude možně na internetu vynořují další a další vydání Harryho Pottera. Možná jsou v různých jazycích a od nejrůznějších nakladatelství, ale jedno mají společné – nádherné obálky. Proto jsem se rozhodla vybrat pět nejkrásnějších vydání a obejde se to i beze slov, stačí se jen dívat na tu krásu. Obrázek se po rozkliknutí zvětší.


1. Nizozemské vydání Harryho Pottera je hodně minimalistické a hraje s některými motivy ze série. Všechny obálky vypadají skvěle, u mě ale vede obálka druhého a sedmého dílu.

2. Naprosto úchvatné zpracování obálek od britského nakladatelství Bloomsbury. Díly se dají koupit samostatně nebo v nádherném boxu s obrázkem z Prasinek. Opět se mi nejvíc líbí obálka druhého dílu.

3. Nejnovější obálky znovu od Bloomsbury. Nejkrásnější obálku má čtvrtý a pátý díl.

zdroj
4. Tohle sice nejsou skutečné obálky, ale stejně vám se je musím ukázat. Jsou opět hodně minimalistické, ale velice výstižné. Nejvíc se mi líbí obálka čtvrtého dílu.

5. Švédské vydání Harryho Pottera. Na obrázku bohužel bez loga, ale zřejmě to jsou skutečné obálky, protože si knihy můžete koupit například tady. Sedmý díl rozhodně nejkrásnější.

Které vydání se vám líbí nejvíc? :)

8 komentářů:

  1. Ty obálky jsou dokonalé. :3
    U Nizozemské se mi nejvíce líbí šestka, od Bloomsbury v tom prvním vydání se mi nejvíc líbí dvojka a u druhého čtyřka. To máme stejné. :3 A u toho prvního bych hrozně chtěla vidět ten box s Prasinkama, až dopíšu tenhle komentář, musím se podívat na google, protože mě to opravdu zajímá. :3
    I už čtvrtých obálek s tebou musím souhlasit, čtyřka se mi taky líbí nejvíc. A není to kvůli mé úchylnosti na modrou. :D (Protože jsem úchylná i na žlutou, ale ta obálka se mi moc nelíbí). Ty švédské obálky mi už přijdou dost přeplácané, proto se mi taky nejvíc líbí sedmička, protože ta přeplácaná není, tam je toho akorát. :3
    Škoda, že nějaké z těhle obálek nejsou u nás! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám na mysli tenhle box: http://i0.wp.com/geekdad.com/wp-content/uploads/2013/07/HP-box-featured.jpg
      Jako ani naše obálky nejsou špatné, ale určitě bych se taky nezlobila, kdyby bylo i jiné vydání :))

      Vymazat
  2. Tie prvé sú perfektné :3 A tie tretie by som si rada kúpila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně moc se mi líbí nizozemské vydání, tam mají prostě úžasné Potterovské obálky! :) Nejvíc se mi líbí asi jednička (miluju mraky!), čtyřka a šestka. :)
    Vydání od Bloomsbury jsou také nádherná a v tom prvním se mi nejvíc líbí jednička a dvojka. V tom druhém se mi hrozně moc líbí to písmo použité na nadpis a z dílů nejvíc ani jednička, trojka a čtyřka. :)
    To minimalistické je taky hodně povedené, škoda, že není vydané. :/

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou dokonalé! Ale nejsou tu ty, které mám nejradši já, což je škoda. Sice nejsou nejhezčí, ale pro mě nejlepší. A jsou to ty originální myslím.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, těch je. Těžko z nich ale vyberu jen jednu, která se mi líbí nejvíce. Opravdu se mi líbí všechny :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty mě vždy překvapíš ^^ Mě se nejvíc líbí ty druhé ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ty jsou parádní :) Mně se líbí nejvíc ty obálky od Bloomsbury, co jsou i v boxu. Jsou takové Potterovské. Ty ostatní jsou úžasné, ale nesedí mi k Harrymu :) Například ty "fiktivní" bych si pořídila jako diáře :) A ty Nizozemské jsou roztomilé :) Super článek! :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)