čtvrtek 16. října 2014

INTERIÉRY PLNÉ KNIH

A room without books is like a body without a soul.” – Cicero 

Přestože mi je teprve osmnáct a svůj vlastní byt ještě nějakou chvíli asi mít nebudu, moc ráda si v hlavě plánuji, jak by to u mě doma vypadalo. Problém spočívá v tom, že je tolik možností! Já bych musela žít v nějakém ohromném domě se stovkami pokojů, abych mohla mít každý jiný. Nicméně i tak se ráda dívám na různé fotky interiérových designů, na internetu jsou jich tisíce, a dokázala bych u toho strávit hodiny. Nejraději mám pochopitelně ty fotky, na kterých je vidět alespoň část knihovny, proto jsem dnes vybrala pár takových místností, které si prostě nemůžu nechat pro sebe.






zdroj fotek: tumblr

4 komentáře:

  1. Kúzelné! :) Hlavne predposledný obrázok. Tiež si predstavujem mmoju budúcu knižnicu v mojom byte vlastnom. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou to nádherné prostory :) Já mám taky spousta snů, jak by můj byt měl vypadat. Možná trochu jsem se své představě přiblížila, ale aby to bylo přesně tak jak chci, potřebovala bych ještě pěkných pár tisíc korun, abych vše dovedla k dokonalosti :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám tucha, jak bude jednou můj byt/dům vypadat, ale rozhodně vím, že budu chtít hooodně velkou knihovnu. :D A všechny tyhle fotky jsou vážně bezva. :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)