neděle 30. listopadu 2014

NAKED HARDBACKS | TOP 5 SUNDAY

Naked hardback je označení pro knihy v tvrdé vazbě a bez přebalů. Když Sanne na svém youtube publikovala video (se stejným názvem jako má dnešní článek), bylo mi hned jasné, o co půjde. A navíc mi bylo jasné, že budu muset probrat svojí knihovnu a podívat se, jaké skvosty se tam schovávají. A tady je výsledek.

1. VOLÁNÍ NETVORA
Kniha Volání netvora je rozhodně nejkrásnější naked hardback, který mám doma. O to větší radost mám z knihy, když vím, že stále nějakých padesát korun. Celá kniha je perfektně graficky zpracovaná. Přebal je černobílý stejně jako ilustrace doplňující příběh. Samotná kniha má však nádherný modrý odstín. Těší mě, že si někdo dokáže tak krásně vyhrát s knihou, aby byl každý detail dokonalý. RECENZE

2. DCERA KOSTÍ A DÝMU
První dva díly Kosti přání vybírám z důvodu nádherné barvy, kterou obě knihy pod přebalem mají. Je to zřejmě ten nejkrásnější odstín modré, protože moje oči se od něho nedokáží odtrhnout. RECENZE

3. TAMPA
I Tampu jsem vybrala z důvodu nádherné barvy pod přebalem. Je to taková sytě růžová, podobně sytá jako ta tmavě modrá u Dcery kostí a dýmu. Přebal je mimochodem taky dost povedený, protože na první pohled odkrývá, o čem kniha je, ale není sprostá jako samotný obsah ;) RECENZE

4. ATLAS MRAKŮ
Vždycky mě mrzí, když o knize musím říct, že se mi nelíbila, protože vím, že je to čistě osobní názor, který se mnou třeba ostatní nesdílejí. Nicméně u Atlasu mraků to říct prostě musím, příběh se mi vůbec nelíbil, neměla jsem chuť knihu číst a dokonce jsem jí ani nechtěla dočítat. Přebal je filmový, ale pod ním se skrývá docela krásná obálka, která dokáže zaujmout. Všechno je perfektní, až na ten hrozný růžový roh. Prostě si nemohli odpustit zmínku o tom, že je natočen film.

5. ASYLUM
Další kniha, která pro mě byla velkým zklamáním a obsah byl naprosto hrozný. Přitom na první pohled vypadá kniha tak lákavě! Pod přebalem je kniha docela jednoduše černá, jen s malým zeleným hadem uprostřed. Přesto se mi tahle jednoduchost moc líbí. RECENZE

Jaké naked hardbacky se skrývají ve vašich knihovnách? A co si myslíte o těch, které jsem vybrala?

8 komentářů:

  1. Nejvíc nejhezčejší je pod přebalem Světlo mezi oceány (proto jsem tak nadsadila ten superlativ, protože prostě jo). Ostatně i ten přebal je hezký :)

    OdpovědětVymazat
  2. Volání netvora je moc pěkné, taky ho mám doma. :)
    Dceru kostí a dýmu jsem nečetla, ale modrou mám moc ráda, takže myslím, že alespoň ta obálka pod přebalem by se mi hrozně líbila. :)
    Atlas mraků se mi líbil jako film, ale knihu jsem nečetla. Jinak ale rozhodně souhlasím s tím, že ten růžový roh je prostě hrozný! :(
    A z knih, co mám doma se mi pod přebalem asi nejvíc líbí Potrhaná křídla - mám ráda tu rezavo-červenou barvu. :)
    Nutno dodat, že moc knih doma nemám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potrhaná křídla mám doma taky, ale obsah je podle mě rozhodně lepší, než kniha bez přebalu :D

      Vymazat
  3. Jů, tohle se mi líbí! Že bych doma taky zapátrala a podobně zaměřený článek splácala? :D :) Nevadilo by ti to? :)
    To Volání netvora je opravdu hrozně nádherný! A taky jsem moc ráda, že jsem na koupení té knížky nijak nespěchala a mohla to ukořistit za tak úžasnou cenu! :)
    Ona Jota má celkově fakt hrozně hezky udělané knížky pod přebalem, co jsem si tak všimla. Třeba i Řekni vlkům, že jsem doma, je bez přebalu fakt dokonalá knížka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec by mi to nevadilo, naopak jsem zvědavá, co se schovává v tvojí knihovně! :)

      Vymazat
  4. Volání netvora má tedy úžasnou obálku pod přebalem...Já jsem se sama koukla do knihovničky a musím říct, že moc hardbacků s přebaly tam nemám, spíš paperbacky. Každopádně musím zmínit sérii Tajemství nesmrtelného Nikolase Flamela. Hrozně se mi líbí ty jednoduché, jednobarevné obaly :).

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů :) Asi půjdu svléknout některé své knihy :3
    Volání netvora je úžasné! :) A ta sytě modrá a růžová také :)
    Atlas mraků mám doma, film se mi líbil, knížku jsem rozečetla, ale zvládla jsem jen pár stránek a pak to musela odložit. Vůbec mě to nebavilo. Škoda, že to začíná zrovna tím mořeplaveckým příběhem, nebo čím, protože vím, že tahle linka mě nebavila ani ve filmu. Ale chci to zkusit přečíst, protože věřím, že se v knize skrývá něco super :)
    Dost dobrý článek :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)