neděle 9. srpna 2015

ČERVENEC | TOP 5 SUNDAY

1. A FIRST LOOK AT THE SHERLOCK SPECIAL
Stoleté čekání na novou série Sherlocka od BBC pokračuje, ale na svět se dostala ukázka z připravovaného speciálu. Ve "vánočním" dílu se celý příběh přenese do viktoriánského Londýna, tedy do doby, ve které se odehrává originální knižní předloha. Já osobně jsem na to docela zvědavá a podle ukázky je mi naprosto jasné, že svůj vtip tím seriál rozhodně neztratí. Navíc John má opět knír :D


2. THE MUSKETEERS
Seriál The Musketeers mám v playlistu od té doby, kdy v originále vyšel první díl. Dva roky jsem tenhle seriál schválně přehlížela a ke sledování mě "donutilo" vysílání na Primě, kde seriál začal nedávno běžet. Příliš se netajím tím, že nemám moc ráda  český dabing. Také mi z naprosto sobeckého důvodu vadí, že berou mé nejoblíbenější seriály a předkládají je lidem, takže už to pak není jen moje soukromá záležitost. Já vím. Jak si můžou dovolit podporovat seriál, který miluji?! A pouštět ho lidem?! (Silný sarkasmus.) 
Nicméně na Mušketýry jsem se tedy začala dívat právě v televizi a dabing mě dost překvapil (v dobrém). Jenže čekat celý týden, abych se mohla podívat na další dva díly? To jako vážně?! Takže jsem pochopitelně za necelý týden viděla celou sérii (na mojí obranu – má jen deset dílů) a potom jsem se hned pustila i do té druhé. A seriál mám dokoukaný. Teď jen pláču nad tím, že bych chtěla potkat někoho z herců (Pff, prý někoho. Jasný, že Santiaga Cabrera.), dokud se u nás natáčí třetí série. (Ano! Další plus! Seriál se natáčí u nás!! Tady, v téhle republice!!! Až do listopadu!!!!)

3. TOO MANY MARVEL MOVIES
Vtipné animované video o přemnožení filmů od Marvelu jsem sdílela už na facebooku, ale dovolím si vám ho ukázat ještě jednou. Superhrdinských filmů od Marvelu se teď vyrojilo skutečně hodně. Zhruba každé dva měsíce je nový film a přestože ho třeba budete chtít vynechat a jít až na ten další, v tom dalším filmu budou narážky právě na ten, který jste vynechali. Je to prostě začarovaný kruh. Pokud patříte mezi skalní fanoušky Marvelu nebo nechcete přijít o hromadu odkazů a narážek, tak se prostě stejně podíváte na všechno. Well done, Marvel! 


4. SUICIDE SQUAD
Přestože si stěžuji na přibývající filmy se superhrdiny, stejně je žeru, pokud jste to zatím nepochopili. Suicide Squad je vlastně skupina antihrdinů (jestli to slovo existuje), ale stejně předvádějí superhrdinské výkony. Trailer vypadá naprosto skvěle a já mám od filmu opravdu vysoké očekávání. Bohužel hotového filmu se dočkáme až v srpnu 2016. Ale žádnou paniku, mezitím bude Kapitán Amerika 3, Batman vs. Superman a Deadpool, který má mimochodem taktéž senzační trailer


5. SENSE8
Ještě tu mám jedno seriálové doporučení, které sice nemá s knižním (komiksovým) světem nic společného, ale zmínit se o něm prostě musím. Seriál Sense8 sleduje osm různých lidí z různých konců světa. Jenže tihle lidé si jednoho dne uvědomí, že jsou navzájem propojeni. Přestože fyzicky nejsou vedle sebe, po smyslové stránce dokáží cítit to, co cítí ostatní v této osmičlenné skupince. Prvních pár dílů mi to přišlo strašně pomalé, ale zhruba v polovině se seriál láme, nabírá rychlý spád a je neskutečně zajímavý. Úžasné je taky zastoupení všech různých typů lidí (protože, uh, lidé nejsou jen heterosexuální běloši, jak se nám většina televizních seriálů a filmů snaží namluvit).

Co v červenci zaujalo vás? :)

8 komentářů:

  1. Takže :D Na SUICIDE SQUAD se taky šíleně těším, hlavně na Jareda! Mušketýry taky miluju, sledovala jsem je hned, co vyšly v Británii, takže na dabing nekoukám (ale slyšela jsem, že prý Prima vystříhala nějaké scény, což mě docela štve). A Sense8 jsem zhlédla maratonem během jedné probdělé noci, jak já si ten seriál zamilovala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě těším na Jareda ze všech nejmíň, nemám ho moc v lásce. Navíc Heath Ledger jako Joker byl naprosto nejlepší a nic ho nepřekoná.
      Cože?! To se mi nechce věřit, že by něco vystříhali, když tam snad ani žádné pobuřující scény nejsou?! :D

      Vymazat
  2. Jé, na speciál Sherlocka se hrozně těším! Budeme koukat spolu? :D
    No tak když se ti Mušketýři líbí i tobě, budu se na ně muset opravdu konečně podívat. :D Santiago Cabrera je jeden z důvodů, proč mě tenhle seriál vůbec zaujal, jop. Mám toho herce ráda. :D :)
    To video o Marvelu jsem už viděla a jak jsem ti už psala, hrozně mě to pobavilo. :D Ale jako je fakt, že když člověk prostě nějaký ten film nevidí, nemůže koukat na další. A vlastně ani pořádně na ty Agenty bez toho filmu koukat nemůže. :D Loni jsem se nedostala do kina na dvojku Kapitána Ameriky a musela jsem čekat až do prázdnin, pokud se nepletu, než jsem mohla Agenty dokoukat. :D Nejlepší jsou ještě ty potitulkové scény u jednotlivých filmů, které často dávají něčemu v dalším filmu trochu jiný smysl. :D
    Já jsem ohledně Suicide Squad trochu na vážkách, i když to i ohledně Batman vs. Superman. Jako nepopírám, že SS má luxusní trailer, ale třeba takový Joker z Temného rytíře se u mě bude překonávat těžko. :D Plus SS znám už z Arrowa a bude pro mě trošku divné vidět ty postavy, se kterými nás v Arrow už seznámili, představené úplně jinak. I když je fakt, že později s takovým Flashem to bude ještě divnější. :D
    Jelikož jsi už druhý nebo třetí člověk, co Sense8 chválí, dost možná se na to podívám. :)

    Hm... Neuveřejnili v červenci trailer na další řadu Doctora Who? Jestli jo, tak to mě zaujalo především! :D Hrozně se na to těším! Bude to poprvé, co budu u Doctora čekat na nové díly, takže to pro mě bude nová zkušenost. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jsem to správně pochopila, tak ten vánoční speciál Sherlocka by měl jít do kin, jestli i u nás, to nevím, nicméně určitě se na to podíváme tak jako tak!! :D
      Batman vs. Superman je podle mě už teď docela kravina. Batman, Superman a Spiderman jsou hrdinové, kteří pořád dokola dostávají nové filmy. Chápu, že ve světě superhrdinů jsou to asi nejlepší tahači, ale sere mě, že to točí stále dokola, plus vždycky to nové obsazení... Od Batman vs. Superman si příliš neslibuji, bude to splácanina (podobně jako Avengers 2). (A to prosím Batmana miluju!)
      Suicide Squad se mi v Arrow strašně líbilo, asi proto se na to tak těším :D :) Jared Leto jako Joker mi přijde směšný, Heath Ledger se prostě překonat nedá!! Je pravda, že film je představí trochu jinak než Arrow, navíc s jinými herci, ale myslím si, že to vůbec nebude špatné :)
      (Flashe bych asi měla dokoukat, dokud mám čas! :D)
      Doctora jsem začala asi před třemi lety a zhruba jednou za půl roku se tomu snažím dát další šanci. Jsem u čtvrtého dílu :D :D

      Vymazat
    2. O tom vysílání v kinech vím, ale u nás to pravděpodobně nebude. :D Podobně to bylo s výročním speciálem Doctora Who, to u nás v kinech též nebylo, i když v Británii jo. Ale i tam to bylo nějak omezené, tuším.
      S tím Spidermanem je to takové ošemetné - Sony muselo udělat nové filmy proto, aby na postavu Spidermana neztratili práva, aby se nevrátil zpátky k Marvelu. No ale jelikož jim ty dva nové filmy zas tolik nevydělaly, dohodli se s Marvelem, že se Spiderman zakomponuje už do toho jejich rozjetého světa. A jelikož Marvel chce Spidermana pojmout zase trochu jinak, našli si jiného herce. Prostě proč by v tom fanouškům nedělali bordel. :D
      Jako já totálně nechápu, proč mají u DC potřebu dělat nového Batmana, navíc tak hrozně krátkou dobu po Nolanovské trilogii, která navíc nasadila laťku sakra vysoko a u mě osobně se bude těžko překonávat. Mně osobně celkově přijde, že ty nové filmy od DC budou takové splácaniny, protože se snaží dohnat to, co zameškali - co Marvel buduje několik let, oni teď chtějí stihnout strašně rychle. Tak proč si neprásknout Wonder Woman už do filmu s Batmanem a Supermanem, že jo. :D
      O Jokerovi mi naprosto mluvíš z duše! :D
      (Taky bych to měla dokoukat. :D)
      Tak to si tě vezmu do parády a přesvědčím tě, že Doctor Who za to stojí! :D

      Vymazat
    3. Asi nebude, ale tak doufat můžu :D
      S tím Spidermanem to právě vím, přesto mi to přijde jako naprostá blbost. Spidermana mám ráda maximálně tak tu trilogii, kde hraje Tobey Maguire, a i tam mi třetí díl přišel jako naprostá blbost. Spidermana s Garfieldem jsem snad ani nedokoukala první díl, takže dost možná budu ignorovat i toho připravovaného. A když si to tak vezmeš, je to jako s tím Batmanem, sotva pár let od sebe. Jinak máš pravdu, že Nolanovská trilogie Batmana nasadila hodně vysokou laťku, proto mi Batman vs. Superman přijde už podle traileru jako naprostá blbost, plus fakt nemusim Afflecka.
      (Marvel možná buduje několik let, jenže teďka už jsou ty filmy občas úplně beze smyslu. A jestli se teď to samé stane i DC...)
      Prostě celkově mě jak Marvel tak DC docela serou, vždycky se u toho strašně rozohnim :D Sice tady hejtuju, ale na ty filmy se stejně podívám, to je doufám jasný :D :D

      Vymazat
  3. The Musketeers jako seriál absolutně zbožňuji a samozřejmě se neuvěřitelně moc těším na další sérii. Když jsem se dozvěděla, že má být seriál v televizi byla jsem zvědavá na dabing a ten se celkem povedl. Najdou se sice postavy, u kterých mi jejich hlas nesedí, ale těch je velmi málo. A stejně jako ty i já bych chtěla potkat některého z herců.
    A na speciální díl Sherlocka se taky těším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen se bojím, aby třetí série nebyla na nic :/ Už ta druhá mi přišla jako velký skok dolů (protože jsem se na obě série dívala hned za sebou, tak mě to docela uhodilo do očí :D).

      Vymazat

Těším se na váš komentář! :)