neděle 28. prosince 2014

FILMOVÉ OBÁLKY | TOP 5 SUNDAY

1. HVĚZDY NÁM NEPŘÁLY 
Přestože jsem ze začátku byla hodně proti obsazení herců, nakonec musím přiznat, že film se mi možná líbil o něco víc než kniha. Budu si jí asi muset brzy přečíst znovu, abych si ujasnila, co si o tom myslím. Paperback od Yoli je mnohem hezčí než to tvrdé vydání od Knižního klubu, které je navíc docela těžké.

2. LABYRINT: ÚTĚK 
Filmová obálka na knize Labyrint: Útěk je sice pouze přebal, který se dá jednoduše sundat, nicméně podle mě je dost povedený. Na rozdíl od filmu, který byl tak stupidně zjednodušený, že to dávalo ještě méně smyslu než příběh v knize.  RECENZE

3. VELKÝ GATSBY
Velkého Gatsbyho jsem četla před několika lety a pamatuji si, že mi to přišlo strašně průměrné. Filmová obálka ovšem vypadá hrozně lákavě. Musím tedy říct, že z filmu jsem viděla kousek, ale ani ten mě neoslovil. Nicméně Leonardo DiCaprio jako Gatsby? Proč ne

4. PÝCHA A PŘEDSUDEK
Ona tahle obálka vlastně není ničím zvláštní, jde jen o still z filmu. A to je právě ono! Jedna z mých nejoblíbenějších knih a můj nejoblíbenější film. ANO! 

5. TERAPIE LÁSKOU
Přestože se mi Terapie láskou od M. Quicka příliš nelíbila, obálka je dost zajímavě vymyšlená, co myslíte?



Které filmové obálky se líbí vám?

3 komentáře:

  1. Já obecně nemám rád jakékolik filmové obálky, přijde mi to jako prznění knihy, co má jen přitáhnout fanoušky filmu. Proti samotnému zfilmování nic nemám, ale tohle je jen takový marketingový trik. Já mám rád když je obálka taková malovaná a není na ní žádná fotka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je jasné, že je to marketingový tah, který má přitáhnout fanoušky filmu. Jenže v dnešní době se více lidí podívá právě na ten film a sotva tuší, že byl natočen podle knihy, takže alespoň je tu nějaká snaha tu knihu propagovat (právě tou obálkou). Mně osobně filmové obálky nevadí, pokud jsem film viděla a líbil se mi (alespoň trochu), ale pochopitelně mám také raději obálky bez fotek a nejlépe navržené přímo tak, aby se hodily k příběhu :) Nejhorší ovšem je, když se dá po premiéře filmu sehnat už jen ten filmový obal, protože raději sáhnu po klasice.

      Vymazat
  2. Taky se mi líbil film Hvězd víc, než kniha :) Ansel jako Gus mi neseděl, ale získal si mě asi po 5 vteřinách na plátně :D :D
    U Labyrintu pro mě na celé čáře vede obálka pod přebalem. Ta je GENIÁLNÍ
    Obálka Terapie láskou je super :) Líbí se mi a kvůli ní jsem si knihu koupila :) Čtení to nebylo vůbec špatné :) Film jsem rozkoukala a teď mi došlo, že jsem ho ještě nedokoukala :D A ne proto, že by mě nebavil. Kruci!

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)