pondělí 1. září 2014

REKAPITULACE LÉTA

Pamatujete si na moji letní článkovou trilogii, kde jsem zmiňovala všechny knihy, které chci v létě přečíst,  a všechny filmy a seriály, které musím vidět? Tak teď si pěkně shrneme, co všechno z toho seznamu si můžu odškrtnout. Tohle je důkaz, že ráda dělám seznamy, ale pak nejsem schopná se podle nich řídit :)

CO JSEM PŘEČETLA
ČERVENEC:

SRPEN: 


Za celé prázdniny se mi podařilo přečíst dvacet knih, což je zhruba tolik, kolik jsem odhadla, že za dva měsíce dokážu přečíst. Ale samozřejmě jsem nepřečetla skoro nic z toho, co jsem si naplánovala. Některé knihy byly dobré, některé horší, ale času, který strávím čtením knih, nikdy nelituji. 
V červenci jsem přečetla osm knih. Když nebudu počítat mojí milovanou trilogii Měděný jezdec, tak se mi nejvíc líbila Tampa a S hlavou v oblacích. Největším zklamáním byla bohužel Bílá jako sníh,  rudá jako krev.
V srpnu jsem přečetla knih dvanáct. Hned na první stránce jsem si zamilovala Můj život u sousedů a Jen jeden den. Konečně jsem dočetla sérii Drahokamy, od posledního dílu jsem sice čekala něco víc, přesto se mi všechny tři knihy hrozně moc líbily. Největším zklamáním bylo rozhodně Asylum, které se vůbec neubíralo směrem, který jsem si představovala, a nakonec to byla jen taková patlanina pro děti. Záchranný člun mě taktéž trochu zklamal, ale může za to posledních šedesát nudných stran.
Ze sedmi knih, které jsem chtěla přečíst, se mi tedy podařilo přečíst čtyři.

CO JSEM VIDĚLA
Nakonec jsem viděla 25 filmů. Některé byly fakt příšerné, třeba The Way Way Back, War Horse (nesnáším koně, proč jsem se dívala na tenhle film?) nebo Maleficent (oficiálně nesnáším Angelinu Jolie). Některé filmy se mi moc líbily (How I Live Now, Daydream Nation, Něžné vlny, CA: The Winter Soldier, Flowers In the Attic) a některé jsem si zamilovala a od teď je řadím k nejoblíbenějším (Blue Is the Warmest Color, Beauty and the Beast, TFIOS).
Seriály, které jsem chtěla dohnat, jsem samozřejmě nedohnala, protože se mi vůbec nechtělo. Místo toho došlo na velký očistec, kde jsem z playlistu vyházela všechny seriály, které mě už prostě nebaví a nemám chuť s nimi ztrácet čas. I tak jich tam ale zůstalo plno a volné místo jsem věnovala seriálům novým. Nejvíc mě v létě bavily seriály Suits, Teen Wolf, Finding Carter a Outlander.

Ještě se chci zmínit o svém prvním knižním srazu, kterého jsem se v létě účastnila. Byl to Druhý zelený knižní sraz v Plzni. Jela jsem tam sice čtyři a půl hodiny, ale rozhodně to stálo za to. Jsem z toho ještě teď trochu rozpačitá a občas přemýšlím nad tím, co jsem tam mluvila za kraviny, ale rozhodně to byla super zkušenost. Jsem ráda, že jsem holky poznala, a doufám, že je budu mít šanci poznat ještě o trochu víc. Třeba na říjnovém srazu v Praze :)

15 komentářů:

  1. Taky mi moje plány na pléto totálně vybouchly. Nakonec jsem četla úplně něco jiného, než jsem měla původně v plánu.
    20 knih je hezké číslo. Já jsem na tom v podstatě stejně. :)
    Tak se snad v říjnu uvidíme. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsi na tom podobně! Ale je pravda, že já svoje plány nikdy nedodržuju a podle toho můj život vypadá no :D
      Snad jo, musím se přemluvit a vyrazit! :)

      Vymazat
  2. Tedy, slušné číslo! :) A co se týče filmů, mě naopak Maleficent docela překvapil, i když to tedy nebyl žádný zázrak, ale čekala jsem to horší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě čekala něco úžasného, nakonec mi přišlo, že to ani nedává smysl. A výkon Angeliny Jolie byl teda k pláči.

      Vymazat
  3. Naty!! Ty jsi takovej hejtr :D :D "Proč jsem se na to koukala, když nesnáším koně?" "nesnáším Angelinu Jolie" :D :D Fakt zírám, že jsi toho tolik stihnula přečíst, když tak koukám na goodreads, mám asi 12 :D Bohužel jsem si nakoupila hromadu knih, takže se mi to tu zas hromadí O.o. Škoda že nepřijedeš na záříjový sraz, moc se na tebe těším!! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem, a lidi mě za to nenáviděj :D No jo, vždyť jsem řikala, že nemám žádný kamarády, tak jsem musela hodně číst :D :D
      Ten zářijový bohužel nestihnu, ale na říjen už se moc těším!! :)

      Vymazat
  4. Všichni teď rekapitulují léto a já se letos totálně zasekla na seriálech, čtu svoje obligátní 3 knihy měsíčně :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně že pořád čteš, to je důležitý! :) Já tolik knih vždycky přečtu jen v létě a v prosinci vždycky zjišťuji, že to tvoří asi 1/3 všech mých přečtených knih za ten rok :D

      Vymazat
  5. Naty :) Vždy´t ten večer byl moc fajn a anše povídání sice bylo trochu vážnějšího rázu, ale i přesto se chápem a máme se rády a do toho počítám i tebe! Takže nemusíš být rozpačitá a těšíme se na tebe v říjnu, ten sraz bude velkolepý. Jinak super počet přčtených knih, závidím :D Já stihla za léto přečíst jen 10... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Madlenko, ten sraz byl můj nejlepší zážitek za poslední dobu, takže ano, bylo to sice vážné, ale hrozně fajn :) To jen že já nejsem zvyklá takhle si s lidmi povídat, a už vůbec ne vykládat cizím lidem o svých dramatech :D Nakonec jsem ale ráda, že jsem to udělala :)
      Těším se ♥

      Vymazat
  6. Krásné! :) Taky se mi povedlo přečíst dvacet knih, což jsem samozřejmě také měla v plánu, to se ale i celkem divím :) Jinak samé parádní knížky. A tolik filmů? Panejo!!! Já bych Maleficent chtěla hrozne vidět...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nečekala, že to zvládnu. A s těmi filmy jsem to docela přepískla, vůbec jsem nevěděla, že jsem jich viděla za dva měsíce tolik! :D

      Vymazat
  7. Dvacet knížek ti závidím. Já jich dala jen šestnáct, fňuk. :D :)
    Maleficent jsem také viděla. A pořád nemůžu z toho, jak je to v češtině jako Zloba, to je úplně divné. Nejlepší mi tam přišel Diaval a bylo hrozně vtipné vidět Imeldu Staunton (Umbridgeová) v roli té víly. :D
    Beauty and the Beast - to myslíš tu disneyovku? Nebo něco úplně jiného? :D :)
    Já z filmů, které stojí za zmínění, viděla Strážce Galaxie a ti byli skvělí. :D
    Ze seriálů jsem začala sledovat Panství Downton, což jsem si naprosto zamilovala! A také tu Outlander, která mě zatím velmi baví. :)
    A jé, o tom říjnovém srazu jsem vůbec nevěděla! To je super! Zatím mám pocit, že bych se mohla dostavit. A pokud dorazíš ty, tak mám silnou motivaci, abych si to opravdu zkusila zařídit, jop. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi nelíbí překlad na Zlobu, moc mi to nesedí k tomu příběhu. Když jsem si uvědomila, že ta víla je Umbridgeová, tak jsem si pěkně poprskala počítač, přišlo mi to strašně divné :D A Diaval byl super, zasloužil by si víc místa.
      Ano, tu animovanou pohádku. Já jsem jí nikdy neviděla a nedávno jsem si na ní právě vzpomněla a strašně se mi to líbilo :D
      Downton Abbey je naprosto nejlepší, mám radost, že se ti líbí! :)
      Dostav se, já se o to taky pokusím! :) Konečně bychom se mohly vidět naživo :)

      Vymazat
    2. A Strážce galaxie chci strašně moc vidět :)

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)