neděle 5. října 2014

HARRY POTTER: SHIPS | TOP 5 SUNDAY


Přistihla jsem se, že v poslední době myslím na Harryho Pottera čím dál víc. Často v myšlenkách zabloudím k tomu, co mohlo být, ale ve skutečnosti nebylo. A právě s tím se mi spojilo několik párů, u kterých jsem si uvědomila, že je vážně miluju, akorát že se nikdy nepodíváme, jak by jejich vztah vypadal. Kdo neví, tak ship je když chcete přimět dvě postavy, aby spolu měly romantický vztah (Urban Dictionary, lidi!), proto ten název článku.
ČLÁNEK MŮŽE OBSAHOVAT SPOILERY!

TEDDY LUPIN A VICTOIRE WEASLEY
Drahá Victoire,
tenhle dopis bude krátký, jelikož mám zrovna pracovat. Ptala ses mě, proč tě při loučení vždycky políbím. Při loučení tě líbám, protože mám strach, že jednou odejdu a už tě nikdy neuvidím. Já vím, jsem docela paranoidní. Když mi bylo asi tak jedenáct, uvědomil jsem si křehkost života a nikdy nechci litovat posledních okamžiků, které jsem strávil s lidmi, na kterých mi záleží. Přirozeně, na tobě mi záleží nejvíc, protože jsi moje láska a nejlepší kamarádka a jinou rodinu nemám. Proto tě vždycky políbím při loučení. 
Miluju tě.
Teddy Lupin                (celá fanfikce v angličtině)

Vztah mezi Teddy a Victoire není výmysl fanoušků, sama Rowlingová tohle téma lehounce otevírá v epilogu v poslední dílu série. Někdo posledních pár stran považuje za vtip, ale já to beru docela vážně. Mám moc ráda takové ty domněnky, co by mohlo být dál, co se děje dalším generacím (i když pochybuji, že bojují s hady a ničí viteály).


SEVERUS SNAPE A LILY EVANS
„Expecto patronum!“ Ze špičky jeho hůlky vyrazila stříbrná laň. Dopadla na podlahu pracovny, jediným skokem se přes ni přenesla a vyskočila z okna. Brumbál sledoval, jak odlétá, a když její stříbřitá záře pohasla v dáli, otočil se znovu ke Snapeovi. Oči měl plné slz.
„Po takové době?“
„Navždycky,“ ujistil ho Snape.
(Harry Potter a Relikvie smrti)

Popravdě, kdo z fanoušků stále nepláče pro Severuse a Lily? A kdo si na to dokáže vzpomenout, aniž by měl slzy v očích? Já totiž fakt ne. Na jednu stranu si dokážu představit, jak by to vypadalo, kdyby byla Lily se Severusem, ale na druhou stranu by neměli Harryho, kterého my známe (Severus + Lily = tenhle Harry). Prostě celé je to tragédie, se kterou se nedá vyrovnat.

HARRY POTTER A LENKA LÁSKORÁDOVÁ

„Harry, myslím, že bychom se měli vzít.“
Dýňový džus mu zaskočil a on se zadíval na Lenku v čistém ohromení. „Vzít se?“
Dívajíc se mu do očí, vážně přikývla. „Oh, ano. Víš, když se dva lidi navzájem hodně milují -“
„Ehm, Lenko.“
„A chtějí spolu strávit zbytek života -“
„Lenko.“
„Ano, Harry?“ mrkla.
Harry opatrně položil svou sklenici na stůl, pak zvedl obočí. „Nemyslíš, že je v našem vztahu ještě trochu brzo na to, abychom se vzali?“
Lenka se na něho překvapeně podívala. „Proč to říkáš?“
„No... moc dlouho se neznáme, nebo ano?“
„Poslední tři roky jsme spolu chodili do stejné školy.“
„Ano, ale nejsme na to trochu mladí?“
Pokrčila rameny. „Nemusíme to udělat hned teď,“ uvažovala. „Koneckonců, ještě jsem nedojedla svůj dort, a ani nemám svatební šaty.“

NEVILLE A LENKA
Proč Neville miluje Lenku:
Její oči. Kdyby se někdo Nevilla zeptal na Lenky oči, pravděpodobně by se mu do tváří nahrnula červeň a pro sebe by si něco zamumlal. Popravdě, Neville si myslel, že její oči jsou ty nejkrásnější, které kdy viděl. Samozřejmě by to nikdy dobrovolně nepřiznal, ale Lenka to pravděpodobně uhodla z jeho pohledu do jejích očí, který doprovázel potrhlý úsměv na jeho tváři.
Lenka a Neville jsou oba takový potřeštěnci, kteří by se podle mě docela dobře doplňovali. Mám takový pocit, že to bylo ve filmu, kde se je tak nějak snažili dát dohromady, ale Rowlingová jim nakonec určila jiný osud. 

HARRY POTTER A DRACO MALFOY
„Malfoy mě popadl za hábit a zatáhl mě do přístěnku,“ řekl Harry zatímco si nakládal jídlo na talíř. „Měla jsi pravdu, Hermiono. Znovu se mě pokusil políbit.“
Ron zavrčel. „Ten idiot. Doufám, že jsi mu proklel tu jeho pusu. Aspoň bychom ho nemuseli poslouchat. “
„Ehm...,“ Harry zatahal za límeček u svého hábitu. „Ve skutečnosti...“
Ronovi klesla brada. „To jsi neudělal.“
„Ale umlčelo ho to,“ řekl Harry.
Příběh o Harry Potterovi jsem si zamilovala už jako malá, takže se nikdo nemůže divit, že něco jako je pár Harry/Draco mě ani ve snu nenapadlo. A i potom, když už jsem byla větší, mi to nikdo nepřišlo skutečné. Jenže pak po přečtení Fangirl od Rainbow Rowell jsem si uvědomila, jak je tenhle pár super a že v jiném vesmíru by to možná mohlo fungovat.

Jaký je váš nejoblíbenější pár, ke kterému nikdy nedošlo? :)
                                                                                                                                                                   
Zdroje obrázků: Teddy/Victoire: tady, tady, tady, tady, tady; Severus/Lily: tady, tady, tady. tady. tady, tady; Harry/Luna: tady, tady, tady, tady, tady; Neville/Luna: tady, tady, tady; Drarry: tady, tady, tady, tady, tady

13 komentářů:

  1. Môj obľúbený pár je Iron man a Loki. Prípadne Thor a Loki. Ehm.

    Inak Draco a Harry by boli super, len to proste nejako neriešim, lebo si nechcem pokaziť Harryho. Pri čomkoľvek inom by som okamžite niečo takéto shipovala, ale tu... Ale ak niekto, tak rozhodne oni dvaja. A ten úryvok je rozkošný :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj Iron Man/ Captain America :)

      Vymazat
    2. Jo, FrostIron... Ani nemusím říkat, že to je i můj nejoblíbenější pairing, co? =D A momentálně pořád nemůžu pustit z hlavy Azirafal/Crowley z Dobrých znamení... =D

      Vymazat
  2. Drarry a Snarry ♥ :) Moje Top co se slashe týká. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě je zajímavý pár Hermiona a Draco. Sama Rowlingová přiznala, že Dracovi přišla Hermiona přitažlivá, ale skrýval za svou nenávist k mudlům.
    Shipping je fajn, v poslední době sjippuju víc, než dva chlapi, buď dívku se straším mužem (dospělá!Sofie a kouzelník Cedric) nebo dívku s další dívkou a chlapcem - Dexter x Raven x Apple

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám, že Hermiona a Draco mi k sobě moc nejdou. Dokážu si jasně představit ty city Draca k ní, ale u Hermiony tohle myslím chybí. Ale to je jen můj názor :)
      Jo, já jsem začala shippovat i cizí lidi nebo spolužáky, prostě najednou zahlásím ship a to ti lidé jen jdou vedle sebe a ani je neznám :D

      Vymazat
  4. Ať si říká kdo chce, co chce, já stejně budu věřit, že Neville skončil s Lenkou! (Jo, vím, že to tak Rowlingová nemyslela...) Přijde mi, že se k sobě prostě dokonale hodí. :)
    A jak tak koukám, tak jsem asi divná, že mě nikdy nenapadlo dát dohromady Harryho a Draca, i když by to mohlo být fakt zajímavý. ;)
    Bezva článek! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem asi jediná, který to přijde vážně stupidní :D Vůbec nechápu, proč by jako měli být spolu! Ale když už z někoho chcete dělat gaye, tak z Viktora Kruma :D

      Vymazat
    2. Každý jsme jiný, ale nevidím důvod, abys to hned označovala jako stupidní :) Navíc někteří lidé prostě pro tohle žijou – hledají v náznacích, nechávají svou fantazii volně plynout. A polovina fanfikce by nebyla, kdyby lidé netvořili takovéhle páry.

      Vymazat
  5. Super článek :) Já se nad páry, které nikdy nevznikly asi nikdy nijak hlouběji nezamýšlela, ale je mi líto, že Neville neskončil s Lenkou :) Ti by byli zlatí, až na to, že pokud by jejich děti zdědili něco z obou rodičů, tak by je asi nikdy nepřestali ve škole šikanovat :D
    A díky, žes mě navedla na ty stránky s fanfikcí! Určitě si tam něco přečtu, až bude víc času :)

    OdpovědětVymazat
  6. Severus a Lily, Nevil a Lenka, Harry Potter a Draco. Nejlepší páry, které by měli mít pokračování a budoucnost! Hlavně s Lily mě to hodně mrzelo, protože Severus si zasloužil lásku, která mu bohužel nebyla dopřána... :(

    OdpovědětVymazat
  7. Drarry! Můj oblíbený pár. Jako malá, když jsem knihy četla, tak jsem si je nikdy nepředstavovala spolu. Jenže pak přišel zlom, začala jsem milovat slash a oni se stali jedním z mých nejoblíbenějších párů. :3 A že by jim to slušelo. :3

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)