pátek 24. října 2014

#5BOOKS7DAYS

Jelikož teď budu mít (ne)zasloužených pět dní volna, rozhodla jsem se trochu dohnat čtení, které jsem docela zanedbávala. Tuhle výzvu jsem našla omylem, ale hned se mi zalíbila. Ráda bych za těch sedm dní přečetla všech pět knih, ale protože se znám, je mi jasné, že to pravděpodobně nebude probíhat podle mých představ.

DNY KRVE A HVĚZDNÉHO TŘPYTU (Laini Taylor)
Druhý díl příběhu, který mě v první knize držel od začátku do konce. Knihu už mám rozečtenou, zatím se to rozjíždí a já doufám, že se to bude vyvíjet stejně skvěle, jako Dcera kostí a dýmu.

KOŘIST (Andrew Fukuda)
Asi tak dvacet tisíckrát jsem tady na blogu zmiňovala, že Hon od Fukudy se mi dost líbil. Z druhého dílu mám trochu strach, ale těším se, až se do knihy pustím a uvidím, co si autor pro čtenáře připravil tentokrát.

VOLÁNÍ NETVORA (Patrick Ness)
Čtenáři si tuhle úzkou knížečku plnou ilustrací dost chválí a když jsem viděla, že stojí asi padesát korun, musela jsem jí mít. Problém je, že jsem jí rozečetla někdy o prázdninách, ale pak jsem na ní zapomněla. Téměř se stydím, že nejsem schopná dokončit tak tenkou knihu.

HARRY POTTER 3 (J. K. Rowling)
Re-reading, každý měsíc jeden díl.

SPALOVAČ MRTVOL (Ladislav Fuks)
Kniha do školy, to myslím mluví za vše. Jako vždy jsem to nechala na poslední chvíli, takže tuhle knihu rozhodně během volná přečíst musím. Plus na ní vypracovat list. Jupí.

JANA EYROVÁ AUDIOKNIHA
Pravděpodobně moje první ever audiokniha. Dostala jsem ji na recenzi a upřímně jsem zvědavá, jak se mi bude poslouchat. Janu Eyrovou už jsem četla a moc se mi líbila, bohužel bych jí před maturitou nestihla přečíst znovu, ale moc ráda si jí poslechnu. Bude i recenze, takže si pak budete moc přečíst, co si o knize myslím a jak se mi v podobě audioknihy líbila :)

Co vy, máte teď taky volno? A co plánujete číst? :)

8 komentářů:

  1. Spalovač mrtvol je nejlepší :) A film po dočtení knihy je třešnička na dortu. Je to snad nejlépe zfilmovaná kniha vůbec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Já jsem teda zatím přečetla nějakých 17 stran a nijak nadšená z toho nejsem. Ale to se třeba změní :))

      Vymazat
  2. Spalovač mrtvol je naprosto úchvatná knížka. Už se nemůžu dočkat, až ji v rámci povinný četby budu teď znova číst... =D I když musím uznat, že asi nesedne tak docela každýmu...

    OdpovědětVymazat
  3. Spalovače mám rozečtenýho a popravdě, moc mě to nebaví. Už si ale nemůžu dovolit, aby mi z maturitní četby vypadla další kniha po tom, co jsem nebyla schopná dočíst Hrabala, takže to do konce prázdnin prostě taky musim dočíst! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych to určitě nestihla, ale budu ti držet palce, já teď potřebuji taky něco dohnat, ale pochybuji,že to všechno stihnu. To bych potřebovala o hodně delší prázdniny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dny krve a hvězdného třpytu jsem získala na knižním srazu :) Těším se na ně, ale malý problém je, že si musím nejprve sehnat jedničku, neboť jsem ji nečetla :D
    Spalovač mrtvol se mi líbil, tak snad se bude líbit i tobě :)
    Volání netvora potřebuji a prošvihla jsem právě ten okamžik, kdy byl asi za 50..snad ho ještě splaším :)
    Jinak se mi tahle výzva líbí, ale jelikož se mě nic jako podzimní prázdniny netýká, tak volného času nebude víc, než obvykle :) Tobě ale držím palce ať těch 5 knih za sedm dní zvládneš! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, tak držím se čtením palce! Také mám v plánu přes to volno přečíst co nejvíc knih, protože jsem za říjen zatím skoro nic nepřečetla. Což je naprosto hrozné. Teď se hlavně musím prokousat recenzním výtiskem - knihou PopCo, abych se pak mohla pustit do něčeho dalšího. Asi si přečtu Pekáč buchet, protože něco podobně oddechového teď potřebuji jako sůl. Navíc se na to fakt těším. :) Následně mám v plánu Doctor Who: Závoj smutku, pak mě čeká i povinná četba - 1984 a jestli mi zbude čas, chci se vrhnout i na Oceán na konci uličky od Neila Gaimana. :) Snad to nějak přes to volno stihnu, když si vezmu, že mám ještě pár věcí do školy, které musím udělat, jop. :D :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)