úterý 17. února 2015

FILMOVÁ DOPORUČENÍ VI

V JEDNÉ VĚTĚ: Molekulární biolog a jeho laboratorní partnerka se snaží najít důkaz, který může zásadně změnit společnost, jak ji známe.
I Origins je film, který by si zasloužil pořádnou dávku pozornosti. Já jsem ho chtěla vidět už dlouho, nakonec mě k němu donutila kamarádka, která po týdnu od sledování na snímek nemohla zapomenout. A ani se jí nedivím! Postavy ve filmu jsou biologové zkoumající lidské oko, které je podle mě samo o sobě dost zajímavé, ale oni navíc prozkoumávají možnost, že právě díky očím se lidé převtělují. A já na takovéhle věci vážně věřím!

V JEDNÉ VĚTĚ: Depresivní hudebník se znovu setkává se svou milenkou a přestože jejich láska překonala několik století, teď je narušena příchodem nekontrolovatelné mladší sestry.
Poněkud pomalý příběh dvou upírů, kteří si i po několika staletích stále mají co říct. Zajímavé je, že slovo upír není ve filmu ani jednou vyřčeno. Only Lovers Left Alive je jeden z těch snímků, kde se nedočkáte žádné akce, přesto jsou vaše smysly zahlceny krásou, kterou film nabízí. Ve filmu hraje Tom Hiddleston a Tilda Swinton, oba naprosto precizní herecký výkon. A soundtrack také není vůbec špatný!

V JEDNÉ VĚTĚ: Příběh beatníků Allena Ginsberga, Jacka Keroucka a Williama Buroughse. 
Přiznávám, že jsem nečetla ani jednu knihu pocházející z generace beatníků, vlastně o těchto autorech celkově moc nevím. Přesto se mi filmové zpracování jejich života dostalo pod kůži. Velkým plus bylo samozřejmě herecké obsazení, protože Ginsberga si zahrál Daniel Radcliff. 

V JEDNÉ VĚTĚ: Poté, co se bývalý policista Steven otevřeně přizná ke své homosexualitě, stává se z něho podvodník, který je nakonec uvězněn a právě ve vězení poznává druhou lásku svého života Phillipa, kvůli kterému udělá všechno na světě, jen aby s ním mohl být. 
K něčemu se vám přiznám – Jim Carrey není můj šálek kávy, jeho filmům se spíš vyhýbám. Proč jsem se rozhodla na tento film podívat je mi trochu záhadou, nicméně už dlouho jsem se u filmu takhle nesmála! Tenhle film asi už všichni znáte, nicméně na zvednutí nálady doporučuji podívat se na něj znovu. 

V JEDNÉ VĚTĚ: Příběh o zvláštním poutu mezi nafukovacím robotem Baymaxem a hlavním hrdinou Hirou, který ze všeho nejvíc chce chytit padoucha, kvůli kterému přišel jeho bratr o život. 
K tomuhle novému animovanému filmu jsem se dostala čistě náhodou. Film byl naprosto skvělý a pokud máte rádi ujeté animáky, tak se ně něj rozhodně musíte podívat. A přestože jde o animovaný film, objevuje se v něm na kraťoučkou dobu i Stan Lee, což mě osobně dost překvapilo a pobavilo.

Momentálně mě mnohem víc baví dívat se na filmy a seriály mi utíkají klidně o dvě sezóny. Jaký film byste mi doporučili? :)

6 komentářů:

  1. Only Lovers Left Alive jsem viděla, je to naprosto skvělý film, jeden z mých nejoblíbenější. :3 Na I Origins se už dlouho chystám, vypadá jako skvělý seriál. ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Na tvé doporučení se podívám na I LOVE YOU, PHILLIP MORRIS, protože stejně jako ty jsem se vždycky filmům Jima vyhýbala, ale pokud je to tak dobré, zkusím to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Only lovers left alive je perfektný film, Tom je tam naprosto dokonalý :3 Big hero 6 mám v pláne pozrieť... no a teraz už tuším aj I love you, Phillip Morris :D

    OdpovědětVymazat
  4. Neviděla jsem bohužel ani jeden, i když všechny vypadají suprově :)

    OdpovědětVymazat
  5. Big hero 6 je top (Y) :)
    Čo by som ti doporučila? Mne osobne sa zapáčil film Podfukári, potom určite aj Počiatok :) tie sú naozaj super!
    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Philipa miluju!!! :) a diky za tip na Kill your darlings:)

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)