neděle 28. června 2015

ČERVEN | TOP 5 SUNDAY

1. EDDIE REDMAYNE VE FANTASTICKÝCH ZVÍŘATECH
Nejlepší červnovou zprávou je rozhodně potvrzení hlavní role v připravovaném filmu Fantastická zvířata a kde je najít. Hlavní postavu Mloka si zahraje Eddie Redmayne, který už kdysi v jednom rozhovoru vyjádřil lítost, že si nikdy nezahrál v Harry Potterovi. O postavě Mloka se toho příliš neví, přesto si myslím, že Eddie se určitě ukáže jako správná volba. Vždyť za svou roli Stephena Hawkinga ve filmu Teorie všeho získal Oskara! Potvrzena byla také další role. Mlokovu ženu Porpentinu by si měla zahrát Katherine Waterston.


2. OBÁLKY
U J. K. Rowlingové ještě na chvíli zůstanu. Zveřejněna byla totiž obálka třetího dílu detektivních příběhů Cormorana Strikea od Roberta Galbraitha. Jak už všichni dávno vědí, Robert je ve skutečnosti úspěšná autorka série Harry Potter. Obálka je naprosto nádherná! Kniha Career of Evil by měla v originále vyjít v říjnu. 
Světu se ukázala také obálka prvního dílu připravované série Magnus Chase and the Gods of Asgard od Ricka Riordana. První kniha nese název The Sword of Summer a čtenáři se opět mohou těšit na příběhy ze světa bohů a polobohů. Tentokrát se vše bude odehrávat na severu. Norská mytologie má hodně co nabídnout, vždycky mi přišla poněkud komplikovaná, takže jsem zvědavá, jak se s tím Rick vypořádá. Kniha by měla vyjít na podzim.


3. TESS OF THE D'URBERVILLES
V červnu jsem se konečně podívala na minisérii od BBC, ve které si zahrál Eddie Redmayne jednu z hlavních rolí. Jde o seriálové zpracování knihy Tess z d'Urbervillů. Knihu od Thomase Hardyho mám na seznamu k přečtení už roky, ale sehnat české vydání je poněkud složitější. Asi budu muset sáhnout po vydání v angličtině. Minisérie o čtyřech dílech byla skutečně velice povedená. Atmosférou mi hodně připomínala Na Větrné hůrce od Emily Bronteové, nicméně příběh Tess se mi líbil o něco víc.



4. SHADOWHUNTERS
O připravovaném seriálu podle knih Nástroje smrti mluvím asi tak pořád. A když o tom nemluvím, tak nad tím přemýšlím. Nejdříve jsem z obsazení nebyla příliš nadšená, protože se mi nelíbil hlavně Simon a Clary. Teaser trailer zatím obsahuje jen logo seriálu, což nám moc neřekne, ale ty fotky!! Podle fotek to vypadá na docela perfektní obsazení a navíc se zdá, že tvůrci nepřehlížejí ani malé detaily.

5. SHATTER ME SERIÁL
Sérii Roztříštěná od Tahereh Mafi jsem zatím nečetla, nicméně to budu muset co nejdříve napravit. Práva na seriál koupila stanice ABC, u které se nově natáčí právě seriál Shadowhunters. Tahereh Mafi bude při natáčení fungovat jako consulting producer. To většinou znamená, že se s ní tvůrci budou radit, nicméně Tahereh nebude mít poslední slovo a nejspíš nebude mít vliv ani na výběr herců. 

BONUS!
*Za pozornost stojí také trailer na novou filmovou adaptaci Macbetha od Williama Shakespeara. V hlavních rolích uvidíme Michaela Fassbendera a Marion Cotillard.  Film by měl mít premiéru na podzim. TRAILER TADY.
*John Green dal nedávno na svém tumblr vědět, že pokročila práce na dalším filmu podle jeho knihy. Tentokrát se jedná o Hledání Aljašky. Práva na film byla koupena už před lety, doposud se však nic nedělo. Nicméně s úspěchem, který přinesl film Hvězdy nám nepřály, a úspěchem, který se očekává od Papírových měst, není divu, že se teď daly věci rychle do pohybu. Hledání Aljašky mi z knih Johna Greena připadalo nejslabší, ale jsem upřímně zvědavá na herecké obsazení.

Co udělalo v červnu radost vám? Těšíte se na Fantastická zvířata? A na seriály Shadowhunters a Shatter Me? 

7 komentářů:

  1. Já jsem zvědavá, co z těch Fantastických zvířat vznikne. Určitě by to mohlo být zajímavé, minimálně díky tomu zasazení do minulého století, ale aby se to nechtělo jen přiživovat na značce Harryho Pottera. Já vím, že scénář píše Rowlingová, ale stejně. :D
    Také se mi ta obálka ke Career of Evil moc líbí! :) No a ta k Magnusovi mi přijde přímo božská! :D Hrozně doufám, že se mi podaří si pořídit vydání, které bude mít tuhle krásnou obálku! :)
    Tak u Tess si nejdřív chci přečíst tu knihu. Mám ji půjčenou doma z knihovny, v hrozně starém vydání. :D Sama doufám, že to někdo v češtině vydá znovu - mohlo by třeba Argo, které teď od Hardyho chystá Daleko od hlučícího davu. :)
    Podle fotek vypadá seriál Shadowhunters fakt výborně! Ono je dost možné, že si na tom dávají hodně záležet i proto, že by to měl být snad první seriál té jejich nové stanice určené pro tu mládež. Nebo tak nějak. Já osobně se určitě podívám minimálně na ten první díl. :) A spokojená jsem hlavně s tím, že Clary je konečně zrzavá! :D
    Uf. Tak Shatter me byl pro mě děs. A nějak si z toho ten seriál nedovedu představit, ehm.
    Och, ukázku na Macbetha jsem už viděla a vypadá to skvěle!
    Nedivím se, že už Aljašku chystají - měli by využít toho, že Green lidi pořád baví, protože na tyhle filmy stejně nejvíc chodí ti knižní fanoušci, řekla bych. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se rávě spoléhám na to, že na tom hodně pracuje Rowlingová, který ten svůj svět přece jen zná. Popravdě mi zatím ani moc nepřijde, že by se to na Harry Potterovi přiživovalo, ale teoreticky se vlastně zatím nic moc neděje.
      Taky si myslím, že by mohlo knihu vydat Argo. Nicméně Daleko od hlučícího davu vydávají jen kvůli filmu, takže s filmovou obálkou, zatímco o Tess ví asi tak pět a půl lidí mi přijde.
      Ještě nezrzavou Clary teď sleduji v jiném seriálu, kde není vůbec špatná. Dokonce ta role má k povaze Clary docela blízko, tak si myslím, že i v Shadowhunters nebude vůbec špatná. Ale taky jsem ráda, že je konečně zrzavá!
      No, já o tom Shatter Me vlastně tolik nevím, ale ráda bych to před seriálem zkusila.
      Ta Aljaška mě taky vůbec nepřekvapuje, nicméně celkově mi ten příběh přišel dost slabý na to, aby to mohl být film, tak uvidíme...

      Vymazat
  2. Na Shadowhunters se těším, seriál podle mě bude lepší než film, budou se tam moci víc vyřádit a rozvést příběh, ve filmu to moc nejde protože je kratší.
    Z Shatter me mám rozporuplné pocity, knížky miluju, ale moc si nedokážu představit jak to natočí, protože knížky jsou hlavně o vnitřních pocitech hlavní hrdinky a vývoj postav, to půjde těžko zachytit, asi to nakonec nebude moc podle knih a něco tam přidají, protože jinak by to bylo skoro o ničem, protože knihy se fakt zaměřují spíš na postavy a svět ve kterém žijou trochu pokulhává. Ale kniha má kluky s vypracovanými těly takže se bude na co koukat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Seriál bude určitě lepší, ten film byl strašný. I ve filmu se však dá vyřádit, nicméně v případě Nástrojů smrti se to nepovedlo.
      Jak říkám, Shatter Me jsem ještě nečetla, nicméně mám radost především z toho, že si pro televizní seriály a filmy vybírají různé příběhy. Pro seriál můžou být postavy i příběh napsané trochu jinak. V seriálu se teoreticky mohou zabývat čímkoliv a jen se přiživovat na názvu série a jménu autorky, protože to je hlavní prvek, který bude k seriálu táhnout fanoušky knižní série.

      Vymazat
  3. Vůbec jsem netušila, že Rick píše další sérii a navíc má vyjít už brzo! Hrozně se těším, jeho dosavadní série jsou skvělé a navíc norská mytologie je něco, co tu ještě nebylo. Určitě to bude něco zajímavé a originální :) Na seriál Nástroje jsem celkem zvědavá. Mě se ten film i líbil, ale doufám, že seriál bude podařenější. Obsazení není zrovna nejlepší, ale pořád to mohla být horší. A navíc si za chvíli zvykneme :D Roztříštěná jako seriál? To si nedokážu ani za boha představit. Mě se Aljaška hodně líbila, takže jsem na film taky dost zvědavá, stejně tak i na Města :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já došla k závěru, že Shadowhunters mají vzhledově naprosto dokonalé obsazení! :)
      Města se mi také líbila, na film se těším hlavně proto, že tam hraje Nat Wolff :)

      Vymazat
  4. Já se strašně těším až uvidím Hledání Aljašky zfilmované. Kniha se mi moc líbila, a proto doufám, že i film bude skvělý. Nemůžu se dočkat obsazení Shatter me. Jsem strašně moc zvědavá, kdo bude hrát Warnera a Kenjiho. Já už mám celou sérii přečtenou a líbila se mi. Jsem zvědavá, jak se bude líbit tobě.
    Na Shadowhunters se neuvěřitelně těším. A upřímně jsem zpočátku taky nebyla moc nadšená z obsazení Simona a trošku mi vadila i Clary. Ale teď, když jsou neustále nové fotky, myslím, že vybraly dobře :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)