pátek 14. listopadu 2014

COŽE? ONI NATÁČEJÍ FILM? | PAPÍROVÁ MĚSTA

Moje myšlenky, seřazeny popořadě podle toho, jak se mi objevily v hlavě.

1. Cože? Oni chtějí natáčet film podle Papírových měst?
2. Cože? Oni už ho natáčejí?
3. Vždyť já ještě nepřečetla knihu!!
4. Kdy vychází kniha v češtině? 
5. Kolik verzí jedné knihy se sakra chystají vytisknout?
6. No nic, musím vydržet do prosince, protože ten hnusně těžký formát už domů nechci.
7. *panika* Co když se mi ta kniha nebude vůbec líbit? 
8. A kdo vůbec hraje v tom filmu?
9. Nat Wolff!!!! Já toho kluka miluju!
11. Tak teď jsem mírně znechucená. Caru Delevingne prostě nemám ráda.
12. Eh. Tohle je oficiální rozhodnutí? Proč mě k tomu sakra nepustili?
13. A už začal John Green postovat videa z natáčení? Protože jestli ne, tak to není oficiální. (Odpověď: Začal. Na JEHO YOUTUBE můžeme postupně objevovat nejrůznější střípky <3)
14. Tak John Green je z toho tak nadšený, že jsem z toho natáčení vlastně taky nadšená.
15. Ale musím si zachovat chladnou tvář, protože nechci vypadat jako nějaká třináctiletá fanynka, která nemluví o ničem jiném.
16. Navíc musím předstírat, že tohle jde totálně mimo mě, kdyby to byl nakonec pěknej trapas.
17. Eh, až v červenci 2015 (nebo taky až někdy dýl)??!! To nevydržím. 

13 komentářů:

  1. Jéžiš, já už se na ten film taky tak těším :3 To bude úžasné, teda aspoň doufám.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hlavně doufám, že se mi bude líbit kniha! :)

      Vymazat
  2. Já se o ten film sice moc nezajímám, ale tenhle článek mě pobavil! :D Ovšem taky mě překvapilo, jak rychle se ty věci okolo filmu pohnuly a že už natáčejí. To, že tam bude hrát Cara Delevingne mi nejdřív bylo docela jedno, ale pak mi došlo, že je to ta divná modelka a reagovala jsem dost podobně jako ty, jop. :D
    Ke knížce - dvě vydání mě také dost překvapila, avšak pokud si knihu nakonec budu kupovat, tak určitě v tom vydání od YOLI, protože to druhé fakt nechci. Vlastně dost vážně přemýšlím, že si od YOLI koupím ta vydání Aljašky a i Hvězd a to co mám doma prodám. Jen bych si to asi měla nejdřív přečíst, abych věděla, jestli to vůbec chci mít doma nebo ne. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se o to nejdřív taky moc nezajímala, jenže John to umí vždycky tak skvěle podat, že teď se na film docela těším.
      Taky přemýšlím, že se pokusím to pevné vydání Aljašky a Hvězd prodat, ale možná si jen pořídím to vydání Hvězd od Yoli, protože to se mi moc líbí. A ta Papírová města jen v paperbacku, bojím se ale, že mám opět příliš velká očekávání a pak budu (zase) zklamaná :D :/

      Vymazat
  3. Článek mě pobavil :D
    Na knihu (i film ) se těším, ale musím si počkat na vydání od YOLI :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda! :D
      Taky nedočkavě čekám na vydání od Yoli ♥

      Vymazat
  4. Já si taky počkám na vydání od Yoli a moc se na knihu těším (i na film)! Jen mě mrzí, že tam bude hrát Cara :// Ale třeba to zahraje dobře, uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ano, ale jelikož se mi vzhledově nelíbí a není mi sympatická, tak to stejně bude mít velký vliv na to, jak se na film budu tvářit :D

      Vymazat
  5. Prosim jaky je rozdil mezi YOLI a tim jiným . Diky za odpovedi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozdíl je pouze v obálce, obsah se nijak neliší. Kniha od Yoli má měkkou vazbu a na obálce připínáček, zatímco verze od Knižního klubu je v tvrdé vazbě a obálka je modro-bílá. Z mé zkušenosti je vydání od Knižního klubu zbytečně těžké a celkově takové nepraktické. Myslím, že měkká vazba je o něco levnější, než hardback. Je ale pouze na tobě, která obálka se ti více líbí a po které sáhneš :)

      Vymazat
  6. Oh můj božé...moje nejoblíbenější kniha vyjde jako film na MOJE NAROZENINY. Omdlím :D

    OdpovědětVymazat
  7. Cara je nejlepší a je totálně boží , nevím proč ji nemáš ráda , ale já jsem hodně ráda že tam hraje , protože ona je můj vzor a mám jí strašně ráda a byl to pro mě takový heart attack , když jsem zjistila že tam hraje ♥

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)