pondělí 22. prosince 2014

'TIS THE SEASON TAG

Weasley winter, zdroj
Opět se účastním tagu, do kterého jsem nebyla nijak nominována, a navíc jsem ho musela přeložit z angličtiny :D

1. Máš oblíbené zimní čtení?
Žádnou knihu, kterou bych četla vyloženě každou zimu nebo pouze v zimě nemám. Když se však řekne zimní čtení, napadne mě hlavně Harry Potter, který se ale dá číst úplně kdykoliv. Nebo například Mrazení od Maggie Stiefvater se mi moc líbilo a přestože není vyloženě zimní, chlad tam hraje poměrně velkou roli. Je to jedna z mých nejoblíbenějších knih, možná proto, jak je naivní a sladká.

2. Najdi knihu s modrou obálkou!
Takových mám doma spoustu! Nejkrásnější je rozhodně Selekce, nejtlustější je Hra o trůny, nejoblíbenější je Moře klidu. Once Upon a Time je jedna z těch, co se chystám přečíst ještě tento rok.

zdroj

3. Kterou knihu bys použila jako hvězdu na stromeček?
My True Love Gave To Me má naprosto nejkrásnější obálku. Já jsem jí tedy viděla pouze koutkem oka, protože jí dostanu až pod stromečkem, ale už teď můžu prohlásit, že to jistě bude nejkrásnější kniha v mé knihovně. Tu bych použila na stromeček.

4. Vyber jedno fiktivní místo, kde bys chtěla trávit zimní prázdniny. 
Bradavice! Podle mě jsou během zimy ještě kouzelnější. Je pravda, že kdybych na škole studovala, jezdila bych na Vánoce domu za rodinou a většina studentů by asi taky byla pryč. Vždy se mi ale moc líbilo, jak si ve škole dávali záležet na výzdobě, přestože tam příliš lidí nezůstávalo. 

5. Vyber jednu fiktivní postavu, se kterou bys chtěla strávit zimní prázdniny.
Jako první mě napadl Tim z Eseje o tragédii, kterou jsem četla nedávno. Vzpomněla jsem si totiž, jak si Tim užíval sněhu s Vanessou, do které se zamiloval na první pohled. Celá ta scéna mi v knize přišla strašně skvělá. Ráda bych u sebe měla někoho, kdo je nadšený ze sněhu jako já a chtěl by se mnou stavět sněhuláky a chodit bobovat. Jestli letos nenapadne sníh, budu pěkně zklamaná.

6. Jmenuj jednu knihu, která je letos na tvém dopisu pro Ježíška.
Jak už jsem zmínila, jednou z těch knih je My True Love Gave To Me od Stephanie Perkins a dalších autorů. Ježíškovi jsem však napsala třeba o první dva díly Cizinky nebo Solitaire.

7. Oblíbené zimní pití, dobrůtka a film?
Moje celoročně oblíbené pití je horký čaj, jakýkoliv. Asi nemám žádnou oblíbenou dobrůtku spojenou s Vánoci, protože já s ním snad všechno, co v sobě má cukr. Nejoblíbenější zimně laděný film je Láska nebeská <3

Doporučíte mi nějaké filmy, podobné Lásce nebeské? :)

4 komentáře:

  1. Obálka od My True Love Gave To Me je opravdu skvělá <3

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý tag! Taky nemám vyložené zimní knihu, i když letos zabodovala Kniha přání. Obálky jsou všechny moc pěkné, hlavně Selekce. Mám ji taky a ta obálka je prostě úžasná! :) Taky bych hrozně ráda strávila Vánoce v Bradavicích, musí to být kouzelné ♥ S Timem by to nebylo špatné, i když já bych zvolila někoho jiného, třeba Rose z VA. To by byla zábava :D Já si letos přeji celou sérii HP v angličtině, tak jsem zvědavá :) Láska nebeská je úžasný film, ale třeba Legendární party, nebo Frozen jsou skvělé pohádky. Ale jistí to Sám doma :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, číst Harryho Pottera v zimě je vážně skvělý. :) A asi si ho taky spojím s tím zimním čtením, jop. :D :)
    Tak do knih s modrou obálkou bych určitě uvedla Avu Lavender, tu totiž právě čtu a navíc má tu obálku opravdu nádhernou. Pěkně modrá je i Iskrivá, Úklony a Úklady, Oceán na konci uličky, Esej o tragédii, Sundej mi měsíc, Kostičas nebo Aristoteles a Dante. :) Když nad tím tak přemýšlím, spousta knih má modrou obálku. :D
    Souhlas, MTLGTM je rozhodně nejhezčí knížka, kterou ve své knihovničce mám! :D :)
    S Bradavicemi naprosto souhlasím! :)
    Hm... Můžu místo jedné knihy uvést box The Heroes of Olympus od Riordana? :D
    Asi jsem divná, ale nikdy jsem nepochopila, proč je Láska nebeská tak oblíbená, no. :D Já osobně beru za nejoblíbenější vánočně ladění film Sám doma, jop. :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)