sobota 31. ledna 2015

24 HODINOVÝ READ-A-THON

Slečna z blogu She is a bookaholic dnes pořádá 24 hodinový read-a-thon, který si rozhodně nemohu nechat uniknout. Konečně mám výmluvu, proč celý den jen číst, jíst a spát! 
Jednodenního read-a-thonu jsem se zatím neúčastnila, proto jsem zvědavá, jak mi to půjde. Můj cíl není nijak vysoký, budu ráda, pokud přečtu alespoň jednu celou knihu. Pokud nezapomenu, budu editovat tento článek po několika hodinách, abych se mohla na konci podívat, jak mi to nešlo.

Percy Jackson: Moře nestvůr Hodně pomalu pokračuji v re-readingu Percyho Jacksona. Ráda bych přečetla celý druhý díl a myslím si, že mám celkem velkou šanci, jelikož Moře nestvůr má asi jen 300 stran a písmenka jsou velká. 
Antigona Další re-reading, tentokrát kvůli škole. Četla jsem jí kdysi a jediné, co bych vám teď o ní dokázala říct, je jméno hlavní postavy.
Řekni vlkům, že jsem doma Nedělám si žádné naděje, že bych snad tuhle knihu dokázala dočíst do konce za jediný den. Nicméně pokud budu mít přečtené obě předchozí knihy a stále budu mít čas, sáhnu po ní. Přečetla jsem zatím asi prvních třicet stran a dost se mi to líbilo!


1:00 Strana 48/304

Já sakra miluju Percyho Jacksona a nejradši bych četla dál, ale musím jít spát, nebo zítra umřu.

2:00 - 9:00 Natálka spinká :D

10:00 Strana 78/304
Už teď se děsím koncem knihy, ten příběh strašně rychle utíká!

11:00 Strana 122/304
„Poslouchejte – já vím, ale... mně je jedno, jestli je přikovaný ke skále řetězy a supi mu klovají játra, pokud nemá vyhledávací číslo, nedokážeme jeho balíček sledovat...“ (Hermés; str. 113)

MOJE ROZEČTENÉ KNIHY. #fuckityfuck
12:00 Strana 136/304
V 11:11 jsem si něco přála, akorát to nebylo knižní přání a teď kvůli tomu čtu tempem deset stran za hodinu. Taky musím přestat sjíždět tumblr.

13:00 Strana 166/304
Dívám se na knižní videa a uvědomuji si, že mám docela problém s rozečtenými knihami. Zvlášť, když některé jsou rozečtené už od srpna!

14:00 Strana 224/304
„Neříkáš si někdy, že je svět vážně podělaný? Co kdybychom ho mohli postavit znova úplně od začátku? Žádné další války. Žádní bezdomovci. Žádná povinná četba přes prázdniny." (Annabeth; str. 221)

15:00 Strana 254/304
Předpokládám, že do čtyř budu mít Percyho přečteného. Pak si dám chvíli pauzu, hodím na papír svůj názor na knihu a začnu Antigonu.

16:00 Strana 286/304
Achjo, neměla jsem ztrácet čas na tumblr!

17:00 Percy dočten!
Už 45 minut se přemlouvám do čtení Antigony.

18:00 Sákra, další hodina přemlouvání, ale začala jsem zase číst (Antigonu)!

19:00 Antigona přečtena. Co dál?

20:00 Áno, hodinu jsem se rozhodovala, co bych měla číst dál. A nakonec asi sáhnu po My True Love Gave To Me.

21:00 Polaris Is Where You'll Find Me (Jenny Han) (MTLGTM)
WHAT?! Na začátku divný a než se to rozjelo, je konec, na který jsem jen tak mimochodem ještě nebyla připravená!!

22:00 Rozečetla jsem povídku od Stephanie Perkins, snad se mi jí ještě dnes podaří dočíst. 

23:00 Dočtena povídka od Stephanie Perkins (It's a Yuletide Miracle, Charlie Brown) a asi jsem se zamilovala! Taky jsem se rozhodla, že recenze na celou knihu bude mít tři části ( v každé části se budu věnovat čtyřem povídkám), protože si myslím, že tahle kniha si zaslouží něco speciálního.

Tímto pro mě read-a-thon končí a dnešní den považuji za úspěch! :)
Jak se v read-a-thonu dařilo vám? A pokud jste se neúčastnili, s jakou knihou jste strávili dnešní sobotu? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na váš komentář! :)