pondělí 3. listopadu 2014

REKAPITULACE ŘÍJNA + PLÁN NA LISTOPAD

Nemůžu si pomoci, říjen utekl strašně rychle a mně je zle z toho, že už je 3. listopadu. Snažím se číst to, co chci, ale postupně mě dohání škola. Respektive čtení do školy, protože jsem zjistila, že nemám přečteno několik knih k maturitě. Juchů, tyvole. 

CO JSEM PŘEČETLA V ŘÍJNU:
1. První dočtenou knihou v říjnu se stal Percy Jackson: Zloděj blesku. Knihu jsem četla po letech a měla jsem vážně strach, že už se mi to nebude líbit a tím pádem zazdím to nadšení, které jsem při čtení Percyho cítila dřív. Nakonec jsem knihu zhltla a teď mě štve, že k druhému dílu se nejspíš hned tak nedostanu. RECENZE
2. Přečetla jsem také svojí první knihu od slavného Hemingwaye. Rajská zahrada se mi moc líbila, přestože to nebyla jedna z těch knih, které čtu normálně, a musela jsem u toho použít spoustu představivosti. RECENZE
Kolem 25. října jsem si uvědomila, že jsem za celý měsíc přečetla pouhé dvě knihy. Přiměla jsem se proto začít výzvu 5BOOKS 7DAYS, díky které se mi podařilo přečíst čtyři knihy z pěti: 3. Přečetla jsem tedy Volání netvora, knihu, kterou jsem měla rozečtenou od července. Pokud se mi podaří napsat recenze, tak si potom můžete přečíst moje dojmy. 
4. V dalších dvou dnech jsem četla třetí díl Harryho Pottera. Každý měsíc čtu jeden díl a bohatě mi to stačí, jsem z toho vždycky dost vyždímaná. 
5. A když mi potom ve schránce přistál Pekáč buchet od Kateřiny Petrusové, všeho jsem nechala a šla číst. A líbilo se mi to, i když možná o maličko méně než S hlavou v oblacích
6. V pátek jsem také konečně dočetla Spalovače mrtvol. Měli jsme ho rozebrat do školy a termín odevzdání byl v pátek o půlnoci. Těžko se mi přiznává, že šest hodin před odevzdáním jsem teprve dočítala, natož abych měla úkol zpracovaný. To jsem prosím já ve zkratce – všechno nechávám na poslední chvíli.

ROZEČTENÉ KNIHY:
zdroj
Kniha Pod kupolí od Stephena Kinga, ke které se nedostanu dřív jak o nějakých dalších prázdninách. Trnový princ, který mě nijak extra nechytil, a tak jsem ho prozatím odložila. Rozečtený mám také druhý díl série Kost přání, tedy Dny krve a hvězdného třpytu. A k tomu poslouchám audioknihu Jana Eyrová.

CO BUDU ČÍST V LISTOPADU:
Určitě dočtu Dny krve a hvězdného třpytu, kterou spolu s Královnou Tearlingu a Kořistí musím zrecenzovat pro Děti noci. To už máme tři knihy. Alespoň dvě knihy budou muset být do školy, mám tedy na výběr: Krysař, Jak jsem vyhrál válku, Stařec a moře, Účastníci zájezdu, Směšné lásky nebo re-reading Zlodějky knih. Co byste z nich doporučili vy? (Stejně je budu muset přečíst všechny, ale jde o tom, čím začít :D) Pochybuji, že stihnu přečíst čtvrtý díl Harryho Pottera, fňuk.

+ Nezapomeňte, že až do 11. listopadu můžete soutěžit TADY :)

Jak jste na tom se čtením vy? Jaká kniha pro vás byla v říjnu nejlepší? :)

9 komentářů:

  1. Já jsem teď přečetla parádní knížku o Hemingwayovi, tak se teď zaměřím na jeho dílo, mám doma Komu zvoní hrana a Starce a moře, tak uvidím, na co to padne:) Jak se ti líbí Jana Eyrová?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Hemingwayovi? Jakou? :)
      Janu Eyrovou už jsem kdysi četla a hned jsem jí zařadila do nejoblíbenějších knih. Knihu si dávám i do seznamu k maturitě, ale jelikož bych jí asi nestihla přečíst, poslouchám audioknihu. A ta interpretace je strašně dobrá!

      Vymazat
  2. Jsem moc ráda, že se ti Percy tolik líbil i teď. :) Já jsem na Volání netvora nebyla schopna napsat recenzi, takže s tím hodně štěstí! :) A Pekáč buchet se mi naopak líbil víc než S hlavou v oblacích, jop. :)
    Nejlepší kniha za říjen? Tak to rozhodně bude Eleanor a Park. :)
    Z té povinné - četla jsem Krysaře i Stařec a moře a nebylo to tak špatné čtení, navíc je to docela krátké.

    OdpovědětVymazat
  3. Oni vás nutí číst Účastníky zájezdu? Upřímnou soustrast, tohle je zrovna ten typ Vieweghova humora, který příliš nemusím. Ale hrozně se mi líbil Kundera, takže ti doporučuju Směšné lásky. Krysař se mi příliš nelíbil, ale je to krátké a čte se to rychle.

    A Percy... ten nikdy nepřestane být dobrý! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No... nenutí, ale popravdě tam jsou na výběr (podle mě) mnohem horší věci, proto jsem si radši vybrala účastníky. Teď se toho ale trochu bojím, snad to nebude tak zlé, jak říkáš :D

      Vymazat
  4. I tak je to hodně knih, já jich mám taky tak nějak a je mi to celkem líto, jenže kvůli škole vůbec nestíhám. A to jsem si chtěla dát re-reading HP, protože už jsem to dlouho nečetla :( Asi nic no.. Budu držet palce, abys přečetla vše, co chceš :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám podobné množství, tedy otrochu víc knih a to 4, kvůli škole taky vůbec nestíhám.:/
    Hm.. nejlepší kniha za říjen? Krásná katastrofa jednoznačně:D Jinak Spalovače mrtvol mám taky na seznamu k maturitě, jaké to bylo?
    Také držím palce, ať stihneš přečíst vše, co chceš.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spalovač nakonec nebyl tak hrozný, ale já prostě nemám ráda ten pocit, že to MUSÍM číst a ještě ke všemu podrobně rozebrat :/ Určitě ho zmíním v příštích "nezrecenzovaných knihách"! :)

      Vymazat
  6. Já bych z povinné četby volila Krysaře (moc se mi líbil) a taky Hemingwaye, je to takový základ. Knihy Královna Tearlingu a Volání netvora mě zaujaly asi nejvíce :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)