středa 15. července 2015

PŘEČTENO V KVĚTNU A V ČERVNU

 
Květen byl strašně dávno. Alespoň mi to tak připadá. Soustředila jsem se tehdy hlavně na maturitu a ke knihám jsem se dostala až koncem měsíce.

1. První přečtenou byla Elita. Druhý díl princeznovské série mi nepřišel špatný, nicméně byl horší než Selekce. Děj se absolutně nikam neposunul a celá kniha byla spíše o vnitřních pocitech hlavní hrdinky, jejíž uvažování mě zhruba v půlce přestalo bavit. Celý díl byl naprosto zbytečný, přesto se dobře četl a určitě se pořídím i pokračování.

2. Černý led jsem přečetla za jeden den. Příliš jsem od toho nečekala, protože thrillery obyčejně moc nečtu. Příběh mi přišel strašidelný a pokud si dobře pamatuji, autorka si neodpustila pár krvavých popisů. Zápletka možná nepatří mezi nejoriginálnější, ale Becca Fitzpatrick ji dokázala pěkně zpracovat.

3. Poslední květnovou knihou bylo Ugly Love. Od Coleen Hoover jsem se nedávno pokoušela přečíst jinou knihu, nicméně byla to taková hloupost, že jsem se daleko nedostala. Autorce jsem chtěla dát druhou šanci a z nějakého důvodu jsem sáhla po Ugly Love. Už ani nevím, jak se tenhle žánr označit. Erotický román? Možná. Dost stránek jsem přeskočila a znovu bych po tom nesáhla. 

Červen nebyl o nic lepší. Přestože mi začaly prázdniny, měla jsem čtecí krizi. Nic se mi nechtělo začínat, ale nakonec jsem něco málo přečetla.

1. Re-reading Fangirl jsem si chtěla dát od té doby, co jsem ji poprvé dočetla. Příběh mě hodně bavil i při druhém čtení. Když čtu knihu několikrát, baví mě, že si při každém čtení všimnu něčeho jiného a za srdce mě vezmou jiné části. 

2. Konečně mám uzavřenou další sérii. Tentokrát se jedná o trilogii Hon od Andrewa Fukudy. Poslední díl Past nebyl vyloženě zklamáním, nicméně si myslím, že autorovi utekly některé zajímavé myšlenky, mohl se vydat jiným směrem a bylo by to lepší. Navíc mi to nepřišlo příliš ukončené, takže bych se ani nedivila, kdyby se rozhodl napsat nějaké volné pokračování.

3. Pokračuji také v re-readingu Percyho Jacksona. Čím hlouběji jsem v sérii, tím víc mě baví. Prokletí Titánů bylo skvělé stejně jako předchozí díly. Rick Riordan prostě sérií Percy Jackson a Olympané nikdy nezklame. 

4. Poslední červnovou knihou bylo Extraordinary Means. Téma smrtelné nemoci a umírání také bylo zpracováno tisíckrát, ale Robyn Schneider se s tím hezky vypořádala. Od autorky jsem četla Tím všechno začíná, ale Extraordinary Means se mi líbilo asi kapku víc. Ovšem všimla jsem si, že se autorka trochu opakovala v některým motivech. Moc bych vám knihu chtěla představit v recenzi, ale nějak nedokážu použít vhodná slova. 

A to je všechno. Víc jsem toho nestihla. Četli jste něco ze zmíněných? Je něco, co vás vyloženě nezaujalo? 

12 komentářů:

  1. Čekala jsem na tvou recku na Černý led a po ní mi bylo jasné, že do toho nepůjdu. Moc teď nestíhám číst, přečetla jsem jen 7. díl Kate Daniels (a závidím ti, že s tím začínáš a můžeš si přečíst 7 dílů najednou téhle skvělé série), 24. díl Anity Blake (v AJ a doporučuju), Hell Boys od kamarádky M.T.Majar (docela fajn, ale předchozí Hot Boys mi přišli o něco lepší) a Mihotavé stíny od P. Briggs (pěkné povídky, ale romány čtu radši). Přeložila jsem ale za tu dobu 2 knihy - Vzdej se mi a Láska pod parou od J. Lynn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kate Daniels mě vážně dostala, ale jak se znám, další díl si pořídím tak za rok :/ Hot Boys jsem tuším otevřela, ale nějak si nepamatuji, zda jsem to vůbec dočetla do konce. Od J. Lynn jsem taktéž něco četla a nebylo to vůbec špatné, takže možná kouknu i po něčem dalším :) No a když už jsi vytáhla tu Briggsovou – zvažuji, že znovu zkusím číst Mercy Thompson. Několik dílů jsem totiž kdysi četla a zas tolik mě to nevzalo, nicméně od té doby se mi vkus na knihy trochu posunul, taže tomu dám druhou šanci.

      Vymazat
  2. Fangirl som čítala v sk a celkom sa mi pozdávala, ale zase nie niečo čo by som velebila. Na to ako veľmi to blogeri vychvalovali ma to až nedostalo.
    Selekciu som začala tento týždeň "znova čítať" a po en. Ale ide mi to pomaly 8( Dúfam, že sa rozčítam, lebo už 2 roky plánujem čítať, rok mám doma en trilogiu a až teraz mám čas a chuť 8D trápna som.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě blogerům a mně se to líbí proto, že se v příběhu a hlavní postavě dost vidí. Ale jsem ráda, že se ti to aspoň trochu líbilo :)
      Já čekám na česká vydání Selekce a nemůžu říct, že by mě to čekání zabíjelo. Prostě to není příběh, který by se mi usadil u srdce. Nepotřebuju hned další a další díl, ale dočíst to určitě chci. Hodně štěstí se čtením! :)

      Vymazat
  3. Becca je prostě dobrá autorka, jejíž knihy totálně miluji :D Dobře, trochu přeháním, ale opravdu je to jedna z mých nejoblíbenějších autorů. Jsem ráda, že se ty Černý led také líbil!
    A Fangirl... jednou a stačilo. Teď mě asi ukamenujete, jenže mně se to prostě moc nelíbilo. Čekala jsem víc...všude sem četla kladné názory a asi jsem to s očekáváním přepískla. Rainbow mám však ráda a na Eleanor&Park nedám dopustit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od Beccy četla Zavrženého. První díl se mi líbil, ale ty další už ne a nemyslím si, že jsem nakonec dočetla celou sérii.
      Každému se líbí něco jiného :) Já Fangirl četla v angličtině asi před rokem a fakt moc se mi to líbilo, přestože právě Eleanor & Park mám raději. Rainbow Rowell je podle mě skvělá spisovatelka a řadím ji ke svým nejoblíbenějším :)

      Vymazat
  4. Na Elitu se nechystám. Otrávila mě už selekce a celá ta kauza kolem autorky a taky to, že takovou nudu roztahuje do miliardy dílů, které mají sice nádhernou obálku, ale tím to pro mě tak hasne.
    Černý led vidím poprvé. Colleen je na mě dost přeslazená, ale čte se hrozně dobře a rychle. Možná po ní sáhnu až budu mít náladu na nějaký sladkobolný blábol.
    S re-readingy to mám stejně. Baví mě, že si všimnu detailů, které mi napoprvé unikly :) Fangirl mám ráda, ale nevím, zda se do ni v nejbližší době budu pouštět znovu, zvlášť když mám od RR doma další dvě nepřečtené knihy, na které se moc těším :)
    Honu jsem nikdy nevěnovala pozornost a ani to neplánuju. Koncept mě nezaujal a ani reakce okolí mě nepřesvědčily, že by to mělo být něco, co musím číst :)
    Před pár dny jsem dočetla druhý díl Bohů Olympu. Dala jsem si trochu maratonek Percyho a navazujících Bohů, ale už jsem ho musela přerušit a vyšetřit si další díly na později. Navíc mám resty v jiných oblastech. Bohy pak ale budu muset dát od začátku, protože jsem nesepsala recenze a zpětně už to nejspíš nezvládnu. Ale co, re-reading bude samozřejmě boží! :)
    O Extraordinary means slyším prvně. Nečetla jsem ani Tím všechno začíná.
    Vyloženě mě nezaujal Hon, jak už jsem říkala :)
    Super shrnutí :) Taky jsem v poslední době četla zoufale málo, ale snad to napravím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hon měl akorát skvělý první díl. To mě fakt dostalo, přečetla jsem to za jediný den. Jenže pak mi přišlo, že autor dost odbočil, už to nebylo tak skvělé, jako první díl. No a třetí díl byl naprosto nejhorší. Docela mě to mrzí, protože to téma bylo docela povedené, přestože se tam našlo pár nesmyslů.
      Já teď četla třetí a čtvrtý díl Percyho za sebou, čtvrtý díl recenzuji už asi dva týdny O.o Teď o prázdninách chci přečíst i pátý díl. No a potom se pustím do té navazující série, ze které jsem kdysi četla jen první díl, takže můj re-reading vlastně už brzy skončí.
      Hodně štěstí při čtení! :)

      Vymazat
  5. K Selekci jsem se ještě vůbec nedostala, ale mám to v plánu. I když se obávám, že skončím prvním dílem, co tak čtu ty názory a recenze na pokračování :D Fangirl mě naopak vůbec nebavila a ani jsem nebyla schopna ji dočíst. Hold sto lidí, sto chutí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí, aspoň tomu chceš dát šanci (v případě Fangirl jsi tomu šanci dala) :) Důležité je si uvědomit přesně to, co říkáš – sto lidí, sto chutí :)

      Vymazat
  6. Rozhodně jsi toho přečetla více než já :D. Jinak opět moc pěkný článek. A nevíš náhodou, jestli Extraordinary Means neplánuje CooBoo vydat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, ale myslím si, že časem by knihu vydat mohli :)

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)