neděle 3. května 2015

DUBEN | TOP 5 SUNDAY



Nejpodstatnější role v připravovaném filmu Beauty & the Beast byly obsazeny! A je to naprostá pohádka už teď a to se ještě ani nezačalo točit. Hlavní role si zahrají nádherná Emma Watson a Dan Stevens, kterého jsem si oblíbila hlavně z Downton Abbey. Spousta dalších talentovaných herců pak zaplnila volná místa. Těšit se můžeme na Iana McKellena, Emmu Thompson, Ewana McGregora, Luka Evanse a mnoho dalších. A to všechno "už" v roce 2017!


2. TOM FELTON MEETS THE SUPERFANS
Tom Felton, který se proslavil především svou rolí Draca Malfoye v sérii Harry Potter, se nedávno objevil v dokumentu na BBC. Sešel se s několika velkými fanoušky Harryho Pottera a snažil se pochopit, co přesně pro ně tahle série znamená. Bylo zajímavé sledovat, jak Tom úplně nechápe lidi, kteří jsou schopni celé dny vyčkávat před dveřmi hotelu kvůli podpisu. Některé případy byly tedy skutečně extrémní, například starší paní, která cítí zvláštní pouto právě k Tomovi a už od malička jezdí na téměř každou akci, kde se s ním může setkat. Tom si v dokumentu povídá například s Danielem Radcliffem a J. K. Rowlingovou, jejichž názory na problematiku fanoušků jsou dost zajímavé. Pokud patříte do nějakého fandomu, nemusí to nutně být Harry Potter, určitě doporučuji. (Já stahovala přes torrenty.)

3. DOMINIC SHERWOOD JAKO JACE Z NÁSTROJŮ SMRTI
Je to pár dní co Cassandra Clare na svém twitteru oznámila první obsazenou roli v připravovaném seriálu podle její knižní série Nástroje smrti. Možná si pamatujete na filmovou adaptaci těchto knih, která si nevedla příliš dobře. Někdo se však rozhodl dát tomu ještě jednu šanci v podobě seriálu. Já osobně si myslím, že by to nemuselo být vůbec špatné, horší jak ten film to určit nebude. Jenže s novou adaptací musí přijít nový herci. Jace Waylanda si zahraje pohledný Dominic Sherwood, který se do role podle mě vzhledově skvěle hodí. Fakt z toho mám radost, takhle nějak jsem si Jace vždycky představovala. Dominica jsme mohli vidět například ve filmu Vampýrská akademie. Obsazeni byli také Simon a Isabelle. (Co mě tedy zaráží je nevděčný přístup Cassandry Clare, s ní však byly problémy už v minulosti.)

4. CARRY ON
Fanoušci americké spisovatelky Rainbow Rowell už jistě postřehli, že se chystá nová kniha s názvem Carry On. Půjde o první fantasy knihu spisovatelky a bude se zabývat světem kouzelníka Simona Snowa, jehož postava se už v podobě fanfikce objevila v Rowellině knize Fangirl. Světlo světa konečně spatřila obálka nové knihy, která zatím vypadá, že nemá s obsahem nic společného. Mně se líbí, přestože mi přijde docela obyčejná. Carry On vychází v angličtině v říjnu tohoto roku.

5. JON SNOW VE SKUTEČNÉM ŽIVOTĚ
A nakonec jedno vtipné video pro fanoušky Písně ledu a ohně.

Co potěšilo v dubnu vás? :)

11 komentářů:

  1. Tak Beauty and the Beast je obsazeno perfektně, už se moc těším!
    Ze seriálu Nástrojů smrti jsou poměrně nadšená, snad to bude mít větší úspěch než film. Izzy i Simon se mi líbí, ale Jace mi zkrátka nesedí. Dominica mám ráda, je to super herec, ale podle mě není na Jace dostatečně hezký a ani mi nepřipadá, že je pro tu roli ten správný typ. Jamie se mi líbil mnohem víc. I tak se ale na seriál určitě podívám :)
    A ježíš! To video s Jonem mě rozsekalo! Nevěděla jsem o něm, takže díky, žes mi ho ukázala! Je fakt boží :D

    A co se nelíbí Cassandře? Vím, že má pořád s něčím problém, ale ohledně seriálu mi asi něco uniklo :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo aha, už jsem si všimla toho odkazu :D

      Vymazat
    2. Mně se právě moc nelíbí obsazení Izzy a Simona, Jace je na druhou stranu fakt skvělá volba. Jamie se mi právě jako Jace vůbec nelíbil, ale Dominic mi ihned padl do oka. Ale uvidíme, jak to bude v seriálu. Určitě ty postavy budou napsané trochu jinak, tak, aby to hercům sedělo :)
      Cassandra mi přišla taková strašně otrávená na svém twitteru, když se jí fanoušci ptali, jak se jí to líbí a tak. Sama nikdy neřekla, že by z toho byla nadšená, jen že je ráda, že fanouškům se to nové obsazení libí. Prostě mi její přístup přijde strašně nevděčný, když by měla být ráda, že tomu někdo dává druhou šanci a dělá reklamu jejím knihám! Já jsem ale celkově zaujatá proti ní jako osobnosti, přestože její knihy čtu docela ráda. Určitě se podívej na ten odkaz no :)

      Vymazat
    3. Každý máme jiný vkus, no :) Podle fotek se mi Izzy a Simon na první pohled taky nelíbili, ale pak jsem viděla videa, kde oba mluvili o tom, jak jsou nadšení, že byli pro ty role vybráni, a ten herec pro Simona měl dokonce i brýle, takže se mi oba zalíbili. Dominic... no, rozhodně si počkám na seriál, uvidím, třeba na něj změním názor, až ho v té roli uvidím. Z Jamieho jsem taky na začátku nebyla nadšená, ale ve filmu jsem si ho zamilovala.

      A teď jsem to dočetla! A musím říct, že jsem naprosto hotová. Vůbec jsem to netušila. Když jsem její knížky četla poprvé, tak jsem se pořád smála nad jejími skvělými hláškami a teď, když jsem zjistila, že vlastně nejsou její... no, je mi z toho strašně smutno, že dokonce nemám chuť další její knihy číst :( Ale na ten seriál se určitě podívám!
      Nemusela jsem Cassandru ještě předtím, než jsem si tohle přečetla, protože si doteď živě pamatuju, jak se chovala, když se natáčel film. Jak neustále tvrdila, že to bude skvělé a že může do natáčení mluvit a jakmile byl film veřejností zkritizován, obrátila. Ale hlavně, že se vecpala do každého interview. Po tomhle článku mi je z ní ale opravdu zle :(

      Vymazat
    4. To máš vlastně pravdu! To udělala už u filmu! Jak říkám, jako osobnost ji prostě nemám ráda. Přesto si nemůžu pomoct a její knihy chci číst, protože mě baví. Rozhodně ale nikdy nezapomenu, jak se chová a kopíruje/kopírovala ostatní.

      Vymazat
  2. Na Beauty and the Beast jsem celkem zvědavá - to obsazení prostě :)
    Ale nejvíc mě dostalo to video s Johnem, to mě fakt dostalo, asi ho pošlu dál, protože fakt stojí za zhlédnutí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Beauty and the Beast sa neskutočne teším, pretože je to moja obľúbená Disneyovka ale aj kvôli Emme. A o tom dokumente s Tomom Feltonom som nevedela, takže ďakujem idem to hneď pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na dokument se určitě podívej, je hodně zajímavý!

      Vymazat
  4. Emma je na Krásku jako dělaná, to je jasný!! :) Obsazení vypadá pěkně :)
    To s Tomem Feltonem si určitě někde splaším!! :) Díky za info! :)
    Jo, tenhle Jace mi přijde mnohem lepší, než ten původní (ač jsem film neviděla. Odradily mě negativní ohlasy a co si budem povídat, i obsazení a to, že Clary vlastně nesnáším :D) Christian Ozera byl zahraný skvěle, tak si poradí určitě i s Jacem! :)
    Jelikož fanfikce a celý Simon Snow pro mě byl ve Fangirl strašnou přítěží a v podstatě jsem ho protrpěla, tak Carry on vynechám, ale chápu, že někteří to ocení :)
    Super Top 5 :) Jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně Simon Snow ve Fangirl taky dělal problém a zas tolik se mi to nelíbilo (přece jen je to pořád fanfikce na Harryho Pottera), ale určitě si to nenechám ujít.
      Díky!

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)