čtvrtek 22. ledna 2015

WISHLIST #6

Já vážně zbožňuji seznamy. A nejlépe ty, které se týkají knih. Poslední wishlist jsem publikovala v září, a přestože teď sice není nejvhodnější doba přidávat další (zrovna nedávno jsem se vám snažila vnutit nějaké vyřazené knihy a spoustu nových knih jsem dostala k Vánocům), nějak si to nemůžu odpustit. Na mém seznamu se momentálně nachází pět knih, které bych vážně moc chtěla držet v ruce.


1. ODPUSŤTE MI, VÁŠ LEONARD Na vydání knihy jsem narazila, když jsem připravovala článek o knihách, na které se tento rok těším. Knihu jsem už předtím měla vyhlídnutou v angličtině, ale asi bych si jí ihned nepořídila. Pokud někdo zná Matthewa Quicka, je to jistě kvůli jeho knize Terapie láskou, podle které vznikl i stejnojmenný film s Jennifer Lawrence. Mně se Terapie příliš nelíbila, Odpusťte mi, Váš Leonard mi určitě bude tematicky bližší.

2. PAPÍROVÁ MĚSTA  No jo, o Papírových městech mluvím pořád, ale stále jsem si je nepořídila domů. Na knihu se docela dost těším, bojím se ale, že touhle knihou také dost možná s Johnem Greenem skončím. Stojím si za tím (a neustále o tom melu), že Green je podle mě skvělá osobnost s vlivem, ale jako autor mi přijde docela přeceňovaný. Také se rozhoduji, zda si radši nepořídím anglické vydání. Jak máte Greena raději vy?

3. JABLEČNÝ KOLÁČ NADĚJE Ten krásný název! A ta obálka! A i anotace vypadá moc dobře! Jsem zvědavá, jakým stylem bude tahle kniha napsaná. Já bych byla nadšená, kdyby to bylo stylem Maggie Stiefvater – jemně a citlivě.

4. KUKUŘIČNÝ MĚSTO od Hostu teď všichni dočetli, takže si ho snad konečně můžu v klidu pořídit (:D) Co jsem tak zahlédla, ne všichni měli na knihu stejný názor. Já počítám s tím, že to bude kapku divné, proto si to chci přečíst.

5. TICHO – SÍLA INTROVERTŮ VE SVĚTĚ, KTERÝ NIKDY NEPŘESTÁVÁ MLUVIT Já myslím, že název mluví sám za sebe. Jako introvert tuhle knihu prostě musím mít.

Které knihy máte zrovna teď ve wishlistu vy? :)

5 komentářů:

  1. Papírová města jsem dostala k vánocům, ale ještě jsem se k nim nedostala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z těchto knížek si chci přečíst Papírová města, ale nejsem si jistá jestli se mi budou líbit, takže jsem si je nepořídila a čekám na ně v knihovně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpusťte mi, Váš Leonard si chci rozhodně přečíst. Podle zahraničních booktuberů by to totiž mohlo být docela zajímavé. :)
    Papírová města mám doma a brzy bych je chtěla přečíst. Jsem si ale jistá, že s touto knihou zároveň s Greenem skončí. Ty knížky nejsou špatné, ale rozhodně nejsou tak úžasné, jak všichni tvrdí.

    OdpovědětVymazat
  4. Ticho vypadá ze všech nejlépe :-)
    Zvu vás všechny na mou *giveaway* o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Papírová města mám také už doma a o Kukuřičným městě stále slyším též :D
    pěkný wishlist :-)

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)