úterý 23. prosince 2014

BOOKISH THINGS

Někdo z vás si mohl všimnout, že na facebookové stránce mého blogu nejsem příliš aktivní. Facebook mě totiž bavil, když mi bylo třináct, já psala "chytré" statusy a moje kamarádky odpověděly "xD". Tyhle doby jsou už dávno pryč a já si k tomu facebooku prostě znovu cestu nenašla. Ráda bych s vámi sdílela své nadšení pro všechno, co se v (ne)knižním světě stane, ale vždy na to zapomenu. Teď se ale nashromáždilo tolik knižních věcí, že vám je všechny musím ukázat (i když už jste je nejspíš dávno viděli) a podělit se o svůj názor. 


O téhle novince se zmiňuji docela dost pozdě, protože spousta lidí už stihla na nové stránce nakoupit, balíček obdržet a ještě ho nafotit pro blog. Jenže tohle prostě nemohu nechat bez komentáře! Já jsem z e-shopu Knižního vesmíru nadšená, jelikož je to příležitost pro všechny, co chtějí vlastnit nádherné, knižně zaměřené věcičky, ale bojí se objednávat z etsy nebo ebay. Navíc i tady je můžete získat za naprosto skvělé ceny! Já si dělám oči především na placky s tematikou Harryho Pottera a na ty vtipné plakáty s Jane Austen a Oscarem Wildem. (TADY)

KNIŽÍŠEK
Knižíšek je naprosto báječný projekt, který se letos konal podruhé (myslím). Jednoduše vyplníte formulář s kontaktními informacemi a napíšete asi čtyři knihy, které byste si rádi přečetli. Někdo cizí, tedy vás Knižíšek, potom jednu ze seznamu vybere a pošle vám jí. A stejně takhle pošlete knihu někomu vy. Mně to přijde jako dobrý nápad, navíc obdivuji slečnu, která celý projekt organizuje a pravděpodobně musí zvládat sama. Já teď netrpělivě čekám, až si budu moci balíček s knihou otevřít! 

PŘIPRAVOVANÉ KNIHY
Co si budeme povídat, česká nakladatelství mě v poslední době hodně překvapují. Všichni totiž plánují vydat samé skvělé knihy. Pravděpodobně udělám na začátku nového roku článek o novinkách, na které se hodně těším. Zatím se s vámi musím podělit o své nadšení z připravovaných knih Milostné dopisy mrtvým a Where She Went, což je pokračování Jestli zůstanu (Zůstaň se mnou). Obě knihy vydá Yoli. A nejvíc nadšená jsem pochopitelně z Throne of Glass, kterou vydá CooBoo. Celá série je totiž v zahraničí dost oblíbená, ale já se k ní stále nedostala kvůli svému strachu ze čtení fantasy knih v angličtině. 

NATÁČENÍ PAPER TOWNS
Natáčení Paper Towns sice před pár dny skončilo, ale to znamená, že jsme o krok blíž k filmu. Fotky z natáčení od Johna Greena, autora Papírových měst, sice nic bližšího k příběhu neřeknou, přesto ale spoustu fanoušků (a mě) dokáží nalákat. Já jsem knihu stále nečetla, co vy? Líbila se vám?

CINDERELLA
Filmové zpracování klasické pohádky, o jehož natáčení jsem neměla ani tušení, dokud jsem neviděla trailer. A ten je naprosto skvělý! 

#COPRAVECTU
Jako instagramový maniak a stalker (:D) se moc ráda dívám na to, co různí lidé právě čtou. A k tomu není nic lepšího, než tag co právě čtu. A říkejte si, co chcete, ale vidět ty nádherné obálky a hrníčky a svíčičky a dobrůtky mi prostě pomáhá, abych se k tomu čtení ráda vracela. 



Co z knižního světa těší vás? :)


4 komentáře:

  1. Skvělý článek :)) e-shop knižního vesmíru se celkem dost rozjíždí, taky tam strašně ráda chodím :) jinak díky za ten tag co právě čtu, vidět tak krásné obrázky je radost :D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek :) Dozvěděla jsem se vše, co je nového a převratného v knižním blogosvětě :) Na Throne of Glass se moc těším, dlouho jsem doufala, že tuhle sérii vydajíi u nás :) A Knižíšek je opravdu skvělý projekt, kdybych o něm věděla dřív, hne se zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek. :) O knižním e-shopu vím, brousím si zuby hlavně na ty placky. :) A plakát "Born to be Wild" je taky super!
    Knižíška se bohužel neúčastním, protože mi kvůli pořádání soutěže už prostě na knížku a poštovné nezbylo. :/ Příští rok snad. :)
    Před pár dny jsem přečetla If I stay a musím říct,. že jsem bohužel lehce zklamaná. :/ Ale stejně bych si ráda přečetla druhý díl, uvidíme co s tím ještě autorka provede. :)
    A ještě - ta Popelka vypadá úplně božsky! A Helena Bonham Carter jako víla kmotřička? To si nechám líbit! ^_^

    OdpovědětVymazat
  4. Z e-shopu Knižního vesmíru jsem už objednávala, placku a dárek pod stromeček. A jsem z toho fakt nadšená. :D Teď v nejbližší době plánuji objednat ty nové boží placky s tématikou HP, ty prostě musím mít doma! :)
    Knižíšek je hrozně skvělý nápad, příští rok se možná také zapojím. :)
    Jsem moc ráda, že Where She Went vyjde v češtině. Snad se díky tomu k té knížce konečně dostanu. :D Že Throne of Glass nakonec vydá CooBoo mě upřímně překvapilo, protože mám takový pocit, že původně o to zájem neměli, no. Ale hlavní je, že to v té češtině vyjde, spousta čtenářů se na to těší. :) Já se dneska pouštím do anglického vydání, tak jsem zvědavá, jak mi to půjde a co na to nakonec řeknu. :D :)
    Ehm... Mě ta Cinderella upřímně děsí a vůbec mi to nesedí. Ale to mi moc nesedí žádná z těch hraných Disneyho předělávek, snad jen Sněhurka a lovec se mi líbilo (vynechám-li Stewart). Lily James nesedí ta blond a Helena Bonham Carter tu vypadá fakt dost blbě. A tak. Snad jen ta hudba v traileru se mi líbí. :D
    Já se třeba teď dost těším na Into the Woods, to by mohlo být zajímavé. :)
    Jo, závidím těm, kteří zvládnout vyfotit tak krásné fotky a vždycky je na instragramu taky obdivuji. :D :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)