středa 24. září 2014

PROBLÉMY KNIHOMOLA: ČÁST IV | HARRY POTTER

OBSAHUJE SPOILERY!

zdroj
1. Jakmile Rowlingová napíše cokoliv o Harry Potterovi, začnu doufat, že se rozhodla vrátit do světa kouzelníků. Narážím na ten článek na Pottermore, kde se zmiňuje o budoucnosti hrdinů.
2. A ten pocit, když si uvědomím, že se k tomu vlastně vůbec nechystá, protože to řekla si tak deset tisíckrát. A na jednu stranu je to dobře, jenže na druhou stranu Bradavice jsou náš domov!
3. Neustále vytvářím nové teorie pro celý kouzelnický svět. Například co dělají testrálové, jak vypadá dům, kde žije Harry Potter a podobně.
4. Dokážu se rozbrečet při pomyšlení na smrt Severuse a Freda. Pravděpodobně nejvíce traumatický zážitek z mého života.
5. S mým osmiletým bráchou po cestě ze školy zařazujeme naše příbuzné do kolejí a docela dost se u toho bavíme.
6. Jenže když mi pak ten stejný brácha řekne, že on stále ještě může dostat dopis, ale já už ne, začnu být pěkně agresivní. Navíc bych asi nepřežila, kdyby mu fakt nějaký dopis přišel!
7. Štve mě, že nemůžu vlastnit všechna ta nádherná vydání knih.
8. Mám potřebu pojmenovat všechny svoje zvířata podle postav z HP. Křeček Voldemort už umřel, kocour Tesák bohužel taky, naštěstí máme ještě kocoura jménem Harry Potter.
9. Štve mě, když se právě můj kocour Harry bojí mojí interpretace hadího jazyka. Přitom mluvím plynule!
10. Docela mě dostává, když si někdo splete znak relikvií se znakem iluminátů. Tohle se mi totiž stalo ve třídě, když jsem si to čmárala do sešitu, jeden spolužák se ke mě naklonil a zeptal se, jestli patřím k iluminátům. Nepochopím.

Bonus: Dneska jsem se snažila přimět svojí učitelku na češtinu, aby dala celou sérii do seznamu knih k maturitě. Prý jí tam nedá, že je to pro děti. Zarazila jsem se přesně včas, už jsem jí totiž chtěla dát přednášku o tom, jak je Harry Potter nejlepší na světě a že není jen pro děti! Co si o tom myslíte vy?

8 komentářů:

  1. Super článek, v mnoha bodech se shodujeme, takže aspoň nejsem jediný "magor". Ale prostě HP je srdcovka, že se to nedá ani říct, ani napsat... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi! Já jsem ráda, že Harry Potter pro některé prostě není jen další kniha, je to jejich součástí, přestože už to skončilo. ♥

      Vymazat
  2. Souhlasím se vším. :D To zařazování do kolejí musím někdy vyzkoušet. :D
    Mně je vždycky hrozně líto ještě Siriuse a Lupina & Tonksové. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny smrti v téhle sérii jsou dost smutné, nicméně Severus a Fred mě zaručeně rozbrečí!

      Vymazat
  3. Harry Potter není pro děti, učitelé jsou krutě nevzdělaní:)
    Souhlasím, smrt Severuse a Freda byla hrozná a ještě Tonksové, Lupina a Hedviky. Většinu sedmého dílu jsem probrečela a to mi bylo přes dvacet, když jsem ho četla. Moje maminka, které v té době bylo přes padesát, na tom byla stejně.
    Tvoji domácí mazlíčci mě naprosto dostávají:) Ale to už jsem ti někdy psala. Křeček Voldemort?:)))) Doufám, že odpočívá v pokoji a nezanechal za sebou žádný viteál:)
    Jsem ráda, že nejsem jediný cvok do HP. U mě to mělo naprosto trvalé následky v podobě, že už čtyři roky překládám (a občas i píšu) fanfiction. Stojí to spoustu času a námahy, ale je to závislost, co nadělám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Voldemort! Pořídili jsme si ho v době, kdy už jsme doma měli kocoura Harryho a já jsem si dělala srandu, že ho jednou sežere a bude to tak správně, podle skutečného příběhu. Nicméně Voldemortovi jsme nakonec říkali Tom, protože byl až moc roztomilý. Jednoho dne jsme ho našli mrtvého, ale je jisté, že Harry Potter ho nezabil :D Nicméně moje kočička má už od narození kýlu, a občas říkám, že to je právě ta část duše Voldemorta, kterou tahá téměř po zemi a která z něho občas dělá docela zlobivý zvíře :D
      Já na sérii myslím prakticky pořád, jenže když udělám narážku, tak to většinou nikdo nepochopí, nebo jim to trvá až moc dlouho - další problém knihomola!

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)