středa 1. července 2015

KONEC | LETNÍ KNIŽNÍ HOP 2015

VÝHERCE: WeRonnie
Cathy z blogu Mezi nebem a peklem pořádá letní knižní hop. Co to znamená? Že můžete vyhrát knihu!

Mimochodem, blog slaví druhé narozeniny! Kdo čekal, že vydržím tak dlouho? Já ne!

O co soutěžíte?
O jakoukoliv knihu dle vlastního výběru (kromě knih od E. L. James!!!) do 300 korun. Vybírat můžete na bookdepository nebo na beletrie.eu. Tentokrát za tuhle cenu můžete poděkovat Natálce (to jsem já :).

Pravidla soutěže:
• Soutěž trvá od 1. července do 15. července 2015 a zúčastnit se mohou pouze stvoření (ano, klidně můžete být mimozemšťan), která mi mohou poskytnou doručovací adresu v ČESKÉ REPUBLICE!
• Výherce bude vylosován a má tři dny na to, aby mi odpověděl na e-mail. Jinak vyberu někoho jiného. 
• Povinnou součástí soutěže je sledování blogu. Může být přes GFC (v menu) nebo na na facebooku. Prostě nechci, aby vyhrál někdo, kdo zrovna šel kolem, rozumíme si.
• Do soutěže vstupujete vyplněním formuláře. Ten můžete vyplnit pouze jednou. A nemyslete si, že to nepoznám. 

A teď koukejte jít soutěžit na další blogy!


HTML kód:

10 komentářů:

  1. Tak tohle je ta nejlepší soutěž ze všech! :O Díky moc!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná soutěž! :-D Teď už jen doufám ve výhru :-DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Také se přidávám k díkům za skvělou soutěž a držím si palce, aby se na mě usmálo štěstí! :D :)
    No a ještě jednou ti strašně moc gratuluji k těm blogovým narozeninám, je to super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a ještě jsem ti chtěla pochválit nový vzhled! :D Musím říct, že ty vzhledy měníš jak na běžícím pásu! :D

      Vymazat
    2. Díky! Já vím, že to pořád měním, jenže já s tím pořád nejsem spokojená :D Hodně štěstí! ;)

      Vymazat
  4. Gratuluji k narozeninám!
    PS: Ohromně mě pobavily tvoje zábavné vsuvky ve formuláři :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Jsem ráda, že to někdo ocenil! :D

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)