pátek 31. října 2014

KONEC | HALLOWEENSKÝ KNIŽNÍ HOP


VÝHERCI:

Můj druhý halloweenský hop na tomhle blogu. Pořádá ho, jako vždy, Vendea. O co se soutěží?

O knihu HON, kterou do soutěže věnovalo nakladatelství Fragment. Kniha se mi moc líbila, stejně jako kdysi první díl série Lovkyně snů: PROCITNUTÍ, kterou dávám pryč ze své knihovničky. Výherci tedy budou dva.

Pravidla soutěže:
  • Soutěž trvá od 31. října do 11. listopadu 2014 a je otevřená pouze pro lidi s doručovací adresou v ČESKÉ REPUBLICE! 
  • Výherci budou dva. Jak budou vylosováni záleží na mojí náladě. Buď to bude pomocí random.org nebo podle odpovědi. 
  • Výherce má tři dny na to, aby mi odpověděl na e-mail. Jinak vyberu někoho jiného.
  • Povinnou součástí soutěže je sledování blogu (buď přes GFC (na blogu v menu) nebo na facebooku) a vyplnění formuláře.
  • Formulář může vyplnit každý pouze jednou. A věřte, že to snadno poznám.

A teď utíkejte soutěžit na další blogy:




1 komentář:

  1. Jéé, super! Hon si strašně dlouho chci moc přečíst. Hlavně když jsem ho vyhrála, ale neměla jsem možnost odepsat, tudíž jsem svou šanci propásla...
    Už vymýšlím odpovědi - zase mi to trvá. :D Ještě že soutěž trvá do 11.11. :D Děkuju za krásnou soutěž. :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)